|
Post by Merel on Jul 16, 2007 18:34:08 GMT 2
Steve grijnsde en moest, voor een van de eerste keren, inhouden om haar niet te zoenen.. Rustig aan van start gaan.. Dacht hij steeds. Voorzichtig zoende hij terug.. Het was gewoon geweldig.. Met haar..
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 16, 2007 18:39:10 GMT 2
( Ik weet telkens niks meer te posten XD Inspaloos *verzint weer wat* )
Langzaam sloot ze haar ogen en gaf hem nog een zoen. Toen legde ze haar hoofd weer op zijn schouder. Ze was toch wel moe geworden, de slaap was weer teruggekomen maar ze wou niet slapen.
|
|
|
Post by Merel on Jul 16, 2007 18:41:27 GMT 2
(das balen xD Ik dus ook niet echt -.-) Steve streelde haar haren.. Ze was zo lief.. Hij luisterde in de verte naar de muziek.. Hij was eigenlijk wel blij dat ze nu hier met zijn tweeen waren.. Hij keek naar haar.. Ze zag er echt leuk uit, in het maanlicht dat door de ramen naar binnen viel..
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 16, 2007 18:50:45 GMT 2
De stilte bleef, op de ademhaling tussen hun en de zachte muziek van de grote zaal was dat het enige wat hoorbaar was. Ze wou wat zeggen maar wist niet wat, ondertussen had ze haar ogen weer geopend en hoorde een kleine miauw. Meteen schoot haar blik naar de grond waar haar kat heen en weer liep.
|
|
|
Post by Merel on Jul 16, 2007 19:58:31 GMT 2
Steve zag de kat ook. "Die vind het hier blijkbaar ook gezellig." Zei hij grijnzend. Hij luisterde naar de stilte, en zacht hoorde hij de muziek.. Vele waren nu beneden aan het dansen, en zij waren hier, gezellig met z'n tweeen.. Hij zuchte..
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 17, 2007 11:31:45 GMT 2
"In haar eentje ja" mompelde Tifa. Ze gaf de kat zachtjes een zetje en die stoof weg door een klein gat in de muur. Aangezien het een kitten was klom ze overal op of door. Eventjes zuchtte ze ook en glimlachtte.
|
|
|
Post by Merel on Jul 17, 2007 11:35:26 GMT 2
(weet niks meer xD)
Steve luisterde naar de muziek en hun ademhaling.. Hij wist niet zo goed wat hij nu moest doen. Hij keek naar haar, en voelde zich warm van binnen. Hij glimlachte breed.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 17, 2007 11:42:20 GMT 2
( Ik ook niet echt XD )
Tifa besloot wat te zeggen "Zullen we anders teruggaan? Ik ben redelijk moe" mompelde ze half vragend. Ze wreef kort met haar hand over haar ogen en glimlachtte toen weer.
|
|
|
Post by Merel on Jul 17, 2007 12:03:45 GMT 2
"Ja ik vind het goed.. Bedoel je naar je leerlingen kamer? Of naar de grote zaal?" Vroeg hij nog. Hij liet haar los, en keek naar haar.. Hijzelf was ook wel een beetje moe aan het worden.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 17, 2007 14:57:00 GMT 2
"Maakt mij niet uit hoor" zei Tifa toen. Ze glimlachtte weer en opende toen de deur van het lokaal. "Waar jij heen wilt zeg maar" vervolgde ze.
|
|