|
Post by Merel on Jul 15, 2007 11:54:00 GMT 2
Steve en Tifa hadden besloten dat ze maar weer eens naar binnen moesten gaan, aangezien het buiten koud begon te worden. Hij wou eerst naar de hal, maar daar aangekomen, bleek het toch wel heel erg druk te zijn.. Je kon daar onmogelijk even rustig met z'n tweeen zijn. Daarom leek het Steve slimmer om even een leeg lokaal op te zoeken. Hij opende de deur en keek of Tifa nog kwam.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 15, 2007 11:57:58 GMT 2
Tifa had Steve gevolgt. Zijn jasje hing nu over haar arm en stilletjes stapte ze het lokaal in. Eventjes glimlachtte ze "Wel druk daar beneden" zei ze toen. Ze schoof een stoel naar achteren en legde het jasje van Steve op de tafel. Zelf ging ze op de stoel zitten en keek vanaf haar plekje naar Steve.
|
|
|
Post by Merel on Jul 15, 2007 12:13:26 GMT 2
Steve deedzacht de deur dicht en ging op de tafel zitten, en legde zijn jasje even aan de kant. "Ja nogal.. Opzich wel logisch."Zei hij en kon een flauwe glimlach niet onderdrukken. "Daarom maar een leeg lokaal!"
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 15, 2007 12:21:25 GMT 2
"Ook handiger" zei ze. Ze was niet meer zo moe als eerst maar nu half klaarwakker. Vrolijk dacht ze eraan wat er de volgende dag zou gebeuren. Of ze lessen hadden of vakantie wist ze niet bepaald meer. "hebben we nog les of vakantie?" vroeg ze toen.
|
|
|
Post by Merel on Jul 15, 2007 12:32:04 GMT 2
Steve dacht na. "Ik weet niet.. Volgens mij hadden we nog 1 of 2 weken school.. Maar dat weet ik natuurlijk niet zeker." Zei hij onzeker.. Hij wist het ook niet precies.. Hij keek naar haar. "Hoe dan ook, het was vanavond reuze gezellig."Zei hij en hij glimlachte weer.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 15, 2007 12:38:55 GMT 2
Tifa knikte "Iets wat ik ook vondt" zei ze toen. Ontkennen dat het gezellig was geweest kon ze niet dus ze sprak de waarheid. Even glimlachtte ze "Ik vraag me af hoelaat de zaal wordt gesloten, want risico op straf wil ik niet"
|
|
|
Post by Merel on Jul 15, 2007 12:44:25 GMT 2
"Ik weet niet.. Rond een uur of 3, 4? En ik denk niet dat we betrapt worden, ik denk dat ze nu even niet zo streng zijn." Zei hij. Hij keek door de ramen naar buiten. Het was echt een gezellige avond geweest...
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 15, 2007 12:45:52 GMT 2
"Je weet bijna overal een antwoord op" zei Tifa met een glimlach. "Bijna op alles tenminste" Ze volgde zijn blik naar buiten door de ramen. Ze zag verschillende stelletjes rondlopen en sommige gingen alweer terug naar binnen toe.
|
|
|
Post by Merel on Jul 15, 2007 12:49:58 GMT 2
"Nee hoor.. Ik zeg ook maar wat.. Het is alleen maar dat ik hoop dat het zo is. Het is niet echt hét antwoord." ZEi hij een beetje vaag en grijnsde. Hij had de neiging om naast haar tegaan zitten, maar deed dat toch maar niet.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 15, 2007 12:56:41 GMT 2
Tifa knikte eventjes, toen schoof ze een stoel naar achteren naast haar. "Op de tafel zitten lijkt me alleen maar pijnlijker worden als je er te lang zit" zei ze.
|
|