|
Post by leyla on May 21, 2007 21:23:13 GMT 2
"Ohw, oké." Zei ze. "Is zij nieuw hier?" Ze probeerde de bezwering nog eens toen ze ontdekte dat Mariël zei dat ie niet werkte. "Ja heerlijk geslapen zelfs. Die boeken liggen verdraait lekker!"Zei ze en ze knipoogde naar Mariël. Ze ging maar eens in haar bezweringen boek op zoek naar een leuke bezwering die wel werkte.
|
|
|
Post by greenlightning on May 21, 2007 21:25:52 GMT 2
Shirie haalde haar schouders op en antwoorde: 'Ik weet gewoon dat ik knap ben, goped in bijna alles dat ik doe en dat ik me nergens zorgen over hoef te maken.' Ze glimalchte verontschuldigend. 'Misschien maak ik me een beetje zorgen over mijn ego... maar verder ben ik te zelfverzekerd. Enige goeie ding, ik weet eht van mezelf.' Ze keek omlaag en bloosde licht.
|
|
|
Post by Merel on May 21, 2007 21:29:46 GMT 2
Mariël lachte. "Nouwja, zelfverzekerd is altijd goed. Maar toch..." Ze bekeek haar aandachtig. "Je mag echt wel eens wat aan die haar kleur doen!" Zei ze. Ze pakte haar toverstok en mompelde wat. Er schoot een straal uit haar toverstok, en SHirie's haar werd helemaal... PAARS (mwuahaha xD) "STaat echt stukken beter meid." Zei ze met een knipoog.
|
|
|
Post by greenlightning on May 21, 2007 21:40:30 GMT 2
Shirie pakte een pluk en bekeek eht. 'Mooi, ik hou van paars!' Ze gooide haar haren weer naar achteren en glimlachte. Haar ego was groot genoeg, ze zou zonder problemen de hele dag met deze haarkleur rond lopen. Ze grijnsde breed en pakte haar eigen stok. 'Laat mij jou de zelfde dienst bewijzen.' Ze tikte op Mariels haar en het werd donker groen-haar fafourite kleur.
|
|
|
Post by Krista - on May 21, 2007 22:37:12 GMT 2
Meija leunde naar achteren "Ik hoef niet dezelfde behandeling" zei ze lachend.
"Nou.. misschien zou oranje je wel goed staan. Van die kotskleur" zei Florian bot terwijl hij onverstoorbaar verder bladerde in zijn boek, totdat hij bij de laatste bladzijde was. Daar begon hij weer opnieuw.
|
|
|
Post by Lisa .. on May 22, 2007 7:34:56 GMT 2
Lili keek even van het paarse haar van Shirie naar het donkergroene haar van Mariël. Een glimlach verscheen en ze plukte even aan haar eigen haar. 'Staat jullie leuk' zei ze op een plagerige toon. Ze bekeek even de rest van de klas, die net als zij niks aan het doen waren ove rhet algemeen.
|
|
|
Post by Merel on May 22, 2007 16:01:26 GMT 2
Mariël stond op en toverde een spiegel en bekeek zich zelf. "Staat best goed, alleen.." Ze draaide een rondje. Ze richte haar toverstok op haar shirt en maakte deze wit, met een groene vlinder. Ook haar broek toverde ze donker groen. Haar mantel hield ze zwart. Met het griffoendor logo er op. Gekke combie, maar dat hinderde niet. Tevrede ging ze zitten. "Stukken beter!" Zei ze opgetogen.
Rachanna keek naar Florian. Dacht hij nou echt dat ze nu al ophield? Ze ving een stukje op waarin hij zei dat zo'n kots kleur wel leuk vond. Ze grinnikte. Oke als hij dat wou... Ze richte haar toverstok op Florian en Mompelde iets. Deze werd HELEMAAL kotskleur, achja ze had het eerder gedaan, bij draco, maar dan mooi paars.
|
|
|
Post by leyla on May 26, 2007 20:53:59 GMT 2
Leyla zag het allemaal gebeuren. Ze moest lachen toen ze zag dat Mariël haar kleren aanpaste aan haar haarkleur. Zo kende ze haar vriendin! Ze keek naar haar eigen gewaad en dacht bij haarzelfd: 'Ik ben ook wel weer eens toe aan een nieuw gewaad. Ik ga maar eens naar zweinsveld en koop daar iets nieuws.' Ze keek naar Shirie. Volgens Leyla zou zij wel de hele dag zo blijven rondlopen.
|
|
|
Post by greenlightning on May 26, 2007 22:15:53 GMT 2
Shirie barstte in lachen uit. 'Nee, niet die kleur! Maak het dan mooi!'Ze tikte op zijn hoofd en maakte het een donker blauwe kleure met lichte blauwe tinten er doorheen. Het zag er zelfs wel leuk uit, maar Shirie kon haar lachen neit bedwingen. 'we vormen een mooie regenboog! Hebben we vrijwillergs voor geel en oranje?' Lachte ze.
|
|
|
Post by Lisa .. on May 27, 2007 9:39:07 GMT 2
'Ik ben wel gele deel van regenboog, maar dan wel blondgeel en niet kanariegeel ofzo.' zei Lili lachend. Ze pakte haar stok die op de lessenaarlag en mompelde een spreuk. Haar haar kleurde van het pikzwarte naar blond, iets wat ze al jarenlang eigenlijk niet meer wilde doen, maar voor deze keer maakte het er niet uit. Daarna veranderde ze de kleuren van het griffoendor gewaad in meer huffelpuffachtige kleuren maar wel met de leeuw van griffoendor. 'Okee, dit is te geel' en met die woorden liet ze wat vanilie tinten door het gewaad lopen. Even bekeek ze zichzelf. 'Kan ermee door.' probeerde ze lachend te zeggen en ging tussen Shirie en Mariël staan. 'We missen nog paar kleuren' en keek met die woorden verdacht Leyla.
|
|