|
Post by » Aline. on Nov 7, 2007 16:41:35 GMT 2
Charlotte was eindelijk bekomen van haar slappe lach, en keek Aaron aan. 'Tuurlijk wel! Zei Mariël van niet dan?' zei ze grijnzend, waarna ze zich installeerde op een stoel tegenover Mariël en een wenkbrauw optrok. 'Ehm... Zit dat écht lekker?' vroeg ze aan haar vriendin.
|
|
|
Post by Merel on Nov 7, 2007 17:28:42 GMT 2
"Ik zei, Dames.. En aangezien jullie dat ook zijn, mogen jullie ook mee doen!" Zei Mariël grijnzend, waardoor ze van achteren werd gekieteld door Tristan, en ze een paar rare bewegingen maakte. Tristan plofte ook op een stoel neer. "Jaa best wel.. Schrijft alleen wel wat onhandig, dus dat doe ik niet als je het niet erg vind!" Zei ze grijnzend.
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 7, 2007 17:42:47 GMT 2
'Ja, dat bedoel ik!' zei Charlotte lachend tegen Aaron en Tristan, waarna ze haar tas van de grond plukte en er een stuk perkament en een veer uit haalde. 'Oké, oké, ik meld me vrijwillig aan om alles op te schrijven... Dan mogen jullie alle andere dingen doen.' Ze grijnsde even naar de anderen, waarna ze bovenaan het perkament schreef: Het beste feest van het jaar. Ze zette er een dikke streep onder en keek de anderen afwachtend aan.
|
|
|
Post by melien on Nov 7, 2007 17:46:53 GMT 2
"Nou, vooruit. Voor deze ene keer dan." zei Aaron grijnzend en plofte ook neer op een stoel. "Dat schrijven doet Tristan vast graag." voegde hij er toen aantoe. Elvira schudde haar hoofd en moest glimlachen. "Okeej, waar beginnen we?" vroeg ze toen.
|
|
|
Post by Merel on Nov 7, 2007 17:48:10 GMT 2
"Dácht hét toch éffe niet Aarontje" Antwoorde Tristan grijnzend. "Oke... Ik denk.." Zei Mariël... "Misschien kunnen we bij lokatie, versiering en dress-code beginnen?" STelde ze grijnzend voor.
|
|
|
Post by melien on Nov 7, 2007 17:56:49 GMT 2
"Dan schrijf ik wel.." zei Elvira die perkament en een potlood pakte. "Lokatie.. wat dachten jullie van het rozenpark? Dat is weer eens iets anders." stelde ze voor. Aaron keek even geïrriteerd naar Tristan maar moest toch wel lachen. "Tja, Tristantje, laat je dat zomaar aan de meiden over? Dan wordt het al helemaal een meidenfeest." zei hij grijnzend op een plagende toon.
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 7, 2007 18:04:55 GMT 2
{Ik wil niet veel zeggen, maar Charlotte had net aangeboden alles op te schrijven o.0}
'Dresscode... Dat is melig om te bedenken,' zei Charlotte grijnzend. 'Tenminste, als iedereen ook volgens de dresscode komt. Hebben jullie leuke suggesties?' Ze keek Aaron, Tristan, Elvira en Mariël vragend aan, terwijl ze zelf ook bedacht wat een leuk idee zou zijn.
|
|
|
Post by Merel on Nov 7, 2007 18:12:36 GMT 2
"Ik IK IK IK!!!" Zei Mariël en stak haar vinger heel hoog in de lucht en deed alsof ze hét antwoord wist. Tristan grinnikte en had de neiging iets naar haar te gooien. "Nou vertél meid." Zei hij grijnzend. "Nou nou nou kijk.. Nou beter gezegt; Luister en huiver.." Zei ze terwijl ze een mysterieuze toon opzette.. "Stel dat we Dress-code Black & White doen. Ofwel iedereen in het zwart en wit.. Tussen de rozen.. Dus met mooie rode rozen en alles erbij. En als wij dan allemaal iets fels nog aan doen. Bevoorbeeld de meiden nog een Knal kleur bloem in het haar, en de Jongens een Knal kleur stropdas om ofzo?" Stelde ze voor.
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 7, 2007 18:22:29 GMT 2
Charlotte grijnsde breed. 'Oe, dat klinkt leuk!! Balck and White...' Ze keek glimlachend voor zich uit, en knikte dan. 'Ja, dat lijkt me wel wat.' Ze keek Mariël en Elvira even grijnzend aan. 'En dan gaan wij voor de versiering zorgen! Die jongens vertrouwen we dat niet toe, hè, wanneer het een beetje romantisch moet worden met rode rozen en zo,' zei ze grinnikend, terwijl ze het perkament van Elvira afpakte en onder de onderstreepte titel schreef: Dresscode: Black & White.
|
|
|
Post by melien on Nov 7, 2007 20:56:53 GMT 2
"Dat vindt ik een hele goede Mariël." zei Aaron grijnzend. "Okeej, jullie doen de versiering maar wij doen de hapjes en het drinken." zei hij snel. Elvira vond het wel best dat Charlotte schreef en deed er niets tegen. "Ja, dat wordt al helemaal vet." zei ze glimlachend terwijl ze erover nadacht wat er nog meer geregeld moest worden. "En wat betreft muziek?" vroeg ze toen.
|
|