|
Post by Merel on Nov 7, 2007 21:10:28 GMT 2
"OW IK IK IK IK !!" Zei Mariël weer, en sprong zo hyper op en neer dat Madame Rommela haar zo boos aan keek dat Mariël weer ging zitten.. "Ik dácht.." Fluisterde ze. "Misschien kunnen we F.O.B. Op laten treden? En heeeeel misschien ook Meera.. ik hoorde dat zij het ook goed kon." Vervolgde ze zachtjes.
|
|
|
Post by melien on Nov 7, 2007 21:21:38 GMT 2
"Ja! Dat is echt een hip plan!" zei Elvira net iets te hard. "Meera kan inderdaad best goed spelen dacht ik zo. En F.O.B al helemaal. Moeten we alleen wel Thobias en Benjamin overhalen.." ratelde ze vrolijk door zonder zich iets aan te trekken van de boze blikken van madam Rommela.
|
|
|
Post by Merel on Nov 7, 2007 21:24:36 GMT 2
"Oke Dan zorg ik wel voor de Muziek.. Ik dnek dat ik de jongens wel over kan halen.. En ik heb al eens eerder met Meera gesproken.. Nou niet dat je het echt 'spreken' kunt noemen maar dan nog.. Oke ik zorg voor de muziek dusss!" Zei Tristan grijnzend. Meera had hij eigenlijk niet gesproken, betergezegt. Hij had haar naar de ziekenzaal gedragen vanaf het veld.. Naa die bijzondere wedstrijd. Mariël zat al weer hyper heen en weer te bewegen op haar stoel en grijnsde breed.
|
|
|
Post by melien on Nov 7, 2007 21:27:48 GMT 2
Aaron sloeg zich tegen zijn hoofd. "Nu hebben we bijna alles al geregeld. Maarreh..... Hoe zit het met de gasten en de uitnodigingen?" vroeg hij toen alsof ze het belangrijkste waren vergeten. Wat eigenlijk ook wel zo was.
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 8, 2007 18:11:57 GMT 2
Charlotte werd met de minuut enthousiaster voor het feest. 'Fall Out Boy! Natuurlijk! Die beroemdheden zitten hier niet voor niets op school, hè. Mogen ze ook wel eens optreden,' zei ze grijnzend, waarna ze de naam van de band achter Muziek schreef. 'En als Meera dat wil, is het natuurlijk ook heel leuk.' Ze noteerde ook Meera's naam. 'Trouwens, nu we het toch over Zwadderaars hebben - zijn die ook uitgenodigd?' Ze keek de anderen even vragend aan.
|
|
|
Post by melien on Nov 8, 2007 20:23:20 GMT 2
"Er zitten wel aardige mensen bij Zwadderich..." zei Aaron bedenkelijk. "Neem nou de tweelingzussen van Flora en Mara." voegde hij er aan toe. Elvira haalde haar schouders op. Ze wist het niet. Ze hoefde Xander en die twee tuthola's er niet zo nodig bij te hebben aangezien ze die alleen kende van dat gedoe met Carmen. Het boeide haar eigenlijk ook niet. "Mij maakt het niet uit, maar er mag geen ruzie ontstaan.." zei ze.
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 8, 2007 20:32:26 GMT 2
Charlotte knikte. 'Ik ben het eens met Elvira. Die Zwadderaars mogen er van mij zijn, zolang ze mij maar niet voor de voeten lopen en geen ruzie maken...' zei ze mompelend. Ze keek Aaron en Tristan even aan. 'Anders worden jullie onze uitsmijters!' zei ze grinnikend. 'Nét iets voor jullie, vind je niet?' Ze keek Mariël en Elvira even aan.
|
|
|
Post by Merel on Nov 8, 2007 21:44:19 GMT 2
"Mwahahaa... Machtig plan." Zei Mariël grijnzend en knikte enthousiast. "Nee daar huur je mensen voor in.. Al moet ik zeggen dat wij ze gemákkelijk aan kunnen hoor, daar niet van weg." Zei Tristan en grijnsde breed.
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 9, 2007 18:59:37 GMT 2
'Ja, nee, je durft gewoon niet!' Charlotte stak grinnikend haar tong uit naar Tristan. 'Maargoed-', ze doopte haar veer in de inkt, 'El, Mar en ik zorgen dus voor de versiering... Tristan voor de muziek... En Aaron.. het eten?' Ze keek Aaron even vragend aan, terwijl ze de rolverdeling alvast noteerde op het perkament.
|
|
|
Post by melien on Nov 9, 2007 22:53:47 GMT 2
"Ja joh, is goed. En de rol van uitsmijter mag iemand anders krijgen. Daar heb ik geen zin in, spijt me zeer." zei Aaron met een grijns. Elvira negeerde dat gekibbel van de jongens maar even. "Ja, vindt ik een geod plan." zei ze met een gimlach.
|
|