|
Post by melien on Nov 5, 2007 17:15:54 GMT 2
Aaron en Elvira liepen lachend naar de bibliotheek. Ze hadden afgesproken met Charlotte, Mariël en Tristan. Ze moesten nog een feest plannen. "Ik kan nog steeds tegen kietelen hoor." zei Elvira met een grijns tegen Aaron die haar de hele tijd probeerde te kietelen. "Jammer nou.." zei Aaron en hij trok een sip gezicht. Hij duwde ondertussen wel de deur van de bieb open en liet Elvira voorgaan. Elvira liep langs hem heen. "Dankje." zei ze met een glimlach. Ze keek de bieb rond maar zag de anderen nog niet. Ze zag überhaupt maar erg weinig mensen.
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 5, 2007 18:21:57 GMT 2
Charlotte kwam met een brede grijns op haar gezicht binnenwandelen. Ze liet de deur van de bieb weer achter zich dichtvallen, en keek om zich heen, op zoek naar Aaron, Elvira, Mariël of Tristan. Eerst zag ze niemand. Ze zuchtte even, terwijl ze in gedachten naging of ze wel echt hier hadden afgesproken. Ja, ze wist het helemaal zeker. Net toen ze had bedacht dat ze waarschijnlijk gewoon de eerste was, zag ze Elvira. 'Hé, El!' zei ze grinnikend, terwijl ze op haar af liep.
|
|
|
Post by melien on Nov 5, 2007 18:25:23 GMT 2
Elvira draaide zich lachend om. "Heej Charlooooooot." zei ze zangerig. "Lang niet gesproken. Wat heb jij gedaan sinds het versnoep gedoe?" vroeg ze toen nieuwsgierig. Aaron kwam achter een boekenkast vandaan. "Let maar even niet op deze kleine meid hier. Ze is een beetje melig." zei hij op een verontschuldigende toon. Hij ging naast Elvira staan en ahd een grijns op zijn gezicht. Elvira was niet de enige die melig was.
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 5, 2007 18:35:32 GMT 2
Charlotte grijnsde. 'Haha, oké dan,' zei ze. 'Al zou ik iets minder herrie maken als ik jullie was.' Ze wierp een veelbetekenende blik richting Madame Romella, die alweer pissig in hun richting keek. 'Mariël en Tristan zijn er nog niet?' vervolgde ze fluisterend. 'Oh, ik heb niet echt veel gedaan verder, hoor. Ik had het veel te druk met het huiswerk om nog iets bijzonders te doen,' verzuchtte ze.
|
|
|
Post by Merel on Nov 5, 2007 18:42:16 GMT 2
"Nee jij bent hier degene die gek is.. Niet ik!" Zei Mariël lachend terwijl ze half voor Tristan uit rende. "Jaa doeg! Nou ben ik weer diegene! Jij bent het eerder hoor, jij verzint van die dingen waarvan ik echt afvraag hoe je er in héméls naam bij komt!" Zei Tristan terwijl hij rustig achter haar aan liep. Mariël keek zoekend rond, en zwaaide toen wild naar Aaron, Elvira en Charlotte. Tristan grinnikte. "Kijk dát bedoel ik nou!" Zei hij en stak rustig zijn hand op.
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 5, 2007 18:46:20 GMT 2
Charlotte grijnsde toen ze Mariël en Tristan hoorde bekvechten en besloot zich in de discussie te mengen. 'Nee hoor, Tristan, dat zie je verkeerd...' begon ze grinnikend. 'Zij bedenkt hele slimme dingen, maar omdat jij juist gek bent, denk je dat het gek is. Dus eigenlijk ben je gek omdat je denkt dat dingen gek zijn. En daarom is Mariël niet gek.' Ze knikte heel overtuigend ter ondersteuning van haar woorden, al kon ze haar eigen logica niet eens volgen.
|
|
|
Post by melien on Nov 5, 2007 18:49:55 GMT 2
"En Charlotte heeft helemaal gelijk." zei Elvira met een grijns. Ze zwaaide terug en stak haar tong uit naar madame Romella. Het boeide haar niet. "Zal ik dan maar aan Tristan's kant staan?" vroeg Aaron grinnikend. Het boeide hem niet echt.
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 5, 2007 18:54:02 GMT 2
Charlotte grijnsde even dankbaar naar Elvira, en keek daarna Aaron geschokt aan. 'Aaron! Nee! Je moet niet heulen met de vijand!' Haar oprecht geschokte uitdrukking maakte al snel plaats voor een brede grijns toen ze in lach uitbarstte. Haar lachbui werd echter doorbroken door de snerpende stem van Madame Romela. 'Stilte!' Charlotte sloeg haar hand voor haar mond, waardoor ze een raar geluid maakte, aangezien ze nog steeds moest lachen.
|
|
|
Post by Merel on Nov 5, 2007 19:06:05 GMT 2
Mariël en Tristan moesten beide lachen. Tristan deed het zacht, maar omdat Mariël probeerde haar lach 'in te houden' maakte ze nogal bijzondere proestende geluidjes. Toen ze een beetje bij was gekomen ging ze zitten.. Nou achterste voren dan maar wel zo dat ze naar het tafeltje keek.. (als jullie me vatten) "Oke.. Ter zaken Damesss.."
|
|
|
Post by melien on Nov 5, 2007 19:39:08 GMT 2
Elvira beet op haar lip zodat ze niet heel erg in lachen uit zou barsten. Ze liep naar het tafeltje toe en ging zitten. "Feest." zei Elvira maar. Het had niet echt veel nut om dat te zeggen maar ze zei het gewoon, zonder reden. Aaron trok een wenkbrauw op. "Mogen Tristan en ik niet meedoen?" vroeg hij verbaasd. Hij had een vrolijke twinkeling in zijn ogen waardoor je kon zien dat hij het niet echt meende.
|
|