|
Post by » Aline. on Nov 10, 2007 19:10:53 GMT 2
'Nouja, dat boeit ook niet zoveel. We kunnen op zich ook wel zonder.' Charlotte glimlachte breed naar de anderen. 'Oh, ik heb er echt zo'n zin in!' riep ze, wat haar kwam te staan op een nijdige blik van de bibliothecaresse. Bijna fluisterend, omdat ze nu in de gaten werden gehouden door Madame Romela, ging ze verder: 'En waar gaan we het feest geven? In een lokaal, ofzo?'
|
|
|
Post by melien on Nov 10, 2007 19:15:17 GMT 2
"Tuthola, let nou toch eens op." zei Aaron lachend, maar wel op gedempte toon. "We zeiden toch net het rozenpark.. Of heb ik het nu mis?" zei Elvira gniffelend. Ze keek met lichtjes in haar ogen naar de anderen. Ze kon bijna niet wachten.
|
|
|
Post by Merel on Nov 11, 2007 16:57:17 GMT 2
"Pardon? Ik dat niet kunnen? Wedden dat ik dat kan?! Wedden!" Zei Tristan en liep, zich behoorlijk breed makend, op Charlotte af. Mariël grinnikte even en keek naar Elvira. "Is goed.. Mag ik uitnodigingen maken?" Vroeg ze grijnzend.
|
|
|
Post by melien on Nov 11, 2007 17:04:27 GMT 2
"Tristan, speel je niet zo op joh." zei Aaron. Hij verdraaide zijn ogen maar grijnsde tegelijkertijd ook. "Ik zou zeggen: doe vooral je best." zei Elvira lachend. Tegen alletwee.
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 13, 2007 19:06:44 GMT 2
'Aaaaaaaaaah!!' schreeuwde Charlotte, al was het op gedempte toon zodat ze niet meteen de bibliotheek uitgeschopt zouden worden. Ze maakte zich klein en keek zogenaamd heel bang naar Tristan. 'Nee, vermoord me niet!'
|
|
|
Post by Merel on Nov 15, 2007 22:56:36 GMT 2
"Nietvermoorden? Oke, dan of koken, braden, grillen, rooken, frituren, filteren, in stukjes snijden, villen, fijn stampen of toch liever als een doosje eindigen? Jou keuze!" Antwoorde Tristan die zich nu echt heel breed maakte en op Charlotte af bleef komen. "Cool!" Zei Mariël grijnzend en lette totaal niet op Tristan en Charlotte.
|
|
|
Post by melien on Nov 16, 2007 13:43:13 GMT 2
Elvira negeerde Tristan ook maar even. Aaron echter niet. Die keek nog steeds hoofdschuddend naar Tristan. "Heb je al een idee dan?" vroeg Elvira nieuwsgierig aan Mariël.
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 17, 2007 14:14:58 GMT 2
Charlotte keek peinzend voor zich uit, alsof ze het echt serieus overwoog. Ze keek achterom naar Tristan. 'Nou, m'n eerste keus is grillen. Maar als dat niet zo goed uitkomt, kan ik ook wel genoegen nemen met braden, hoor,' zei ze heel serieus.
|
|
|
Post by Merel on Nov 18, 2007 14:19:52 GMT 2
"Oke, Meekomen jij want hier heb ik geen gril!" Zei hij grijnzend en tilde Charlotte op en hing deze over zijn schouder alsof ze een pakketje was. "Hebben jullie ook trek? Ga net het middag eten maken." Vroeg hij doodleuk naar de rest. "Ja ik heb al wat ideeën denk ik.. Ow lekker." Vervolgde Mariël die totaal niet doorhad dat Charlotte dan op het menu stond.
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 18, 2007 17:13:01 GMT 2
['die totaal niet doorhad dat Charlotte dan op het menu stond' Slimheid xD]
Charlotte hing slap over Tristans schouder en deed alsof ze een traantje wegpinkte. 'M'n vrienden willen me opeten! Hoe ver is het al gekomen met deze wereld?' zei ze dramatisch, waarna ze zich los probeerde te wurmen.
|
|