|
Post by \\ Jess' on Jan 5, 2008 22:54:50 GMT 2
Ace trok zijn wenkbrauw op. "Of ze, naja laat maar" Hij ging weer zitten. Tatyanna beet op haar lip en keke naar Teresia. Die het zowat niet meer hield. Ze begon zelfs te bibberen. Ze keek naar William. "Als hij zegt dat het niks is, is het niks" Antwoorde ze beheerst. Maar van binnen gierde het.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 5, 2008 22:57:35 GMT 2
Ty wees naar William. "HA! Ik had had gelijk!!! En June zei nogwel dat ik het niet zou raden!!! Maar wie?" Hij keek WIliam lang aan. "Zeg, wie!" "Ty hou je bek eens!" Riep WIlliam wanhopig. "Het gaat je helemaal geen bal aan op wie ik verliefd ben!"
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jan 5, 2008 23:16:01 GMT 2
Teresia kreeg de nieging om Ty te slaan. En niet zo'n beetje ook. Tatyanna keek naar Terees en zuchtte. Ace keke naar Ty. Dit vond hij geweldig. OP een gegeef moment trok TEresia het niet meer en stond op. Ze liep naar Ty en stloeg hem har din het gezicht. "Hou op!" Schreeuwde ze boos.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 5, 2008 23:23:23 GMT 2
Ty keek Teresia stomverbaasd aan. "Ik had het niet tegen j... hey! Ben jij het?" De glimlah op zijn gezicht werd nog groter. Lena zuchtte. "Toe, sla hem nog een keer. Ik smeek het je."
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jan 5, 2008 23:25:45 GMT 2
Ace zat nu helemaal op het puntje van zijn stoel. "Terees!" Zijn ogen waren groter dan ooit. "Ja, Lena heeft gelijk. Sla ze beide!" Tatyanna kon hier niet tegen. "Ja, en wat dan nog?" Teresia keek hem dreigend aan. Ze hief haar hand nog een keer op.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 5, 2008 23:34:20 GMT 2
Ty sprong naar achteren. "Niet slaan. Je slaat WIlliam toch ook niet." De grijns op zijn gezicht werd zo mogelijk nog groter. "Ty." Gromde William. "laat haar met rust. Als je flauwe grappen wilt maken, doe dat dan tegen mij wil je."
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jan 6, 2008 14:07:03 GMT 2
Ace grijnsde ook breed. "William loves Teresia. Nananaa" Begon hij te zingen. Teresia had een vuurrood hoofd gekregen. Ze keek even naar William en haalde diep adem. "Het spijt me" Zei ze zachtjes. Ze duwde Ty weg en ging zitten. Ace keek naar Teresia. "William loves Teresia" Fluisterde hij. Tatyanna gaf Ace een klap op zijn kop en hij troke en pijnlijk gezicht.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 6, 2008 14:11:07 GMT 2
William kreunde en schudde zijn hoofd. "Het is jou schuld niet." Mompelde hij en ging zitten. Wow kon het nog erger? Ty sprong rond te tafel. "Nee inderdaad! Het is jou schuld. Jezus WIllie, ik dacht dqat jij je emoties en gevoelens zo goed verborgen kon houden! Maar nee hoor, nu niet meer. De rivier is opgedroogd!" Riep hij triomfantelijk. Lena sloeg zichzelf tegen haar voorhoofd, maar nam de moeite niet om Ty tegen te spreken. Hij zou toch niet naar haar luisteren, hij vond het veels te leuk om William te pesten.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jan 6, 2008 14:16:26 GMT 2
Ace kreunde van pijn terwijl hij bang naar Tatyanna keek. "De Spaanse beauty heeft ewl pit" Zei hij grijnzend. Teresia schoof over het bankje naar William toe en legde haar hoofd op zijn schouder. "Ik word gek' Fluisterde ze. Tatyanna keek boos naar Ty en keek toen met rollende ogen naar Lena. Zoiets van 'ik word gek'
|
|
|
Post by Madjic on Jan 6, 2008 14:22:45 GMT 2
William glimlachte en sloeg zijn arm om haar heen. Aan de ene kant baalde hij ervan dat Ty ze het nu wisten. Maar aan de andere kant hoefte hij zich niet meer te verscxhuilen en afstand van haar te nemen. Ty keek naar WIlliam en Teresia en zuchtte. "He, nu is het niet leuk meer. Nu lijkt het net of jullie het niet meer erg vinden." Lena lachte en greep Ty weer in zijn nekvel. "Hou er dan maar mee op."
|
|