|
Post by \\ Jess' on Jan 6, 2008 14:26:43 GMT 2
Ace murmelde nog wat maar bleef Tatyanna in de gaten houden. "Ja, ik hou ook op" Gromde hij terwijl hij zijn armen oevr elkaar deed. TEresia glimlachte en voelde zich gelukkig. Zoiets had ze nog nooit gevoeld, die warmte die hij haar gaf. Ze sloot haar ogen heel even. Tatyanna keek trots naar TErees en William. "Hmm" Zei ze grijnzend.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 6, 2008 14:34:59 GMT 2
Ty had een verstard gezicht. "Au." Piepte hij. "Storm, toe. Laat me los." Lena lachte en liet hem los. "Als je braaf bent, Mcie." Ze ging naast Tatyanna zitten. "Ziet er goed uit." FLuisterde ze zacht tegen haar terwijl ze onopvallend naar William en Teresia gebaarde. Ty ging mokkend naast Ace staan. "Het is niet eerlijk." Mompelde hij. WIlliam leunde met zijn hoofd tegen die van Teresia aan en sloot zijn ogen. De behoefte om te lezen was totaal weg.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jan 6, 2008 14:39:19 GMT 2
Ze keek van ty naar Lena die nu naast haar ging zitten. Ze knikte. "Ze zijn echt verliefd, dat zie jz o. Ik ben echt trots op Terees hoor" Zei ze girjnzend terwijl ze naar Ace en Ty keek. Ace gaf een por aan ty. "Misschien ook wel, kijk maa rnaar ze" Ace wees naar William en Terees. "Nu wij nog" Zei hij grinnikend. Teresia opende haar ogen even terwijl ze zzachtjes naar William zijn hand zocht.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 6, 2008 14:49:19 GMT 2
Lena knikte en opende haar boek. "Daarom ga ik er maar niet naar kijken, straks word ik jaloers." Grapte ze en richtte haar blik op haar boek. Ty dacht even na en keek Ace toen aan. "Pha, jij hebt Joey al." Hij trok zijn onderlip naarvoren. "En ik heb helemaal niemand." William opende zijn ogen om naar Ty te kijken. "Niet zeiken." Mompelde hij zacht. "Jij hebt je kans verspeelt, weet je nog." In zijn oog hoeken zag hij Tersias hand en glimlachte. Hij verstopte zijn hand met een zacht lachje onder de tafel.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jan 6, 2008 14:58:39 GMT 2
Tatyanna grinnikte en keek naar hetboek van Lena. "Ja, misschien wel" Zei ze zachtjes terwijl zij ook maar verder met haar boek lezen. Ace zuchtte. "Ja, maar dat is wat anders. Kijk, als het om meiden gaat. Ik hou er teveel van. Dat is het punt" Grinnikte hij en keke even naar Lena en Tatyanna. "Maar hun zijn wel pittig" knikte hij. Teresia grinnikte terwijl ze haar ogen opende om zijn hand vast te pakken en er zacht in te knijpen. "It's to late to apologize" zong ze zachtjes.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 6, 2008 15:08:11 GMT 2
Lena keek naar Ty en grinnikte. Ze zei verder niets, want het gegrinnik was al genoeg om Ty een beetje boos te laten worden. "IK kon er toen niets aan doen!" Zei Ty beledigt en kek naar Ace. "De meeste meiden hebben dat wel." William grinnikte. "WIl je je dan verontschudligen?" Vroeg hij zacht aan haar.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jan 6, 2008 15:12:40 GMT 2
Tatyanna keek naar Ty. "Ze zijn beide hetzelfde, echt" Ze rold emet haar ogen. Ace keek naar Tatyanna. "Grijp je kan zal ik zeggen. Ze is vrij" Hij keek weer terug. TEresia wees naa Ty. "Nee, hij wel" Ze kwam iets oevreind. "Hij is echt erg, dat je daarmee moet leven" Ze zuchtte. Ace grinnikte even om Ty. "Ja, ze is heel lekker" Zei hij en knikte goedkeurend.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 6, 2008 15:19:19 GMT 2
Ty lachte. "William moet wel met me leven en hij leeft er nog wat van ook!" Hij keek naar Tatyanna. "Nee, ze wilt me vast niet." Hij trok opnieuw een pluillipje. Lena zuchtte. "Ace, werkelijk. Nog even en ik gooi moijn boek naar je hoofd. William grinnikte. "Ja, maar dit heb ik toch echt gedaan zonder die dingen die ik van jou heb geleerd hoor Ty."
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jan 6, 2008 15:23:26 GMT 2
Tatyanna gromde zachtjes. Ace keek naar Tatyanna. "Nee, denk ik ook niet. Jammer jongen" Hij sloeg op Ty zijn rug. Ace keek als snel onschuldig naar Lena. "IK deed niks" Hij rolde met zijn ogen. Teresia grinnikte. "Nee, hij is heel goed zonder al die dingen van jou" Ze knipoogde naar Ty en kneep weer ene kerrtje in de hand van William.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 6, 2008 15:28:30 GMT 2
Ty lachte. "He, jammer. Weer een warmbloed die me niet wilt. Komt waarschijnlijk door mijn oude ierse bloed." Zei hij lachent. "Nee, nee. Je deed niets. Maar je zei wel iets." Lena schudde haar hoofd. "Lief zijn." William keek Teresia aan en lachte toen. "Nou ja, het was een mengeling van jou, mij en een soort van hondje." Hij gaf haar een kus op haar voorhoofd.
|
|