|
Post by \\ Jess' on Jan 5, 2008 21:50:57 GMT 2
Teresia zat samen met Tatyanna aan een tafel. Ze zaten allebei rustig te lezen en waren beide verdiept in een boek. Tatyanna keek soms wel om haar heen en zuchtte dan. "Wat is er?" Tatyanna keek even naar Teresia. "Niks, het is gewoon, ik mis hem TErees" Zei Tatyanna. Ze haalde diep adem. Op dat moment kwam Ace aanlopen met een dik boek. Hij liet deze op de tafel ploofen. "Hallo, mijn lieve schoonheden" Hij sloeg een arm om Tatyanna heen. Tatyanna trok een raar gezicht. "Je komt er wel overheen, ik ben er ook nog" Zei Ace, hij keek naar Tatyanna. Tatyanna was blij dat Ace rustig was, en niet in een flirt mood. Teresia was net zo blij als Tatje.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 5, 2008 21:58:21 GMT 2
"Zeg het." "Nee." "Zeg het!" "Neehee." "Okey... Lena vertel het!" "Nee." "Zeg nou!" "Nee!" "....ZEG NOU!!" "William sla hem alsjeblieft, voor ik het zelf moet doen." "Ty, hoe je bek." William, Ty en Lena liepen de bieb in. William en Lena hadden beide een boek in hun handen, terwijl Ty om hen heen sprong en iets probeerde te weten. William had er het moeilijks mee, die zag er namelijk een beetje gepiekeerd uit en keek nerveus om zich heen. "Toe, ik smeek het je! Vertel het me nou!!! Ik beloof het niet aan de andere te vertellen." Ty keek WIlliam smekend aan. William zuchtte en haalde diep adem waardoor Ty hoopvol op keek. "Nee."
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jan 5, 2008 22:00:45 GMT 2
Ace keek op als een stokstaartje. Hij grinnikte. Tatyanna kek ook op. Maar TEresia was nogal bezig. Tatyanna duwde Ace. Ace had niet opgelet en viel achterover op de grond. Hij zag drie mensen aankomen lopen. Waaronder hij ze allemaal herkende. Hij bleef zo liggen. Tatyanna grinnikte en keek op. "Heey mensjes" Ze grinnikte en hielp Ace oevreind. Teresia mompelde een soort van hoi. Ace lag nu helemaal dubbel.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 5, 2008 22:16:45 GMT 2
Ty keek op naar het drietal en sprong toen op hen af. "Oke, misschien kunnen jullie me helpen! Ze willen namelijk niet zeggen wat er is en ik wil het weten! Dus weten willen waarom WIlliam...." Lenas hand voor zijn mond weerhuield zijn verder te praten. "Ty, af!" Zei ze streng. "Hou je je mond?" Toen Ty zijn hoofd schuin pakte ze zijn nekvel tussen twee vinger. "Hou je je mond?" Ty piepte even en knikte toen. William werd een beetje rood en kuchte. "Sorry, hij is... hieper."
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jan 5, 2008 22:21:16 GMT 2
Ace keek op naar Ty. "Wat wat wat!" Hij kwam omhoog en voelde de vingers van Tatyanna in zijn oor. Ze trok hem hard mee. "Zit, en af!" Beval ze. Ace ging rustig zitten. "Nogal, druk wor dhij van anderen" Ze rolde met haar ogen. Teresia keek pas op toen ze een bekende stem hoorde. Ze werd rood en bleef naar William kijken. Ze week haar blik pas af toen Ace weer begon. "Vertel!" Hij keek van Lena naar William, en van William naar Ty. Tatyanna rolde met haar ogen.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 5, 2008 22:31:43 GMT 2
William slikte en schudde izjn hoofd. "Niets bijzonders. Hij stelt zich aan." Hij hield het boek zo stevig zijn handen dat zijn knokkels wit werd. "WEL!! Er is wel iets! Maar hij zegt niet wat er is." Ty ontweek Lena die hem weer bij zijn nekvel wilde pakken.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jan 5, 2008 22:34:37 GMT 2
Ace keek naar Ty. "Vertel.." Hij maakte zijn ogen groot. Tatyanna zuchtte. "Yeah, right" Ze rolde nu met haar ogen. Teresia werd zenuwachtig, en niet zo'n beetje ook. Haar blik ging naar het boek, waar ze net alsof deed of ze las. "Heel intressant dit" Mompelde ze. Tatyanna grijnsde lichtjes. Ace keek naar Teresia. "Een boek, intressant" Hij had er dan wel ''en gepakt, maar of het leuk was, ho maar.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 5, 2008 22:41:04 GMT 2
William keek naar Teresia. Zelfs zij was beter in het verbergen hiervan! Wat was hij voor een kluns? Lena keek naar William en slikte. "Ace, doe eens wat minder nieuwsgierig joh." "Weetje!" Ty ging naast Ace staan. "Ik denk dat onze Willie in loooovveee is!" Riep hij en keek vol verwachting naar William.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jan 5, 2008 22:48:12 GMT 2
Ze keek even op met een knalrood gezicht. Tatyanna zuchtte en keek van William naar Teresia. Ze gaf Ace een por. "Ja Ace!" Zei Tatje. Ace keek heel nieuwsgierig naar Ty. En toen het eruit was keek hij naar William. Hij kwam overeind. "Is ze lekker?" Ace keek even naar Ty en grinnikte. Teresia schoof zowat onder te tafel van verlegenheid.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 5, 2008 22:52:15 GMT 2
William keek Ace verward aan. "He wat?" Hij keek wanhopig naar Lena en daarna Teresia. "Euhm er isse... niem... niets... Ow fuck." Hij sloeg zichzelf tegen zijn voorhoofd. Lena knikte. "Goed zo, anders had ik je gemept." Zei ze hoofdschuiddent.
|
|