|
Post by \\ Jess' on Jan 7, 2008 16:26:31 GMT 2
Tatyanna knikte. "Ze zijn lekker, dat wel" Ze nam het laatste stukje. "Slim, slim" Mompelde ze erachteraan. Ace trok een pruillipje. "Maar Ty is wel een zeur hoor" Zei hij daarna poeslief. Hij keek Ty aan en rolde met zijn ogen. Teresia schudde haar hoofd. "Je moet nooit stoppen" Zei ze en kwam oevreind. Ze keke naar Lena. "Koekjes" Zei ze grinnikend.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 7, 2008 18:15:06 GMT 2
"Inderdaad, maar jij ook. Dus dat is geen excuus om er nog een te mogen." Lena keek Ace streng aan. William lachte en trok Teresia weer naar zich toe. "Dan hou ik niet op." Zei hij en streelde heel zacht haar hals weer. TY stampte met zijn voeten. "Als wij niet mogen, mogen zij ook niet!" Zei hij en wees naar WIlliam en Teresia. Lena schoof twee koekjes naar Teresia toe.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jan 7, 2008 18:24:41 GMT 2
"I'm sorry I can't be perfect" Zei hij en deed zijn armen over elkaar. Zijn aanraking deed even vergeten dat ze nog met de anderen was. Ze kwam omhoog en grijnsde naar hem. Ze ging met haar hand langs haar nek en streelde hem daar zacht. Teresia keek in haar ooghoeken naar de koekjes en pakte ze op. Ace was net te laat om ze op te pakken. Ze pakte een koekje en stopte die in William zijn mond. zijzelf propte er ook één in haar mond. Ze kauwde moeilijk en grinnikte.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 7, 2008 18:57:51 GMT 2
Lena lachte om Ace. "Daar heb je helemaal geen spijt van! Jij bent veels te blij met jezelf daarvoor." William hield het koekje in zijn mond, maar beet hem niet door en ging er niet op kauwen. Hij was er nu even te lui voor en richtte zich op andere dingen.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jan 7, 2008 19:16:10 GMT 2
"Oke, eigenlijk ben ik veels te knap en lief ervoor. Maar tjah. Als je eerst op mijn uiterlijk en mijn domme dingen uitgaat, is dat wel heel gek. Ik ben echt ene hele goede vriend hoor." Tatyanna knikte. Het was wel waar. Maar soms was hij iets té van het goede. Teresia slikte haar koekje door en keek naar WIlliam. Ze kwam iets overeind en kroop op zijn schoot. Ze keek hem lachend aan. "Ga eten jij' Ze drukte zachtjes een kusje op zijn mond en beet een stukje koek af wat uit zijn mond stak.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 7, 2008 23:01:30 GMT 2
Lena haalde haar schouders op. "Ach, iedereen kan hieperactief zijn. Maar volgens mij val jij onder dezelfde catogarie als Ty. Veels te hieperactief." Ze glimlachte. "Maar dat maakt noch Ty noch jou minder aardig." William grinnikte en schudde zijn hoofd.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jan 8, 2008 15:54:22 GMT 2
Ace keek naar Lena. "Ik kan lief zijn, echt" Zei hij. Hij sloeg een amr om Lena heen. "Moet je zelf geen koekje?" Zei hij en grijnsde. Teresia grinnikte om William. "Hup" Zei ze en ging weer van hem af. Ze ging rustig naast hem zitten.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 8, 2008 18:28:53 GMT 2
William beet een stukje van het koekje af en hiedl het overgebleven stuk in zijn hand. "Wacht. Als ik het boekje opeet om je weer bij me zitten?" Vroeg hij grijnzend. Lena schudde haar hoofd. "Ik heb deze koekjes bij voor andere. In de slaapzaal heb ik nog lekkerdere." Zei ze en grijnste.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jan 8, 2008 18:31:39 GMT 2
Ze keek naar hem. "Misschien" Grinnikte ze. Ace keek op en stond als een speer op. "Daar doe ik alles voor" En hij sprintte weg. Tatyanna rolde met haar ogen. "Wat een loser is het toch" Ze sloeg met haar vuisten op tafel. Teresia grinnikte om Tatyanna.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 8, 2008 19:55:30 GMT 2
Lena keek Ace verbaasd na. "Wacht... hij gaat toch niet naar de meisjesslaapzaal he?" Vroeg ze ne keek Tatyanna geschrokken aan. WIlliam dacht na en at toen snel het koekje op. "Okey, op." Zei hij lachtend en veegde de kruimels van zijn gezicht.
|
|