|
Post by nilou on May 30, 2007 13:16:52 GMT 2
Shane ging geluidloos de bibliotheek binnen.Hij zag nog meer ravenklauwen maar hij ging ergens afgelegen op een stoel aan een tafeltje zitten.Hij pakte een boek over duistere spreuken en las erin...
|
|
|
Post by birgit on May 30, 2007 13:24:21 GMT 2
Joyce kwam de bieb in. Ze wou Ryan wel zien. Opeens zag ze Shane... Wat een lekkerding... Nog véél leuker als Ryan Joyce bloosdde.
Joyce ging aan de tafel zitten, waar Shane ook zat. Hoi, Hoe heet je? Ik ben Joyce... Joyce bloosdde... Ze hooptte dat Shane haar leuk vond...
|
|
|
Post by nilou on May 30, 2007 13:28:55 GMT 2
Shane keek slaperig op.Hij had eignelijk totaal geen verstand van meisjes."oh hoi....denkik....Ik ben Shane.Shane Aiwendill.kom je vaak in de bieb?ik wel.in welke afdeling zit je?ik in ravenklauw." Shane haalde een hand door zijn haren en keek slaperig maar blij naar Joyce.hoe meer vrienden hoe meer vreugd dacht hij in zichzelf.
|
|
|
Post by » Aline. on May 30, 2007 17:47:12 GMT 2
Rebecca keek even om wie daar praatte. Ze herkende Shane en Joyce. Ze zat in dezelfde afdeling als Shane, en kende hem daarom iets beter dan Joyce. Ze keek om toen ze de bibliothecaresse 'Ssst!' hoorde roepen naar Jocye en Shane en grijnsde even. Die bibliothecaresse was altijd zo snel op haar teentjes getrapt als iemand de regels overtrad, door bijvoorbeeld te luid te praten in háár bibliotheek. Rebecca richtte zich weer op het boek voor zich en begon verder te lezen.
|
|
|
Post by birgit on May 30, 2007 18:22:07 GMT 2
Ik zit in Griffoendor. Maar dat maakt toch niks uit voor... Joyce stoptte... Ze was verschrikt dat ze dat had gezegd...
Joyce zag daar iemand stiekem kijken. Ze keek naar haar toe. Het is Rebecca... Misschien wil ze Shane afpakken van mij, maar dat laat ik me niet gebeuren... dacht Joyce... Ze wou niet dat ze Shane afpakte... Maar ze mocht Ryan hebben....
|
|
|
Post by nilou on May 30, 2007 18:28:24 GMT 2
Shane glimlachte vriendelijk terug naar Rebecca en keek weer in zijn boek.Hij negeerde Joyce want hij was druk bezig met het lezen van zijn boek.in boeken lezen was hij erg goed.Hij had eigenlijk niet echt meer door dat Joyce er zat.Mischien zou ze hem wel weer kunnen wekken uit zijn boekenverslaafdheid..
|
|
|
Post by birgit on May 30, 2007 18:33:02 GMT 2
Hé, Shane... Ik praat tegen je!!! Ben je er nog? Ik vind je leuk... Joyce schrok en bloosdde héél erg... Het floeptte eruit...
Joyce ging een stukje verder van Shane vandaan. Ze wou het liefste wegrennen. Maar dat deed ze niet. Dan leek ze zo'n watje...
|
|
|
Post by nilou on May 30, 2007 18:35:54 GMT 2
Shane keek verbaasd op maar negeerde het.Ik ben weg...ik leen dit boek wel... Shane wandelde blozend weg. [shane is uit topic]
|
|
|
Post by » Aline. on May 30, 2007 18:40:09 GMT 2
Rebecca las rustig verder, al luisterde ze met een half oor wel mee naar wat er gebeurde. Ze merkte wel dat Joyce te hard van stapel ging, en begreep Shane's reactie wel, aangezien ze hem wel kende. Ze keek Joyce even aan met een blik waarin ze probeerde uit te leggen waarom Shane zo reageerde.
|
|
|
Post by admin. on May 30, 2007 19:09:55 GMT 2
Chantal had een giechelbui voor zichzelf moeten houden, maar zat nu met een brede grijns verscholen achter haar boek. Dat iemand zich zó voor paal kon zetten! Ze kende Shane half, voornamelijk uit de leerlingenkamer, maar Joyce had ze niet eerder gezien.
|
|