|
Post by Merel on Jun 4, 2007 21:15:35 GMT 2
"Tweeling? cool!" Zei ze opgewekt. "Voor zover ik weet is die daar ook een tweeling." Zei ze en knikte grijnzend naar Aylin. "Alleen heeft Florian het nog niet helemaal door, want hij is wel bevriend met Flora." Ze grijnsde. Dat had ze Tenminste van Aylin gehoord. "Maar hoe je Tristan omschrijft.. Klopt precies.. Ik ben soms net zo erg."
(doei!!)
|
|
|
Post by Krista - on Jun 5, 2007 8:28:00 GMT 2
Florian was stil en keek nog steeds naar Aylin, zuchtte en draaide zich om. "Sorry hoor" zei hij een beetje bot naar Aylin "Maar sinds ik niet meer normaal een stap kan zetten of ik wordt al vervloekt, ben ik een béétje vervelend tegen Zwadderaars"/
|
|
|
Post by Merel on Jun 5, 2007 9:02:34 GMT 2
"Nou zo ben ick niet! Waarom zou ik toi vervloekien als je moi ook nieks doet? Maar mijn vraag was of toi mijn tweelieng zus ook kent." Voegde ze eraan toe. Waarom zou ze zomaar iemand vervloeken die haar ook niks deed? Daar zag zij geen reden voor in.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 5, 2007 21:00:42 GMT 2
"Die ken ik ja" zei Florian, al een stuk rustiger nu hij had gemerkt dat Aylin zo vervelend nog niet was. "Ze wilt altijd aan mijn haar zitten. Waarom? weet ik niet"
|
|
|
Post by Merel on Jun 5, 2007 21:11:05 GMT 2
"Misschien omdat 'et niet zo geweldieg sit zou ick zeggen. Anders heeft ze er vast een goede redien voor." Zei ze grijnzend. "Mag ick?" Vroeg ze en wilde haar toverstok al tevoorschijn halen.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 5, 2007 22:12:15 GMT 2
"Niet alweer!" kreunde Florian maar grijsnde. Al die aandacht vond hij helemaal niet zo erg, dat er constant aan zijn haar werdt gefrunnikt wel. Het zat zoals het zat, en vandaag zat het , zoals gewoonlijk, alle kanten op.
|
|
|
Post by Merel on Jun 6, 2007 15:31:05 GMT 2
Schouder ophalen stopte ze haar toverstok terug. "Ick denk dat mijn Zusje dat betier kan doen." Zei ze. Toen Glimlachte ze naar hem. "Maar waarom ies iedereen dan bijna bang voor een Zwaddieraar?" Vreog ze. Ze snapte nog steeds die strijd niet helemaal, ze zou het ook nooit begrijpen dacht ze.
|
|
|
Post by admin. on Jun 6, 2007 15:38:25 GMT 2
"Er zijn aardig wat tweelingen hier op school, volgens mij" mompelde Chantal. "Tweeling zijn is trouwens behoorlijk vervelend, omdat er altijd één is die bekend is, en één die altijd maar te horen krijgt 'dat is het zusje van..'. Ik was liever geen tweeling, echt waar. Ik zou een moord plegen om normaal te zijn" vervolgde ze klagend.
|
|
|
Post by Merel on Jun 6, 2007 15:51:15 GMT 2
Mariël keek weer naar Chantal. "Mij lijkt het juist wel leuk.. Maar als jij het zegt.." Zei ze bedenkelijk. Het leek haar juist wél leuk om een tweeling te zijn. "Maar ik kan je zeggen, Als je dan gewoon bent, is het beter als je een broer of zus hebt, Anders ben je erg alleen kan ik je zeggen." Zei ze. Ze had wel een zusje, maar die was zoveel jonger! Daar had je niet zo heel veel aan. "Het liefst dan van de zelfde leeftijd, zoals mijn Neef Tristan ofzow." Vervolgde ze.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 6, 2007 22:09:04 GMT 2
"Volgens mij zijn tweelingen alleen leuk als ze een goede relatie met elkaar hebben" mompelde Florian koel en wendde zich weer tot Aylin. "Waarom ik niet graag met zwadderaars om ga? ze blijken me niet te mogen. Tot dusver alleen jij, hoop ik, en Elin Yorick, maar die vindt alles dat op twee pootjes rondloopt, kan praten en mannelijk is wel leuk, geloof ik"
|
|