|
Post by Krista - on May 30, 2007 22:38:46 GMT 2
Verstrooid strompelde Florian de bibliotheek binnen, alsof hij niet helemaal meer wist wat hij hier kwam doen. Een boek lenen? Nee. Huiswerk maken? Nee. Dus hij wist het ook niet meer. Hij keek verbaasd om toen hij Shane voorbij zag lopen maar besteedde er geen aandacht aan. Kende hij Shane? Nee. Dus was het met hem praten eigenlijk ook niet de moeite waard. Hij gaapte even uitgebreid terwijl hij met zijn vinger langs de vele kaften van de boeken ging.
|
|
|
Post by admin. on May 31, 2007 14:55:49 GMT 2
Even had Chantal opgekeken naar Florian, maar al snel zat ze weer met haar gedachten bij haar boek. Was dat geen vriend van haar tweelingbroer? Hij zat in ieder geval op dezelfde afdeling, want ze had ze wel eens samen gezien. Nou ja.
|
|
|
Post by » Aline. on May 31, 2007 18:41:45 GMT 2
Rebecca keek even naar Florian, die binnenkwam. Haar blik gleed af naar Chantal, een meisje dat ze hier in de bibliotheek ook vaak zag, maar ze kende haar eigenlijk niet echt. Verlegen glimlachte Rebecca even naar haar, waarna ze zich weer in het boek verdiepte.
|
|
|
Post by Krista - on May 31, 2007 18:46:23 GMT 2
Florian keek even om naar Rebecca en Chantal, grijnsde maar verdiepte zich toen weer in de muf-ruikende boeken. Hij was ergens naar op zoek, maar hij wist niet meer wat. Toch zat het ergens in zijn hoofd. "Nee.. nee... nee en nee" mompelde hij zacht in zichzelf, totaal niet meer bewust van zijn omgeving.
|
|
|
Post by admin. on Jun 1, 2007 14:56:12 GMT 2
"Wat zoek je?" vroeg Chantal onder het lezen door aan Florian. Ze glimlachtte vriendelijk, legde haar vinger tussen de bladzijdes en stond op, terwijl ze richting Florian liep. "Hulp nodig?"
|
|
|
Post by Krista - on Jun 1, 2007 16:15:26 GMT 2
Florian dacht even na en leunde tegen de boekenkast, zodat een van de boeken gevaarlijk verschoof en op het punt stond uit de kast te vallen. "Huiswerk voor sneep" zei hij grijnzend "Ik moet een boek over de slapende dood hebben". Hij grijnsde en keek Chantal onderzoekend aan, voordat hij zijn hand uit stak "Ik ben Florian. Huffelpuf"
|
|
|
Post by admin. on Jun 1, 2007 16:32:11 GMT 2
Chantal ving het boek op dat nu uit de kast viel, en glimlachtte. "Dat kon haast niet missen. Chantal, je kent me vast wel van Chris" zei ze. Ze schudde Florian's hand. "De slapende dood? Die kun je beter daar zoeken, hier zit je bij de spreukenboeken"
|
|
|
Post by Krista - on Jun 1, 2007 16:44:04 GMT 2
"Ik gelóóf van wel" zei Florian langzaam en grijnsde, en staarde naar de boekkaften "Vandaar dat ik hier niets vond. Maar ik denk eigenlijk dat ik het hierbij laat. Ik schrijf het wel van iemand over.. ofzo"
|
|
|
Post by Merel on Jun 1, 2007 16:49:29 GMT 2
Aylin en Mariël kwamen samen binnen gelopen. Ze waren druk aan het kletsen. Het was wel een gek gezicht. Een Zwadderaar en een Griffoendor. Aylin vond dat niet erg, en ook Mariël kon het niks schelen. Ze vond haar aardig en ze konden het samen vinden. Mariël had haar al leren kennen voordat ze werd ingedeeld, daardoor maakte het niet uit waar ze terecht kwam. Mariël keek even in het rond. "Hey Florian!" Zei Mariël en grijnsde. Aylin kende ze niet echt, en zei dus maar even niks.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 1, 2007 20:20:41 GMT 2
"Hoi Mar" zei Florian en keek verbaasd op naar de twee meisjes. Vooral naar Aylin bleef hij even stomverbaasd kijken, toen zijn blik opeens op onweer stond "Zwadderich he?" zei hij een beetje kattig tegen haar.
|
|