|
Post by Merel on Jun 3, 2007 13:19:46 GMT 2
Aylin ging het haar handen in haar zij staan. "Ja en heb je taar probliemen mee?" Vroeg ze en keek hem aan. Ze kende hem ergens van. "Zit jij niet in Huffielpuf?" Vroeg ze en keek hem nog eens onderzoekend aan.
Mariël keek van Florian naar Aylin. 'Nou alsjeblieft geen ruzie.' Dacht ze nog. Ze vond Aylin wel aardig, ondanks dat ze een Zwadderaar was. Haar tweeling zus zat in Huffelpuf, wist ze. "He komop, geen ruzie nu." zei ze en keek van de een naar de ander.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 3, 2007 21:06:14 GMT 2
"Ja" antwoorde Florian bot en zette ook zijn handen in zijn zij "Heb jíj daar problemen mee?" voegde hij er aan toe en keek haar minachtend aan. "Zal ik er dan meteen aan toevoegen dat ik dreuzelouders heb? misschien vind je dat al een goede reden om me nu te vervloeken"
|
|
|
Post by Merel on Jun 4, 2007 14:50:40 GMT 2
Aylin keek hem vuil aan. "Nee oor het eniege wat ik wou zeggien is dat je dan mijn tweelieng zus moet kennen. Als toi Florian bent, verteld ze dat je aardig en erieg grappieg bent. Niet dat ik daar nu iets van merk." Zei ze en wierp haar haar arrogant naar achter.
|
|
|
Post by admin. on Jun 4, 2007 20:25:25 GMT 2
Chantal had met haar ogen gerold toen Florian zei dat hij het wel van iemand over zou schrijven, en gezucht toen Aylin binnenkwam. Iets tè arrogant, volgens haar. Ze draaide zich om en liep terug naar de tafel, legde haar boek neer en sloeg hem open.
|
|
|
Post by Merel on Jun 4, 2007 20:30:04 GMT 2
Mariël keek naar Chantal. Haar kende ze nog niet. Ze liet Aylin en Florian even lekker ruziën en ging tegenover haar zitten. "Hoi" zei ze vrolijk. "Mariël, En jij bent... Je komt me ergens bekend van voor." zei ze nadenkelijk. Ze wist zo gauw even niet meer waarvan..
|
|
|
Post by admin. on Jun 4, 2007 20:44:06 GMT 2
"Chantal" zei Chantal glimlachent. "Waar je me van kent- volgens mij heb ik je wel eens in een les gezien- Griffoendor, niet waar?" vervolgde ze. "En als je me daar niet van kent, zal het wel via Chris zijn"
|
|
|
Post by Merel on Jun 4, 2007 20:56:42 GMT 2
"Ja Griffoendor. Jij volgens mij Ravenklauw.. Owwacht! Dan heeft Tristan het wel eens over je gehad!" zei ze en bedacht zich dat ineens. "Heb jij een tweelingbroer? Wist ik niet.. Chris.." zei ze bedenkelijk. "Nee, ken ik niet. Welke afdeling?" vroeg ze. Ze vreog zich af of ze op elkaar leken.
|
|
|
Post by admin. on Jun 4, 2007 21:05:35 GMT 2
"Jep, ravenklauw" zei Chantal. "Ken je Chris niet? Eindelijk iemand die met me mee kan leven- altijd maar Chris, Chris en nog eens. Chris." verzuchtte ze geïrriteerd. Het was wel waar; iedereen kende haar als het zusje va Chris, aangezien ze zichzelf liever op de achtergrond hield.
|
|
|
Post by Merel on Jun 4, 2007 21:08:22 GMT 2
"Nee ik ken Chris niet. Jou een beetje via Tristan." zei ze. "Maar is Chris gewoon je broer of je neef of? Ik ken hem echt niet. Ik weet niet of je mij kent.. Maar Tristan is mijn neef en die zit bij jou op de Afdeling, wat je waarschijnlijk wel wist." voegde ze eraan toe. Ze keek even naar Aylin en Florian die daar bijna als vijanden tegenoverelkaar stonden. Ze zuchte. toen keek ze weer naar Chantal.
|
|
|
Post by admin. on Jun 4, 2007 21:12:16 GMT 2
"Tweelingbroer" verklaarde Chantal. "Tristan- kan wel kloppen, ik heb hem wel eens gezien. Vaag persoon, als je het mij vraagt." ze grijnsde zwakjes.
[ben weg]
|
|