|
Post by Merel on Jun 7, 2007 8:04:28 GMT 2
Aylin lachte. "Ja ick 'eb wel een goede relatie met moi zusje 'oor." Zei ze als antwoord op zijn eerste vraag. "Want ick snap dat van die afdeliengen nooit. Ick viend jou wel aardig, denk ick, en wat maakt moi 'et dan uit dat toi niet op Zwadderich zit?" Zei ze nog steeds lichterlijk verbaast.
"Momentje." Mopelde Mariël tegen Chantal. Ze liep naar Florian toe. Ze had zich net bedacht dat zij hem nog zou vragen voor de Picknick. "Floor, Ik had nog even een vraagje!" Zei ze toen ze naast hem stond. Ze leunde nu op zijn schouder. "Leyla, Elvira, Tristan, Tyra en ik gaan Picknicken. En we vroegen ons af of jij ook nog mee wou. Gezellig met z'n zessen." Ze keek naar hem op antwoord wachtend.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 8, 2007 8:00:03 GMT 2
"Is goed" zei Florian en grijnsde "Lijkt me gezellig". Hij deed even alsof hij omviel toen Mariël op zijn schouder leunde maar bleef toch recht overeind staan. "Mooi zo" zei hij dan lachend naar Aylin.
|
|
|
Post by Merel on Jun 8, 2007 10:44:33 GMT 2
Mariël prikte hem plagend in zijn zij. "oke, Zie ik je dan!" Zei ze en ging weer tegenover Chantal zitten. "Waarhadden we het ookal weer over.. Owja.. Ja je ziet tegenwoordig steedsmeer tweelingen hier op Hogwarts." zei ze.
"Ies 'et mooi dat ick in Zwadderich zit? Sinds wannier?" Vroeg ze. Nu volgde zehet niet helemaal meer en keek Florian daarom verbaast aan.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 8, 2007 18:17:45 GMT 2
Florian schudde even met zijn hoofd en staarde verbaasd voor zich uit. "Ik... laat maar. Ik snap het zelf ook niet meer zo goed". Hij grijnsde verontschuldigend en ging even met zijn hand door zijn haar waardoor het nog meer alle kanten op stond dan normaal, iets waar Flora absoluut niet tegen kon.
|
|
|
Post by Merel on Jun 8, 2007 18:26:12 GMT 2
Aylin lachte. "Ick 'oop voor toi dat toi niet van plan was zo teruck te keren." Zei ze flauw grijzend. Daana keek ze naar Mariël en maakte zo'n gebaar van 'zullen we zo weer gaan?' Maar volgens Aylin had ze het alleen niet gezien.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 8, 2007 20:22:42 GMT 2
"Eigenlijk wel" zei Florian achterloos. Het was voor hem meer een uitdaging zijn haar zo slordig te laten zitten dat het niet leek alsof hij het expres had gedaan, maar dat het wel leuk genoeg zat. En hij was er aardig goed in geworden.
|
|
|
Post by Merel on Jun 8, 2007 20:30:48 GMT 2
Aylin staarde hem even met open mond aan. "Dat meent toi niet!" Zei ze en pakte meteen haar toverstok. "Als toi dat echt meent, Ga ick er eens wat aan doen." Zei ze vastbesloten en kon zich eigenlijk niet echt meer inhouden, het zag er gewoon niet uit.! Het stond zo slordig alle kanten op! En als ze toch bezig was, deed ze zijn kleren er ook meteen bij besloot ze.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 8, 2007 20:40:46 GMT 2
"nee!" zei Florian haastig en deed een paar passen achteruit. Voor vandaag had hij al genoeg 'extreme make-overs' gehad, voor zijn gevoel.
|
|
|
Post by Merel on Jun 8, 2007 20:52:55 GMT 2
Aylin grijnsde. "Doe je 'aar dan fatsoenlijk gek, Je kunt zo echt niet overstraat!" Zei ze en grijnsde. Ze had er eignelijk wel zin in om iemand even een makeover te geven! Florian leek haar het geschrikte persoon ervoor.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 8, 2007 21:54:47 GMT 2
"Het zit fatsoenlijk!" zei Florian verontwaardigd terwijl hij nog een stap van Aylin vandaan deed en zijn handen voor zijn gezicht hield, ter wijze van een verdediging.
|
|