|
Post by admin. on Jun 13, 2007 16:36:59 GMT 2
"Inderdaad. Het valt me eigenlijk best wel op, maar het kan ook komen doordat er hier veel leerlingen zijn, nietwaar?" opperde Chantal. Ze legde haar handen op het boek, scheurde een stuk van een papier op tafel af en legde die tussen de bladzijdes, waarna ze het boek dichtklapte.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 13, 2007 19:27:23 GMT 2
Florian keek even naar Chantal en grijnsde "Jij bent toch het zusje van Chris? of ben je een zus? dat weet ik namelijk niet" hij lachtte even kort om zijn eigen grapje.
|
|
|
Post by admin. on Jun 13, 2007 19:44:10 GMT 2
"Zusje" mompelde Chantal, terwijl haar blik verstarde. "Zie je? Iedereen zit me als 'het zusje van', als je begrijpt wat ik bedoel" opperde ze. Ze rolde met haar ogen en hoopte vurig dat Florian niet ook nog eens geen preken. Wat kende ze die preken van anderen goed. 'Jij bent het zusje van Chris, hè? Je lijkt er echt niet op! Hij is grappig, joh!' was een van de bekendste.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 13, 2007 19:49:41 GMT 2
"Bij mij is het juist omgekeerd" zei hij grijnzend "Maar ik begrijp het. Heb nog best wel wat hersencellen hierin zitten" hij tikte even op zijn hoofd.
|
|
|
Post by Merel on Jun 14, 2007 11:26:40 GMT 2
Mariël keek even raar naar Florian. Flauwerik! Dacht ze bij zichzelf. Ze pakte ergens een licht boek vandaan en keek even of ze nergens madam Rommela zag. Toen ze die nergens zag gooide ze het boek richting in zijn richting. "Gek!" Zei ze en grijnsde.
|
|
|
Post by admin. on Jun 14, 2007 13:56:18 GMT 2
Chantal legde haar arm op Mariël's schouder. "Kijk uit, want madame kan haar boeken horen vallen!" siste ze. Ze pakte het boek vlug van de grond en zette hem terug in de kast, terwijl ze haar vinger op haar lip legde. Enkele kasten verder klonk het getik van Rommela's schoenen. Vlug ging ze op de stoel zitten en sloeg haar boek weer open.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 14, 2007 18:04:56 GMT 2
Florian wist nog net te bukken, hoorde de tikkende hakken van Madame rommela, trok een gezicht alsof zijn doodsvonnis al bekend was nu, greep het boek van de grond en ging haastig naast Chantal aan het tafeltje zitten en sloeg het boek open.
|
|
|
Post by admin. on Jun 14, 2007 18:48:27 GMT 2
Chantal moest moeite doen om niet inn lachen uit te barsten, aangezien Florian met een boek er echt niet uit zag. "En dat moet niet opvallen?" fluisterde ze.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 14, 2007 18:56:59 GMT 2
"sst ik lees" mompelde Florian, maar wel met een brede grijns op zijn gezicht. Hij voelde adem van Rommela al half in zijn nek.
|
|
|
Post by admin. on Jun 14, 2007 19:06:38 GMT 2
Chantal zweeg spontaan en staarde onschuldig naar haar boek. "EEN DEUK! een deuk in de kaft!" hoorde ze madame Rommela briesen. "Wat heeft U met dat boek gedaan, dan?" vroeg Chantal onschuldig. "Mevrouw?" voegde ze er vlug aan toe.
|
|