|
Post by Krista - on Jun 14, 2007 19:15:26 GMT 2
"Ja" zei Florian voorzichtig terwijl hij genoeg moed had verzameld zich om te draaien en in Madame Rommela's ogen te kijken.
|
|
|
Post by admin. on Jun 14, 2007 19:46:20 GMT 2
"Ik dacht dat U voorzichtig was met Uw boeken! Nou ja!" zei Chantal, met een stem die verontwaardigd klonk. "En ik dacht nog wel dat dit een bieb was waar je ongestoord kon verblijven, met héle boeken!"
|
|
|
Post by Krista - on Jun 14, 2007 20:54:17 GMT 2
"Ja!" herhaalde Florian, maar nu een stuk verontwaardiger. "Waar gaat het heen met de wereld, als we niet eens hele boeken mogen lezen?"
|
|
|
Post by Merel on Jun 14, 2007 21:02:26 GMT 2
"Ja!" Voegde Mariël er knikkend aan toe, terwijl ze met moeite haar lach wist in te houden. "Voortaan kunnen we u beter in de gaten houden! Wij zijn zelfs voorzichtiger! Komop Mevrouw, boeken zijn heel kostbaar." voegde ze eraan toe en legde voorzichtig een boek op tafel en begon er in te lezen.
|
|
|
Post by admin. on Jun 15, 2007 15:36:08 GMT 2
"Juist. En ik heb me altijd laten vertellen dat U degene bent die het beste met boeken omgaat. Zelfs de boeken van mijn broertje zijn netter!" sloot Chantal af. Madame Rommela wierp de groep een kwade blik toe en liep weg. "Hij hééft niet eens boeken" grijnsde ze, zodra madame Romella buiten gehoorafstand was.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 16, 2007 8:08:17 GMT 2
"Nee?" zei Florian verbaasd. Dat was hem nog nooit opgevallen. "en ze is... weg" zei hij grijnzend terwijl hij Madame Rommela nakeek. Hij had dat mens nooit gemogen.
|
|
|
Post by admin. on Jun 17, 2007 15:15:23 GMT 2
"Dat werd tijd" mompelde Chantal, terwijl ze ontdekte dat ze het boek op de kop vast hield. Opgelucht over het feit dat madame Rommela het niet had gezien legde ze het blaadje ertussen en legde het boek weer op tafel. "Nu niet meer met boeken gooien, hè?"
|
|
|
Post by Krista - on Jun 17, 2007 19:39:01 GMT 2
"Ja. Mar-ië-l" zei Florian verontwaardigd "Ga je zomaar met boeken smijten? hoe durf je? Die hebben óók gevoelens hoor!"
|
|
|
Post by Merel on Jun 18, 2007 9:02:08 GMT 2
Mariël deed haar best om rood te worden. "Sorry, voortaan zou ik ervoor zorgen dat ik met iets gooi wat je wel kan raken Floor." zei ze grijnzend.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 19, 2007 8:39:35 GMT 2
"Dan is het goed" zei Florian en leunde triomfantelijk achterover, deed het boek weer dicht en keek Chantal en Mariël afwachtend aan. "Wat nu?" zei hij uiteindelijk.
|
|