|
Post by Krista - on Dec 20, 2007 23:05:35 GMT 2
"Domme vragen wel" zei Meija en glimlachtte naar Teddy. De hand op haar schouder voelde.. vertrouwd. Terwijl ze Teddy eigenlijk pas net kende. "Domme vragen zijn er om gesteld te worden, Meij" zei Florian gapend en liet zijn stoel op de achterste twee poten staan zodat die bijna omviel. Net niet.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 20, 2007 23:09:19 GMT 2
Teddy lachte om Florian. 'Je moet beter uitkijken. Als je valt maak je herrie en komt die vrouw heirheen. dat wil je neit. Ik leit ooit een boek vallen en ze heeft me letterlijk de bieb uitgeschopt. Was heel onprettig.' Hij grijnsde en glimalchte leif naar Meija. 'Er zijn geen domme vragen. Als je eits niet weet, dan vraag je het. Dan krijg je antwoord en weet je eht wel.'
|
|
|
Post by Krista - on Dec 20, 2007 23:18:03 GMT 2
"En daar word ik weer gelukkig van" concludeerde Meija daaruit en grinnikte even, en glimlachtte dan naar Teddy, en ging nerveus met haar hand door haar haar. Florian liet de stoel dreunend weer op vier poten terecht komen en gaapte even "Maar ik leef nog"
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 20, 2007 23:21:00 GMT 2
Teddy glimalchte naar Meija voor hij lachte om Florian. 'Gelukkig maar. Kom op, wat ben je chagrijnig. Dat is neit gezellig.' Hij rekte zich uit en klopte op de stoel naast zich. 'Wil je neit leiver zitten dan staan?'
'Floor!' Shirie vloog uit het niks op Florian af en wierp hem letterlijk van de stoel. Triomfantelijk stond ze vor hem te grijnzen. 'Vrolijk kerstfeest.' Teddy keek haar geschockeerd aan.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 20, 2007 23:30:19 GMT 2
"Ik ben helemaal niet chagerijnig-" wou Florian zeggen maar kreeg daar de kans niet voor aangezien hij omver werd gegooid door Shirie en verbaasd op de grond belandde, en even niet in staat was iets te zeggen.
"Ook hallo, Shirie" zei Meija en staarde een beetje geschokt voor zich uit, en keek dan even naar Teddy en haalde haar schouders op.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 20, 2007 23:32:52 GMT 2
Shirie lachte. 'Kom op, niet zo geschrokken. ben je niet vreselijk blij om me te zien?' Ze draaide zich om naar Meija en glimalchte. 'Vrolijk ekrstfeest. Je vind het toch neit erg dat ik je broer tackel he? Hey, iwe is je vriend?' Ze keek naar Teddy. Die staarde haar nog steeds geshockeerd aan.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 20, 2007 23:44:08 GMT 2
"Ja.. vreselijk blij" herhaalde Florian en stond op, trok een raar gezicht van innige pijn "Bedankt voor de blauwe plekken, jij ook vrolijk kerstfeest". Hij grijnsde breed. "Oh nee" zei Meija en haalde haar schouders op "Compleet geen problemen mee, van mij mag je zelfs nog wel even doorgaan". Ze keek even opzij naar Teddy en glimlachtte "Uhm.. dit is Teddy"
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 20, 2007 23:53:05 GMT 2
Shirie alchte. 'ach hou toch op. Je bent blij me te zien, zelfs al gooi ik je op de grond.' Ze rekte zich lachend uit en knipoogde naar Meija. Ze stak haar hand uit. 'Shirie AShinta. Aangenaam.' Teddy knikte. 'ja, ik weet wie jij bent. Volgens mij weet eidereen wie jij bent. Teddy. Teddy Lupin.' Shirie verstijfde. 'Wat?' vroeg ze zacht.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 21, 2007 8:15:31 GMT 2
"Teddy Lupin heet'ie hoor" herhaalde Florian grijnzend, alsof hij het tegen een klein kind had en sloeg Shirie op haar rug. Opeens drong iets tot hem door en hij keek Shirie verbaasd aan "Hee!.." Meija keek verbaasd naar Shirie "Is.. er iets?"
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 21, 2007 15:56:18 GMT 2
Shirie schudde traag haar hoofd en trok langzaam haar hand terug. Teddy, die haar hand had willen schudden keek haar vreemd aan. 'Is er iets?' Shirie wilde iets zeggen maar bedacht zich.
|
|