|
Post by Krista - on Dec 20, 2007 21:14:06 GMT 2
"Nee Florian, nee! Ik wil niet!" zei Meija woest en probeerde weg te lopen van Florian. Zonder enig resultaat, want Florian had beide armen om haar middel geklemd om dit te voorkomen. "Ik heb hier géén zin in!!" "Kerstmis vier je met je familie" zei Florian simpel, op een toen alsof hij het tegen een 11jarige had. Een paar eerstejaars liepen argwanend weg. "Dus ik vind dat we ook gezellig huiswerk kunnen maken, op de eerste dag van de vakantie, met zijn tweeen. Alleen wij!". Hij grijnsde breed..
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 20, 2007 21:22:01 GMT 2
'Wees toch eens leif voor haar,'glimlachte Teddy. Hij liep achter een boekenrek vandaan en sloeg het boek dicht dat hij aan eht lezen was. 'Het is voor de familie, maar ook voor vrienden. Je zusje ontvoeren is neit lief.' Hij grijnsde breed naar Meija. Zelfs al was het in de bieb neit al te warm, hij droeg enkel een shirt en een losse groene broek.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 20, 2007 21:24:53 GMT 2
Meija grijnsde opgelucht naar Teddy en wist zich te ontwurmen vanuit Florians greep en ging een paar meter verderop staan. 'Hm?" zei Florian en grinnikte "Ze vind het niet erg hoor, ze kijkt heel boos maar ergens houd ze nog wel van me. Een beetje" "niet" voegde Meija er koeltjes aan toe.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 20, 2007 21:28:42 GMT 2
Teddy lachte en omhelsde Meija. 'Vrolik kerstfeest.' Hij draaide zich om naar Florian en grijsnde breed. 'Kom op Floor, je weet wel beter. Trowuens, ik wou dat ik een echte zus had, of broer. Helaas. Ik kan Lily nergens vinden. Ze zal wel met een vriendje ofzo zijn en echte bloedverwanten heb ik niet.'
|
|
|
Post by Krista - on Dec 20, 2007 21:30:57 GMT 2
"Jij ook" zei Meija glimlachend en keek Teddy vrolijk aan, en keek dan naar Florian "Zie je mij lachen? Ik ben niet vrolijk". "Soms zijn ze leuk hoor, zussen, zusjes, hoe je het ook bekijkt. Maar er zijn uitzonderingen" merkte Florian nuchter op en schoof met zijn schoen over de houten vloer, wat een piepend geluid veroorzaakte.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 20, 2007 21:43:15 GMT 2
Teddy haalde zijn schoduers op. Hij schoof een stoel naar achter en keek Florian aan. 'mag ik hier zitten?' Zonder antwoord af te wachten ging hij zitten en glimlachte. 'Ik zou graag deze kerst met familie door brengen. Maar mijn enige echte familie heeft het veel te druk. Mijn vader.' Hij zuchtte even, maar glimlachte toen weer.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 20, 2007 22:39:09 GMT 2
"Wat doet je vader dan?" vroeg Meija geïnteresseerd en liet haar kin op haar hand rusten, en keek Teddy nieuwsgierig aan. Florian gaapte even en keek Teddy aan "Wij zouden eerst naar huis gaan, maar dat ging op het laatste moment toch niet door"
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 20, 2007 22:43:25 GMT 2
Teddy knikte. 'Mijn vader werkt hier als leraar. je weet wel, Professor Lupin? Hij is alleen erg druk bezig met kerstzaken en dingen met leraren enzo... Ik ken hem nog neit zo lang en durf hem neit te storen, dus ben ik alleen. Ik wou echt dat ik een broer of zus had..' Hij zuchtte even en glimlachte toen weer naar Meija.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 20, 2007 22:51:04 GMT 2
"Oh.." zei Meija en werd langzaam rood, en had de neiging door de grond weg te zakken. Helaas was de grond massief en bleef ze dus op haar stoel zitten. "Dat.. wist ik niet" "Dat is niet het enige wat je niet weet, Meija lief" kraaide Florian er vrolijk achteraan.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 20, 2007 22:53:36 GMT 2
(niemand die weet dat Shirie ook kind van Lupin is? Teddy niet in elk geval XD)
Teddy glimalchte geruststellend nar haar en legde even zin hand op haar schoduer. 'Het geeft niet. Het is jouw schuld niet. Vragen is niet erg.'
|
|