|
Post by Krista - on Dec 22, 2007 22:55:25 GMT 2
"Ja ze is knap" zei Florian dramatisch en zuchtte even. "Maar als ik jou was, zou ik nooit gaan flirten met Shirie, of je wilt héle grote problemen" Meija keek even op en probeerde te besluiten of ze wou weten waarom Teddy niet met Shirie moest flirten, volgens Florian. Er kwam waarschijnlijk niet echt veel nuttigs uit.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 22, 2007 22:59:31 GMT 2
Teddy schudde zijn hoofd. 'oh, ik ben ook absoluut neit op die manier in haar geintersseert. Ik ben eigenlijk helemaal neit in haar geinteresseerd. maar ik wil wel weten waarom ze mij niet mag . Wat heb ik gedaan?' Hij eek vragend van Florian naar Meija.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 22, 2007 23:17:29 GMT 2
"Nou ehm..." zei Florian en deed alsof hij heel diep na dacht. "Misschien.. omdat je familie van haar bent?". Hij keek Teddy veelbetekenend aan en trok zijn wenkbrauwen omhoog. Meija liet van ontzag haar boek met een dreun op de grond vallen, maar er was geen spoor van Madame Rommela te bekennen.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 22, 2007 23:19:49 GMT 2
Teddy keek Florian vreemd aan en begon toen te lachen. 'Ja tuurlijk! Ze komt van het andere eind van de wereld. Wat moet ze dan zijn? Mijn oma? Of mijn cahter achter achter nicht ofzo?' Hij lachte en grijnsde naar Meija. Hij bukte zich, pakte het boek op en gaf het haar weer. 'Ik zou niet willen dat je werd gepakt.'
|
|
|
Post by Krista - on Dec 22, 2007 23:26:18 GMT 2
"Bedankt" zei Meija verlegen, glimlachtte naar Teddy en pakte het boek aan met een soort van eerbied, waarom wist ze niet. Vervolgens keek ze Florian aan "Je moet niet zulke debiele dingen verzinnen" "Néé écht!" zei Florian verontwaardigd en keek van Teddy naar Meija "Jullie geloven mij niet? Ik weet niet wat het was maar jullie hebben dezelfde vader "
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 22, 2007 23:30:34 GMT 2
Teddy begon nog ahrder te lachen. 'En wanneer zou mijn vader, die getrouwd is met mijn meoder, die een paar maanden na mijn geboorte stierf, een kind hebben verwekt? Ik bedoel.. ze is oduer dan ik toch? Hoe oud is ze eigenlijk... Mijn vader zou nooit vreemd gaan.' Hij voedle zich vreemd genoeg beledigd.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 22, 2007 23:33:54 GMT 2
"Hee ik weet van niets!" zei Florian en hield zijn handen omhoog "Ik weet alleen dat Shirie ook iets met Lupos heeft, wat weet ik niet. Iets". "Wow" zei Meija uiteindelijk en keek Teddy aan "Kwam dat een beetje onverwacht voor je?"
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 22, 2007 23:37:07 GMT 2
Teddy knikte en draaide even zijn hoofd weg. 'Als het waar is... dan heb ik behalve een vader... dus ook een zus. maar... waarom zij? Ze is arrogant en ze lijkt in niks op mij! Erger nog... Ze haat me.' Hij schudde zijn hoofd. 'weet jij ook of haar moeder Tonks heet? Hoe oud is ze eigenlijk?'
|
|
|
Post by Krista - on Dec 22, 2007 23:40:38 GMT 2
"Geen idee vriend" zei Florian en zuchtte diep, en ging weer op een stoel zitten. "Maar ze is 18, ik weet niet zo veel van Shirie eigenlijk. En anders ben ik het al weer vergeten".
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 22, 2007 23:44:13 GMT 2
Teddy glimalchte vaag. 'Twee jaar ouder.... Misschien dat het dan toch kan...' Hij schudde zijn hoofd en glimlachte naar Meija. 'Ik denk dat ik je toch weer even alleen met je broer moet laten. Ik ga even... lopen. Welke afdeling zit je?'
|
|