|
Post by Krista - on Dec 22, 2007 20:20:39 GMT 2
"Ooh dit is dramatisch. Je wist het niet" mompelde Florian zacht tegen Shirie en fixeerde zijn blik vervolgens op het groezelige tapijt. Meija keek verbaasd naar Shirie en Florian, wat wisten zij wat zij en Teddy niet wisten.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 22, 2007 20:26:18 GMT 2
Shirie knikte langzaam. 'Dat wist ik inderdaad niet...' mompelde ze. Ze kon haar ogen niet van hem afhouden. Ze schoten over hem heen, zoekend naar gelijkenissen. De haarkkleur, de ogen, de slanke bouw... Teddy keek haar een beetje ansgtig aan. 'Waarom kijk je zo vreemd?'vroeg hij zacht, terwijl hij iets achteruit deinsde.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 22, 2007 20:45:52 GMT 2
"Ze gaat je aanvallen, Shirie is een vampier" zei Florian grinnikend. Hij kon het niet laten een grapje te maken, hoe serieus de situatie ook was. "Ze is nu op zoek naar een mooi plekje in je nek om je dood te bijten" "Florian!" zei Meija corrigerend en keek hem boos aan, en keek dan weer ongerust naar Shirie. Zou het iets slechts zijn.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 22, 2007 20:48:03 GMT 2
Shirie kon een grinnik niet odnerdrukken. Ze wierp hem een vrolijke blik toe. 'Ik ben een weerwolf, Floortje, dat is weer heel eits anders.' Ze wndde zich weer tot Teddy met een air van arrogantie. 'Zeg eens, ooit iets gemert met de vollemaan?' Teddy was opgesprongen om Florians grapje, maar ging nu weer ontspannen staan. 'Nee, eigenlijk niet, als je bedoelt of ik ook een weerwolf ben... of een vampier..'
|
|
|
Post by Krista - on Dec 22, 2007 20:50:43 GMT 2
Florian grinnikte en keek Teddy aan "Of je bent allebei". Hij keek Shirie grijnzend aan en liep richting de tafel, en plofte op Meija's schoot. "Ga eens weg!" zei Meija geirriteerd en probeerde Florian weg te duwen.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 22, 2007 22:23:54 GMT 2
Teddy was even afgeleid door meija en Florian en lachte. 'Kom op Floor, wees eens lief voor je zusje!' HIj trok Meija onder Florian vandaane n kreeg kippevel bij de aanraking.
Shirie schuddde haar hoofd. 'Ik.. ga maar weer denk ik.' Ze draaide zich om en liep weg. Ze ahd nog een lerar te bezoeken...
|
|
|
Post by Krista - on Dec 22, 2007 22:30:00 GMT 2
Meija was eerst opgelucht dat ze onder Florian uit was en keek Teddy aan, en merkte tot haar angst dat ze begon te blozen, dacht ze. En haar angst werd werkelijkheid. "Meija word tomaat" zei Florian kinderachtig, hij had het meteen opgemerkt en had er de grootste lol in. Meija negeerde Florian volkomen en keek Shirie aan "Weet je zeker dat je weggaat?"
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 22, 2007 22:36:02 GMT 2
Shirie keek even om en knikte. 'Ik moet.. even iets gaan controleren.' Ze wist dat hij het zou snappen en verdween de bieb uit.
Teddy glimalchte naar Meija. Zijn ogen straalden en hij grinnikte zacht. 'Opeens ben ik blij dat ik geen brers of zussen heb. Maar... wat is er echt met haar?' Zijn hadnen lagen nog steedds om Meija's middel, terwijl hij Florian aankeek.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 22, 2007 22:49:44 GMT 2
Florian haalde haar schouders op, keek Shirie na en wendde zich dan weer tot Lupin. "Wat bedoel je met haar. Shirie, Meija, of haar in het algemeen". Meija had het te druk met Teddy's handen om haar middel om ook nog maar iets te zeggen over Florians opmerking. Ze merkte dat ze langzaam wat relaxter werd.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 22, 2007 22:52:35 GMT 2
'Over Shirie...' zei Teddy lachend. 'Je bent ook echt gek. Maar zij deed wel er vreemd. Voor zo'n populair en knap meisje is ze erg eng... waarom heeft Ze zo'n hekel aan me?' Hij wist dat hij Meija wel kon loslaten, maar ze was wel lekker warm...
|
|