|
Post by Merel on Jul 21, 2007 11:36:39 GMT 2
Rachanna kwam net uit de leerlingen kamer en hoorde het laatste gedeelte van hun gesprek. "Ga je dat nou nog sirieus uitvoeren ook nog?" Vroeg ze grijzend toen ze hoorde over roze bijtende kussens. Ze liep naar hem toe en gaf hem een zoen. "Ga je Sneep kennis laten maken met de kussenmeester?"
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 21, 2007 19:33:40 GMT 2
Draconic zwaaide Mara gedag en grijnsde naar Rachanna. 'Wat dacht jij dan? Ik ben neit voor neits de kussen meester. Volgens mij heeft Sneep een allergie voor roze en al helemala voor alles dat donzig is. Kan het nog beter? Vooral als ze bijten...' Hij zoende haar leifjes en grijnsde toen weer even vals.
|
|
|
Post by Merel on Jul 21, 2007 21:24:26 GMT 2
"Jaa.. Ik dacht al dat je het er niet bij liet zitten.. En ik denk inderdaad dat Sneep dát het meeste haat ja.." Zei ze grijnzend. "Lukt het er een beetje mee?" Vroeg ze en wees naar de kamer naast hun.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 21, 2007 21:39:06 GMT 2
Draconic alchte. 'Hij gaat prima. In zijn kamer is alles klaar. Zijn hoofdkussen is als kwaadaardig en roze en zacht, en er staat er een voor zijn deur. aLs hij eenmaal in gevecht is met mijn dienaren, dan zal ik zijn kerker onder hadnen nemen! Sneep gaat wensen dat hij nooit emt de kussen koning had gespot.'
|
|
|
Post by Merel on Jul 21, 2007 21:42:37 GMT 2
Rachanna grijnsde.. "Vind je het goed als ik een handje mee help? Dan markeer ik ze paars.. " ZEi ze en grijnsde breed. Ze knakte haar knokkels en pakte haar toverstok tevoorschijn.. "De kussenmeester en zijn helper in aktie." ZEi ze.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 21, 2007 21:44:44 GMT 2
Draconic wierp haar een weodende blik toe. Hij greeop haar vast en keek haar aan. 'mijn helper? De kussenmeester heeft geen helper!' Hij zoende haar en glimalchte toen. 'De kussen meester heeft alleen een prinses.' hij knipoogde en keek weer om het hoekje. 'Waarom schiet die lelijkerd neit op...'
|
|
|
Post by Merel on Jul 21, 2007 22:00:39 GMT 2
(ligt hier dubbel xD)
Rachanna grinnikte zacht.. "Jij bent Kussenmeester.. En ik Kussenprinses??" ZEi ze en moest een lachbui onderdrukken.. Ze keek ook om de hoek.. "Ik weet niet.. Hoe kan zo iemand zich nou zo lang ergens mee bezig houden?" Vreog ze vaag.. "Laatmaar.. " Zei ze toen en moest een nieuwe giegel onderdrukken.. "Ik wil zijn smoel straks zo graag zien." ZEi ze grijnzend.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 21, 2007 22:02:44 GMT 2
Draconic keek haar aan ren rilde toen. 'Okeej, nou durf ik neit eens meer te kijken, Rach! En bedankt!' hij lachte hardop om de walgelijke gedachten van wat Sneep allemaal aan eht doen kon zijn. 'Dit gaat echt leuk worden. Maar we meoten wel snel zijn! Ik gooi de deur achter hem dicht, ren dan alvst het lokaal in, okeej? prop overal van die kwaadaardige kussens, war maar kan, mijn kussenprinses.'
|
|
|
Post by Merel on Jul 21, 2007 22:05:15 GMT 2
Rachanna giegelde.. "Nou het ís toch zo? Waar kan hij nou allemaal mee bezig zijn? Hij moet ook eens een vriendin zoeken ofzow... " Zei ze grinnikend.. "Ik vind het best KussenMeester.. Of is dat nou ook Kussenkoning? Dus overal leuke lieve pluizige bijtende kussens?" Vroeg ze.. "Komt eraan." En ze toverde alvast een stapel kussens, die nog niks deden.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 21, 2007 22:06:29 GMT 2
Draconic grinnikte. 'nee, ik ben de kussenmeester. Anders was je wel mijn kussen koningin. Nee, jij bent ene prinses, en ik demeester. Ik hoop echt dat hij opschiet, anders sleur ik hem er desnoods nog uit!'
|
|