|
Post by greenlightning on Jul 20, 2007 21:59:08 GMT 2
Draconic stond om het hoekje naar Sneep te kijken. Hij lachte vals en bereidde zich voor. Zodra sneep weg zou zijn.... Het zou hem berowuen! Hoe durfde hij hem een onvoldoende en strafwerk te geven... hij zou de wraak van de kussen meester nog wel krijgen! Langzaam liet hij zich weer achter de muur verdwijnen, Sneep zou snel genoeg verdwijnen. Dit zou geweldig worden. in gedachte was hij al plannen aan eht bedenken. iemand zou erachter komen. Wie wisten er nou van zijn kussens? 'Kussens, ha,'lachte Draconic vals.
|
|
|
Post by melien on Jul 20, 2007 22:02:07 GMT 2
Mara liep door de gang. Ze liep langs Sneep en groette hem. Toen ze verder liep keek ze opzij en zag Draconic. Ze bleef staan. "Wat doe jij nou?" vroeg ze zo dat Draconic het kon horen maar Sneep niet.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 20, 2007 22:06:19 GMT 2
Draconic keek verschrikt op, maar glimalchte toen. 'Oh niks,'grijnsde hij. 'Sneep moet leren dat hij neit de baas is, of de meester of weet ik veel wat.' Hij keek weer even om hoekje en tro zic toen snel terug voor hij gezien werd.
|
|
|
Post by melien on Jul 20, 2007 22:11:43 GMT 2
Mara trok een wenkbrauw op. "Eigenlijk is hij de meester, baas of hoe je het ook wil noemen." zei ze, nog steeds zachtjes. Ze had wel een glimlach op haar gezicht. Draconic kennende werd het een leuke verrassing.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 20, 2007 22:16:34 GMT 2
draconic wierp haar een semi-boze blik toe. 'Nee, niet waar, dat is hij niet. Ik ben de kussenmeester, niemand kan mij verslaan, zeker neit zo'n stom leraartje als hij niet....' Als die man nou eens ging slapen... Sneep leek echter nog erg wakker. Draconic zuchtte geergerd. hij draaide zich om naar Mara. 'Wat doe jij heir nog zo laat?'
|
|
|
Post by melien on Jul 20, 2007 22:18:35 GMT 2
"Kussenmeester?" vroeg Mara, ze onderdrukte een lachbui. Ze wierp even een blik over haar schouder naar Sneep. "Zo laat is het toch nog niet? En jij bent hier ook nog, dussss..." antwoordde Mara alleen maar met een stoute lach op haar gezicht.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 20, 2007 22:22:39 GMT 2
Draconic proestte terwijl hij een alchbui probeerde te odnerdrukken toen ze zijn kussenmeester herhaalde. 'Ja, maar ik ben hier om Sneep te klieren. Zomaar geeft hij me strafwerk. dat pik ik niet! Hij zal eht wel zien. Wacht maar, hij gaat zo naar zijn bed, naar zijn kussen...' Hij grijnsde zo vals dat hij een jongere leerling die langs liep gillend wegjoeg. Draconic keek hem vragend na en schudde toen zijn hoofd.
|
|
|
Post by melien on Jul 20, 2007 22:30:00 GMT 2
Mara schoot nu wel in de lach. "Wat in hemels naam ben jij van plan?" vroeg ze. Ze zag al de raarste scenarios voor haar. Ze sloeg haar hand voor haar mond om Sneep's aandacht niet te trekken.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 20, 2007 22:32:36 GMT 2
'Zijn kussen is iniddels al een roze bijtend kussen. Achter zijn slaap kamer deur is er ook eentje, dus hopelijk houdt hem dat even bezig. Verder komen overal waar hij ze neit verwacht roze bijtende plushy kussen te liggen. In zijn la, in de ketels, en de kastjes, gewoon, elke keer dat hij een stap zet wordt hij er door een besprongen.' Hij zei het kalm e doodserieus.
|
|
|
Post by melien on Jul 20, 2007 22:41:58 GMT 2
Mara probeerde serieus te kijken maar schoot toch in de lach. "Hoe verzin je het?" zei ze lachend. Ze onderdrukte een gaap en merkte dat ze best moe was geworden. "Ik ga slapen. Veel plezier met je wraak actie. Ik zie je morgen wel." zei ze met een glimlach en ze liep richting de leerlingenkamer.
|
|