|
Post by Merel on Jul 29, 2007 15:19:57 GMT 2
( xD )
"Paars? Slim beetje.. " ZEi ze lachend en aaide Snake.. "Draco, Je kat heeft een goede smaak!" Zei ze lachend en begon de kussens paars te maken en Daarna Tanden en ogen te geven.. "Zo worden ze nog eng ook nog!" Zei ze lachend en aaide Snake nogeens.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 29, 2007 15:24:49 GMT 2
Draconic stond plotseling achter hen. Hij schudde zijn hoofd. 'roze, stomme kat!'lachte hij. Hij liep aar voren en maakte kussen tot leven, met een eenvoudige beweging van zijn stok. Dde kussens begonnen op en neer te springen en te grommen. Draconic stak zijn hand o'p/ 'Stilte, ik ben de kussenmeester. Jullie zullen gehoorzamen.' De kussens bewogen neit meer, op een knippering na. Draconic grijnsde. 'heerlijk om de meester te zijn.'
|
|
|
Post by Merel on Jul 29, 2007 15:27:18 GMT 2
Rachanna lachte.. "Ik vind wel dat hij een goede smaak heeft!" Zei ze en aaide het beest. "Je bent de Baas.. klinkt wel Machtig!" Zei ze lachend... "Weetje.. Als jij hier staat.. Wie houd dan de deur tegen zodat Sneep er niet uitkomt?" Vroeg ze en wees op de deur..
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 29, 2007 15:35:01 GMT 2
'Die is al vergrendeld en mijn leive kussens zijn ook al bezig. ik hoorde dat de tweede net wakker werd. Sneep kan zijn lol op. Laten we opschieten. het blijven kussens.' Hij knipoogde en gaf haar een kus toen hj langs haar heen liep. De kussens volgde hem. Hij pakte ze een voor ene op en verstopte ze in kastjes en ketels.
|
|
|
Post by Merel on Jul 29, 2007 15:38:12 GMT 2
Rachanna grijnsde... "Zolang je het maar laat mij er een voor mijn verjaardag ofzow kado te doen." Zei ze lachend.. "Want dan heb je écht problemen!" Zei ze hoewel ze er ook de lol er wel van in zou zien. ZE begon hem te helpen en maakte sommige kussens paars en Stopte die overal.. "We kunnen ook een soort deur ervan maken? "
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 29, 2007 15:43:49 GMT 2
Draconic barstte in alchen uit. 'Schat, je bent een genie! Natuurlijk! Een deur van bijtende kussens.' Hij alchte kwaadaardig. 'dat is een geweldig idee. Die eer laat ik helemala aan jou over.' Hij gooide weer ene kussen in een ketel en draaide zich onschuldig kijkend om. 'maar je krijgt natuurlijk wel zo'n kussen van me. Ik bedoel, de kussenprinses hoeft er toch neit abng voor te zijn?'
|
|
|
Post by Merel on Jul 29, 2007 17:19:40 GMT 2
Rachanna lachte.. "Jaa dat zal dan wel.. Maar ik zie jou wel aan voor iemand die ervoor zorgt dat die kussens iets gestoord gaan doen." ZEi ze lachend en gaf hem een zoen."Komop Snake.. We hebben heel wat te doen!" ZEi ze en aaide Snake terwijl ze vele kussens begon te toveren. Paarse en Roze.. Heel veel zodat je er een deur van zou kunnen maken..
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 29, 2007 18:41:49 GMT 2
Snake mauwde opgewekt. Niet dat hij veel kon doen. Hij probeerde een kussen naar de deur te duwen met zijn kopje, maar voor het een meter was verschoven, draaide eht zich om en grijnsde zijn tanden bloot. Snake blies kwaad en sloeg met zijn kleine pootje ernaar. Draconic keek verschrikt op. 'Niet aan mijn helper zitten! Gehoorzaam hem, net zoals mijn prinses!' Het kussen leek er neit blij mee te zijn, maar zette zijn kaken weer op elkaar. Snake blies nog even, sprong en gooide het kussen om.
|
|
|
Post by Merel on Jul 29, 2007 19:20:02 GMT 2
Rachanna lachte.. "Nou jij hebt er in iedergeval de controle over." ZEi ze lachend.. Ze tilde Snake op en zette hem bij Draconic op een Tafeltje neer.. Ze gaf de vele kussens die ze had getoverd Tanden, Ogen en liet ze bewegen.. Ze liet ze een deur vormen en barste toen in lachen uit.. "Oke, dat heeft dus geen zin tenzij we zelf opgesloten willen zitten." Zei ze lachend en keek naar de paars/roze deur.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 29, 2007 19:33:37 GMT 2
Draconic keek op en lachte net zo hard mee. 'Ach, ze gehoorzamen ons. Oh, dit idee van jouw was perfect! Sneep wordt gek als hij dit ziet! Okeej, dit meoten we opnemen. Iedereen meot dit zien! We worden miljonair! Ik zie eht al voor me. Sneep en de roze kussens. Aflevring 1: Sneep en de paars met roze, plushy deur.' Hij lachte hard en tilde eht kleine katje op. Die wierp boze blikken op de levende kussens.
|
|