|
Post by Merel on Jul 29, 2007 19:35:43 GMT 2
"Jaaaa.. Volgende Aflevering.. Sneep met het Roze bed.. " ZEi ze lachend en ging op een tafel zitten.. "Heb je een camera?" Vroeg ze grijnzend. Als het aan haar lag namen ze gerust op, of het ook zou werken was een ander verhaal.. "Maar toch zouden we eerst de kamer úít moeten, tenzij je graag een pissige Sneep achter je aan wilt hebben." Vervolgde ze toen iets sirieuzer waardoor ze weer moest lachen.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 29, 2007 19:45:41 GMT 2
Draconic schudde lachend zijn hoofd. 'nee, ik ren lang neit zo snel als ik dood ga van het lachen. Laten we maar opschieten. We gaan hier weg en wachten af, tot Sneep...' Opeen klonk er een knal en een zacht gepiep. 'Mijn baby!' Gilde Draconic. Toen rende hij weg, greep Rachanna bij een arm, droeg zijn katje nog steeds in zijn adnere en vluchtte weg. Met een laatste beweging van zijn stok (ja hij is knap xD) toverde hij ale kussens op verstop plaatsen. Toen vluchtte hij de gang in.
|
|
|
Post by Merel on Jul 29, 2007 19:50:19 GMT 2
(jaaa, hij kan zelfs dóór een deur van kussens heenrennen xD )
Rachanna liet zich lachend meetrekken.. "Niet te ver gék! Dan kunnen we Sneeps reacties op je 'Baby's' niet meer horen.." ZEi ze lachend.. "Maar wacht eens.. " Zei ze ineens en stond stil terwijl dat ze weer in lachen uitbarste.. Als hij zijn baby's waren.. Dan was zij dus.. En ze lag weer dubbel..
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 29, 2007 20:02:34 GMT 2
(hahaha, wat voor ideen heb jij xD Hahaha, Draconic is niet geschikt als vader xD)
Draconic lachte. Ze belven om een hoekje staan en lusietrden naar het geluid. Opnieuw een knal en geschreeuw. Draconic jammerde zachtjes. 'Hij pijnigd al mijn kussens!' Toch was hij erg opgewonden. Sneep stormde zijn kamer uit, met een rood hoofd. Hi keek om zich heen en zag opeens de deur van kussens. Zij hande vielen langs zijn lijf en hij tsaarde er vol ontzetting naar, alsof hij niet wist waar hij het had. Draconic barstte in aclhe uit, maar smoorde het door zijn hand ervoor te houden. Snake keek om het hoekje en mauwde zachtjes. De jongen trok hem aan zijn staartje terug.
|
|
|
Post by Merel on Jul 29, 2007 21:10:31 GMT 2
{ jij begon erover xD }
Rachanna lachte geluidloos.. Die Sneep was ook echt gestoord! "HIj pijnigd ze wel, maar je krijgt er een mooi resultaat van!" Wist ze uit te brengen onder het lachen.. Dit was te grappig gewoon. En als ze zo door gingen zouden ze echt een tv serie er van kunnen maken, en ze wist zeker dat heel veel mensen het wouden zien, vooral leerlingen dan.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 29, 2007 21:25:22 GMT 2
(Neej, Draconic begon erover xD Ik niet, ben jij gek! Draconic die zich voortplant... whaaa de wereld vergaat! xD)
Draconic pakte uit zijn zak een klein driehoekig voorwerpje. Hij liet het los en zweefde boven Sneeps hoofd. 'dit ding zal alles opnemen. Wacht maar!' Draconic fluisterde, extreem vrolijk. Sneep krabte zich achter zijn oor, ging met zijn hand door zijn vettige haar en dacht diep na hoe het al die kussens ging laten verdwijnen. uiteindelijk besloot hij ze in de fik te steen. Onmiddellijk begonne alle vlammende kussens rond te springen. om hem heen, tegen hem aan en Sneep gilde heel meisjesachtig terwijl hij op een voet opzijsprong. Draconic zakte door zijn knieen van het lachen.
|
|
|
Post by Merel on Jul 29, 2007 21:29:19 GMT 2
(haha Nou het waren ook niet míjn ideeen! ZE waren van rach hoor ) Rachanna leunde tegen de muur en lachte geruidloos.. "Ge-Wel-Dig!! Dit kan gewoon niet beter!" Zei ze lachend maar zacht zodat Sneep het niet zou horen. Sneep deed inmiddels een paar stappen bij de brandende en bijtende kussens vandaan, maar had niet door dat hij van achteren werd aangevallen door een kussen die onder een tafel vandaan sprong. Hij gilde weer heel raar, en Rachanna zakte via de muur wat naar beneden van het lachen.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 29, 2007 21:34:55 GMT 2
Snake staarde met grote ogen gefascineerd naar de leraar. Draconic trok hem opnieuw aan zin staartje terug. 'blijf hier, Snake,'hikte hij.'Straks ziet hij je nog. Ben je vergeten hoe hij eerst tegen je deed?' Hij draaide zich om naar rachanna en oende haar. 'je bent fantastisch,'zei hij zacht. 'Je plan is nog beter dan ik had verwacht!' Sneep schopte de kussens weg, rende zijn lokaal in en verdween uit hun zicht. Draconic kon hem dan niet zien, maar hij kon hemw el horen gillen en vloeken. Het oranje riehoeje volgde hem. Ze zouden alles later kunnen bekijken. 'Zullen we vluchten? vroeg hij zacht.
|
|
|
Post by Merel on Jul 29, 2007 21:37:33 GMT 2
"Nou het was meer jou idee hoor!" ZEi ze lachend en knikte toen. Ze pakte zijn hand.. "Waar heen? " ZEi ze nogsteeds lachend toen ze weer een beetje stond. "Gaan we straks met alle zwadderaars gezellig 'film' kijken." Zei ze lachend...
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 29, 2007 21:48:33 GMT 2
Draconic knikte. 'Okeej, Snakeje, mijn lieve pluizebol, het is aan jou om op het mijn camtrio te latten. Als Snape klaar is met prutsen, dan vang de de trio, en breng je ehm naar ons, in de leerlingen kamer, okeej?' Hij wendde zich tot Rachanna. 'Het makt mij niet uit. Gaan we kijken in de leerlingennkamer, of wil je ergens alleen heen?'
|
|