|
Post by Merel on Jul 29, 2007 21:52:16 GMT 2
Rachanna keek naar Snake en lachte.. "HEt lijkt bijna wel een hond!" ZEi ze lachend.. Daarna keek ze naar Draconic.. "Maakt me echt helemaaal niks uit!" ZEi ze en gaf hem een zoen.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 29, 2007 21:55:11 GMT 2
Draconic keek haar verbaasd aan. 'Snake is veel meer dan een hond. Hij is veel slimmer en leiver en kan overal odner en tussen en op en kan zowel opvallend als onzichtbaar zijn. de perfecte partner van een echte dooddoener!' Hij keek naar het atje dat trots mauwde. ' Behalve dan dat hij neit echt het toonbeeld van wreedheid is.' hij alchte en nam haar bij de hand. 'kom, we zien wel waar we uitkomen.' (okeej, waar gaan ze heen? )
|
|
|
Post by Merel on Jul 29, 2007 21:58:43 GMT 2
Rachanna lachte.. "Nou hij is veel liever dan Sissje, al moet ik zeggen dat die ook best wel handig kan zijn.." Zei ze en liep met hem mee.. "Uuh.. Zou jij Snake niet achter laten om op je Kussens en op Sneeppie te letten?" Zei ze lachend..
{Weet ik veel xD }
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 29, 2007 22:05:12 GMT 2
Draocnic keek op. De pluizebol hing vrolijk spinnen din zijn armen. Hij lachte en zette je katje op de grond. 'Doe je best, Snake, jij bent de kampioen!' het katje mauwde en rende naar de deur van de kerker toe. daar ging zitten en hield braaf de wacht. Draconic grijnsde en zoende Rachanna.
(jah, waarheen xD)
|
|
|
Post by Merel on Jul 29, 2007 22:06:29 GMT 2
Rachanna zoende terug en grijnsde... "Wordt nog wel wat met jou." Zei ze lachend en keek hem aan.. "Nou waar wou je heen kussenmeester?" Vroeg ze en keek Snake nog even achterna die naar Sneep aan het kijken was.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 29, 2007 22:16:18 GMT 2
Draconic dacht na. Laten we naar de leeringen kamer gaan. Rond deze tijd slaapt toch iedereen al. Geen probelemn daar. Plus, Sneep verdenkt ons nooit als we gewoon in de leerlingen kamer zitten. Die denkt dat we ons verstoppen. Is het goed?'
|
|
|
Post by Merel on Jul 29, 2007 22:18:25 GMT 2
Rachanna grijnsde en knikte.. "Prima idee.. En ik denk dat hij denkt of gewoon graag wil dat iemand het van Griffoendor dat heeft gedaan." ZEi ze grijzend.. "Iets om nóg meer lol om te hebben als hij straks alle Griffjes gaat overhoren." ZEi ze en schoot weer in de lach.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 29, 2007 22:22:34 GMT 2
Draconic grijnsde goedkeurend. 'Daar had ik nog niet eens aan gedacht! Geweldig, Rach, ik ben erg benieuwd welke namen hij allemaal noemt als we straks dat bandje hebben!'' Hij pakte haar ahdn en nam haar mee naar de leerlingen kamer.
(maak jij topic of ik?)
|
|
|
Post by Merel on Jul 29, 2007 22:24:35 GMT 2
Rachanna lachte.. "Nou zo ongeveer heel Griffoendor? Behalve van diegene die hij zogauw niet bij naam weet, en waarschijnlijk ook wat Huffelpuffertjes en Ravenklauwers die extra irritant zijn." ZEi ze lachend en liet zich meenemen. (doe jij maar )
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 29, 2007 23:12:47 GMT 2
'Oeh, dan blijf ik buiten beeld.' Hij barste in lachen uit. Hoezo, Sneep haatte hem? Ach, maakte het uit. Hij kon niks bewijzen. Hij liep vrolijk richting de leerlingenzaal, gelukkig met zijn plan, zijn wraak, zin vriendin en zijn pluizebol.
|
|