|
Post by Merel on Jul 30, 2007 8:56:31 GMT 2
"Denk je?" Zei ze lachend en liep achter hem aan. Ze keek nog een Keer Naar Snake die volgens haar de grootste lol had, wat wil je? Als je Sneep zo gestoord ziet doen kan zelfs een kat lol hebben.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 30, 2007 17:05:14 GMT 2
(ik ben gek op dat beest xD)
Draconic lachte. 'kom, laten we maar gaan. Hij vermaakt zich wel. We zien straks wel wat er allemaal is gebeurd. We moeten nog lekkere dingen halen, voor de anderen die samen met ons naar die film meoten kijken!'
|
|
|
Post by Merel on Jul 30, 2007 17:19:30 GMT 2
Rachanna glimlachte.. "Jaa.. Hij is echt een schat!" Zei ze en gliep met hem mee.. "Ja wat? Lekkers en drinken denk ik zo?" Zei ze en lag alweer dubbel toen ze eraan dacht.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 30, 2007 20:02:37 GMT 2
Draconic knikte. 'Gaan we het halen in keuken, of sturen we een paar eerste jaars? Ik weet neit of ik nog wel langer wil lopen.' Hij grijnsde. Het was jammer dat hij geen grifjes dit soort klusjs kon laten doen, maar eerste jaartjes waren ook goed.
|
|
|
Post by Merel on Jul 30, 2007 21:18:36 GMT 2
"Eerste jaars is prima.. Ik ga het echt niet zelf halen.. Maar ik denk wel dat het morgen wordt, aangezien iedereen loopt te snurken nu..." Zei ze en grijsde.. "Maar dat word een gezellig avondje.. Wie komen er allemaal? Meera, Chloë, Thomas... Mara ook? Aylin?? ZEg eens even." Zei ze grijnzend.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 30, 2007 21:53:41 GMT 2
Draconic haalde zijn schodeurs op. 'Waarschijnlijk. Natuurlijk, iedereen die wat waard is mag komen kijken, de rest moet er voor betalen. Wat vind jij? Gaan we van dat geld dan een keertje lekker romantisch uit eten?'
|
|
|
Post by Merel on Jul 30, 2007 21:55:06 GMT 2
Rachanna grinnikte.. "Dat vind ik eigenlijk wel een goed idee.. En ik denk dat het goed verkoopt." Ze liep verder. "Leerlingen kamer niet?" Zei ze lachend terwijl ze merkte dat ze een verkeerde gang in liepen.. "Naar mijn weten is die nogsteeds de vorige gang rechts en niet rechtdoor!"
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 30, 2007 22:03:28 GMT 2
Draconic haalde zijn schoduers op. 'Ze hebben hem vast verplaatst. het kan niet aan mij liggen, ben je gek? Ik ben de kussenmeester.' Hij was zo opgegaan in Rachanna en zijn gedachtes aan de film, dat hij de leerlingenkamer voorbij was gelopen zonder het te merken.
|
|
|
Post by Merel on Jul 30, 2007 22:07:32 GMT 2
"Jaa hoor Schat.. Ze zouden zomaar ineens de leerlingenkamer verplaatsen.." Ze stond stil en glimlachte.. "Ach weetje, we sturen morgen gewoon wat eerste jaars op pad, nodigen wat goede vrienden uit, en de rest laten we een kaartje komen.. Moet lukken niet?" vroeg ze grijnzend.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 30, 2007 22:25:51 GMT 2
Draconic knikte. 'ja, laten we maar gewoon naar de leerlingenkamer gaan en lekker relaxen, tot Snake terug komt met trio.' Hij keek om en deed alsof hij verbaasd was. 'Oh, kijk nou! Daar is de leerlingenkamer! Hebben ze hem weer verplaats? Dat vind ik nou geeen van ze. Hoe verwachten ze dan dat ik hem ooit vind?'
|
|