|
Post by Merel on Jul 22, 2007 17:23:24 GMT 2
"Dat wil ik wel eens zien." Zei ze giegelend. "Kijk hij komt in beweging!" Zei ze zacht toen Sneep ergens heen liep.. "Misschien wordt het nog wel wat met hem! Maar misschien meoten we hem afleiden ofzow.. Of iets doen waardoor hij naar zijn Kantoortje gaat?"
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 22, 2007 20:55:20 GMT 2
Draconic lachte. 'heb je ideen dan?' Opeens kwam eht idee in hem op. Vreemd genoeg was het briljant in zijn eenvoud. Hij hurkte zich en maakte lokende geluidjes. Voorzichtig stak de zwart met witte pluizenbol zijn kopje om de deur van de leerlingen kamer. Toen rende hij op Draconic af. De jongen tilde hem op en grijnsde naar Rachanna. 'Ons levende aas.'
|
|
|
Post by Merel on Jul 22, 2007 21:29:09 GMT 2
Rachanna grinnikte.. "Ach dat doe je dat arme beest toch niet aan?" Vroeg ze maar grijnsde.. "Best wel zielig voor hem... Maar goed." Ze keek even naar Sneep.. "Wat is het plan? Snake naar zo naar zijn kantoor laten lopen dat Sneep erachteraan loopt? OF moet ik Sissje even halen zodat ze Snake kan op jagen?"
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 28, 2007 13:20:16 GMT 2
Draconic staarde even voor zich uit, en barstte toen in lachen uit. 'nee, doe maar niet. Die arme pluizebol is als de dood voor slangen. Als ik dat had geweten ahd ik zoiezo een andere naam voor hem bedacht.' Hij knipoogde. 'Let maar eens op. Ga je gang maar, Snake, doe maar alles wat je anders neit mag.' Het katje mauwde lief en gaf hem een kopje, voor hij als een gek door de kerker begon te rennen. Hij sprong op alles, gooide alles om en verscheurde alles waar hij langs kwam. Sneep slaakte verschrikte kreten en Draconic moest zijn vuisten ballen om het niet uit te gieren van het lachen.
|
|
|
Post by Merel on Jul 29, 2007 11:40:53 GMT 2
"Of juist niet.." Zei ze waarnaar ze naar Snake keek die de boel op stelte zette.. Rachanna moest haar handen tegen haar mond aan drukken om niet hard in lachen uit te barsten. "Hij is echt goeeed.. Zouden wij nog een voorbeeld aan kunnen nemen!"Wist ze uit te brengen en keek naar Snake die leuk doorging terwijl Sneep achter hem aan holde.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 29, 2007 13:31:14 GMT 2
Snake sprong op een kast en keek Sneep uitdagend aan. De professor probeerde hem ervan te halen, maar vlak voordat zijn handen zich om het katje zouden sluiten, verdween hij tussen zijn benen door. Hij sprong op een kastje, en gooide alle flesjes die erop stonden stuk. Stinkende dampen walmden van de smurrie op de grond, dat begon te borrelen in heel mooie kleuren. Het katje keek even om, om er zeker van te zijn dat Sneep hem zou volgen en rende toen Sneeps kantoor in. Zodra Sneep hem was gevolgd, Wierp Drconic tzich tegen de deur aan en vergrendelde hem stevig. Lachend leit hij zich langs de deur omlaag zakken. Het eerste deel was gelukt. Aan het gegrom te horen was het eerste kussen wakker geworden. Draconic maakte een klein luikje in de deur en het katje vloog op hem af. Trots ging hij op zijn schoot zitten en mauwde trionfantelijk.
|
|
|
Post by Merel on Jul 29, 2007 14:06:53 GMT 2
Rachanna liep lachend naar Draconic toe en aaide Snake.. "Zoo.. Dat was echt ge-wel-dig! Is het toch nog een leif beestje niet?" ZEi ze lachend en aaide Snake achter zijn oren.. "En volgens mij heeft Sneep je leuke kussens ontdekt." Voegde ze er lachend aantoe toen ze Sneep hoorde.. "Oke aan de slag.. Leg jij de kussens hier neer of moet ik dat even doen?" vroeg ze nogsteeds lachend.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 29, 2007 14:13:03 GMT 2
Draconic kon alleen maar lachen. Hij hoorde het gestommel achter de deur en het geschreeuw en gevloek van zijn afdelingshoofd en zat als verlamd tegen de deur, zijn ogen gesloten en hikkend van het lachen. Het katje ging o zijn achterpootjes staa en tikte met zijn voorpootjes tegen Rachanna's benen. Zijn boodschap was duidelijk. Doe jij het maar, en neem mij mee!
|
|
|
Post by Merel on Jul 29, 2007 14:18:43 GMT 2
(uuhh.. Roos.. Mariël? ) Rachanna keek grijnzend naar het Katje. Ze gaf Draconic een zoen. "Blijf jij maar even zitten en kijk naar de Kussenprinses en zijn helpertje." Zei ze glimlachend en pakte Snake op en liep even het lokaal uit en liet alle kussens het lokaal binnen zweven. De meesten deed ze in een ketel, maar ook een paar op de banken en tafels.. "Wat denkje Snake.. Welke kleur moeten ze hebben?" Vroeg ze glimlachend aan het beest en aaide het.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 29, 2007 15:18:12 GMT 2
(mariël? Waar? 0:-))
Draconic hikte en knikte. Ultiem vrolijk zwaaide hij hen uit, nog steeds lachend. Snake spinde luid in Rachanna's armen. Hij sprong op een kastje en tikte met zijn pootje tegen een half flesje waar nog paarse vloeistof uit kwam. Hij mauwde en zwaaide vrolijk emt zijn staartje. De kerker lag in puin.
|
|