|
Post by \\ Jess' on Dec 10, 2007 20:09:53 GMT 2
Teresia lag half onder de bank. Ze zocht naar Caroot, haar witte konijn. Ze kroop onder de bank vandaan en keek toen onder een tafeltje. Manuel zat rustig op de bank en las een boek. Teresia zuchtte. "Carrot, ik heb een wortel voor je lieverd' Zei ze lief, terwijl ze daarna waar ging zitten. "Manuel, weet jij waar ze is?" Manuel reageerde niet, hij was in zijn boek, teveel in zijn boek.
Teresia stond op. Waarom kon niemand helpen? Ze werd er gek van. Het was toch niet teveel gevraagd. Ze keek maar weer onder de tafel, en onder en bank. Maar nee, nergens geen Carrot.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 11, 2007 16:58:45 GMT 2
William sletterde de leerlingkamer binnen, met op de voet gevolgd door June. Ze was gekke bekken aan het trekken naar de eekhoorn die achtertevoren op WIlliams schouder zat. Ze stak haar tong uit en de eekhoorn ook. June lachte. "William, Dafd is het einde!" Zei ze en kietelde het beestje. William keek half over zijn schouder. "Zo, jij bent je hart snel verloren. Zal die ene gast nou niet jaloers zijn?" Vroeg hij plagend. Hij richtte zich weer naar voren en zag Manual en Teresia. "Wat kijk je verslagen, wat is er?"
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 11, 2007 17:02:18 GMT 2
Ze gromde. "Stom konijn!" Gromde ze. Ze keek naar Manuel. "En waarom helpt niemand" Ze ging boos zitten en sloeg haar armen oevr elkaa rheen. Ze keek niet op toen iemand wat vroeg. "NIemand wilt helpen, ik ben Carrot mijn sneeuwwitte konijn kwijt" Ze was echt pissed. Manuel keek niet op uit zijn boek. Maar sloeg uitiendelijk het boek dicht. Die uit was. Hij keek op. "Heey" Hijs tak zijna rm op en een glimalch."Lang niet gezien, hoe is het June?" Hij keek vragend naar haar. Terwijl Teresia boos zat te zijn.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 11, 2007 17:07:32 GMT 2
June keek naar Manual en glimlachte breed. "Super!" Ze huppelde naar hem toe en plofte op de bank neer. "En met jou?"
William hield zijn hoofd schuin. "Lieve schat, als je eens ophield met boos zijn dsan hoorde je aan mijn stem dat ik je wel wilde helpen." Hij liep naar Teresia toe en glimlachte. "Ik hem namelijk een Speurhoorn."
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 11, 2007 17:14:08 GMT 2
Manuel glimalchte breed. "Geweldig, fantastisch. Echt heel erg goed dus" Zei hij grinnikend. "Veels te goed dus" Hij trok een onschuldiggezichtje.
Teresia zuchtte diep. "Oke oke" Reageerde ze. Ze stond op. "Ik weet echt niet waar ze is" Zuchtte ze. Ze keek naar de grond. "Speurhoorn? Nou, kom op, zoeken dan" Ze gaf hem een zachte duw terwijl ze even om zich heen keek.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 11, 2007 17:18:44 GMT 2
June lachte. "Ik heb het vreemde voorgevoel dat we om dezelfde rede blij zijn, ik gewoon een voorgevoel hoor." Ze grijnste en liet zich met een gelukkige zucht onderuit zakken.
William haalde de eekhoorn van zijn schouder en zette hem met zijn kop naar hem op de grond. "Okey Dafd. luister goed naar me." Zei hij nadat hij door het dier op zijn knieen op de grond was gaan zitten. "Ik wil dat je een konijn zoekt, je weet wat het is. Owain had er ook een, dus het zou je moet lukken." Spreidde zijn armen. "Ok, zoekken maar!" De eekhoorn snuffelde even in de lucht en rende toen van de ene kant van de kamer naar de andere.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 11, 2007 18:04:57 GMT 2
"MIsschien zou dat nog best wel eens kunnen" Hij grinnikte terwijl hij ook onderuit zakte. "Ik, eeh heb iets met Julie enn" Hij kwam oevreind terwijl hij even de andere kant opkeek. "En we gaan trouwen...."[/] lfusiterde hijt egen haar. Hij hoopte op een geode reactie.
Ze keek naar de eekhoorn en glimalchte. "Inderdaad een speurhoorn" Grinnikte ze nu terwijl ze hem dankbaar aankeek. Ze schrok van de snelle beweging toen hij wegschoot. Ze deed haar armen over elkaa.r "Bedankt dat je me wilt helpen William. Manuel was té erg bezig in zijn beok/" Ze roklde even met haar ogen.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 11, 2007 19:21:12 GMT 2
(*Staard Jes en Green stomverbaasd aan* NIET DIE TWEE OOK AL!!!! *Word nu toch wel een beetje jaloers*)
June staarde Manual stomverbaasd aan. "Wat?" Vroeg ze zacht en met een heze stem. "Ben je helemaal gek geworden?" Ze vond ineens haar stem weer terug en riep nu verontwaardigd. "Man, ben je gek geworden ofzo?!?"
William keek even over zijn schouder. "Problemen?" June schudde snel haar hoofd. "Nee, ga Teresia maar helpen." Wimpelde ze hem haastig af. William keek naar Dafd en trok een wenkbrauw op toen hij zag dat deze al enkele treden van de trap naar de jongensslaapzaal beklommen had. "Kan je konijn daarheen zijn gegaan?"
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 11, 2007 20:41:42 GMT 2
(Het was eerder dan Draco en Rachanna Maar het is om paar hele balanrguijke redenen. Kijk De beukwilg ) "RUstig June, rustig. Het is omdat ik van haar hou. En omdat ze anders naar Azkaban moet. " Hij pakte de hand van June vast. "Rustig meisje. Maar evrtel het niet aan iemand anders,e cht niet" Zei hij zachtjes. TEresia keek ook op. Maar ging al snel weer verder. Ze keek weer naar de eekhoorn. "Misschien wel ja" Ze knikte terwijl ze de trap opstormde.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 11, 2007 20:50:36 GMT 2
WIliam keek Teresia verbaasd aan, maar volgde haar toen snel. "Je weet dat je daar niet zomaar naar binnen mag storen he." Zei hij rustig, zonder een spoor van protest in zijn stem.
June keek William aan en richtte zich daarna op Manual. "Manual, je bent 17. Als je je nu al bind." Ze schudde haar hoofd. "Straks krijg je er spijt van." Ze weerhield zichzelf om Shirie tersprake te brengen.
|
|