|
Post by \\ Jess' on Dec 12, 2007 15:44:18 GMT 2
Teresia trok een zielig gezicht. "Maar mijn konijn heet geen Flappie. Maar neem maar een ander konijn" Zei ze liefjes terwijl ze wegkeerde. "Mijn konijn, mijn konijn, wat is dat toch reuze fijn" Zong ze zacht terwijl ze grijnsde. "Mijn konijn, mijn konijn" Fluisterde ze tegen Carrot. "Kom, we gaan wat doen" Maar keek toen naar Eric die vet dramatisch deed. Ze zuchtte. "Eric, je hebt er zelf een kutleven van gemaakt lieverd" Zei ze teriwjl ze opstond. "KOm, we gaan wat doen. Een race tussen een eekhoorn en een konijn" Zei ze grinnikend.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 12, 2007 16:00:34 GMT 2
"Hè Ter" zei Eric en kneep zijn ogen even dicht "ik heb geen behoefte aan een preek oke? Ik ben gewoon.. heel.. erg.. geïrriteerd door alles". Hij stond op en strompelde naar de andere kant van de leerlingenkamer om een boek te pakken.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 12, 2007 16:02:09 GMT 2
Teresia zuchtte. Ze liep rustig naar Eric toe en legde een hand op zijn rug. "Je weet dat je met me kunt praten" Flusiterde ze. Ze grijnsde eventjes vreindelijk en draaide zich toen terug op. Ze aaide Carrot een keer. Die rustig in haar armen lag.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 12, 2007 16:14:28 GMT 2
Eric zweeg en staarde voor zich uit. "Weet ik" mompelde hij, half hoorbaar. Maar vandaag had hij geen zin om te praten, bedacht hij en gristte het boek van het tafeltje. En vandaag ging hij ook niet aardig doen als hij het niet meende.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 12, 2007 16:37:18 GMT 2
Devon merkte het humeur van zijn vriend wel, maar negeerde die. hij stak even zijn hand op naar June en sprong over de bank heen. Hij trok reric aan zijn arm mee, tot ze in een hoekje stonden waar ze vrij konden praten. 'Ik heb een enorm probleem... help me, will you? Stel je voor, je hebt een meisje waar je echt om geeft. Je weet wel, zo'n meisje waar je alles voor in de steek laat en die je ook steeds meneemt naar je vrienden enzo. Verdubbel dat en je hebt mijn probleem. Even simpel gezegd, ik ben smoorverlifd op twee meisjes en ik heb geen flauw idee wta ik ermee moet!'
|
|
|
Post by Krista - on Dec 12, 2007 16:42:22 GMT 2
"Geef er een aan mij" zei Eric schamper maar besloot zich weer een beetje normaal te gedragen, voor Devon. "Tja.." zei hij dan en liep heen en weer "Je kan natuurlijk om en om doen, maar dat gaat geheid mis. Dus je moet er een dumpen"
|
|
|
Post by Madjic on Dec 12, 2007 17:42:59 GMT 2
June keek Devon verbaasd na, maar schudde toen lachent zijn hoofd. Haar blik zwierf af naar Manual en werd even nerveus. WIlliam ging naast June zitten. "What's up sis? Still having trouble with the old heart?" Hij zette Dafd op haar schoot, wetend dat hij haar vrolijk maakte. June schudde haar hoofd en nam Dafd in haar armen. "Nee, ik maak me zorgen om hem. Meer niet. En ik weet niet wat hij heeft. Hij lijkt het niet leuk te vinden dat ik Devon leuk vind." William knikte begrijpend. "Nou, je weet dar je op je eigen hart moet vertrouwen. En die Devon lijkt echt gek op je te zijn en bovendien is hij goed voor je."
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 12, 2007 17:53:44 GMT 2
Devon knikte even. Hij zuchtte diep. 'Ik weet het, maar ik wil ze geen van beiden pijn doen! Ik vraag me nog steeds af naar wie mijn hart uitgaat... okey dat klonk suf. Sla me, ik wordt te soft,'lachte hij en grinnikte vals. Zin blik werd getrokken door een meisje dat langs hem heen wandelde. Hij besprong haar van achter en tile haar op. 'Julie wat ben je toch een gratenpakhuis!' Julie slaakte een kreet van schrik en sloeg hem gemaakt boos op zijn arm, voor ze begon te lachen. 'Devon, stomme idioot, je had me wel een hartaanval kunnen bezorgen.' Devon grijsnde tot zijn mond open viel. 'je lacht! Julie, ik heb je nog nooit zien lachen!' Hij was totaal in schock, tot Julie begon te blozen.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 12, 2007 17:55:59 GMT 2
Eric grinnikte "ik geef je maar al te graag een mep" zei hij en sloeg zijn arm om Julies nek "Je moet juliette niet pesten, Devon" zei hij en liet haar weer los, aangezien hij zich had voorgenomen zijn best te gaan doen, niet met andere meisjes te gaan flikflooien. "Dat vind ze niét leuk"
|
|
|
Post by Madjic on Dec 12, 2007 18:13:33 GMT 2
June keek achterom naar Devon en glimlachte toen ze Julie zag. "Doe je wel voorzichtig met haar. Andere hebben haar nog nodig." Ze knikte naar Julie, nietwetend of ze haar zou begrijpen.
|
|