|
Post by \\ Jess' on Dec 12, 2007 19:30:51 GMT 2
Manuel gromde zacht en ging ergens afgelegen zitten. Mensen mochten maar weten dat ze niet aan zijn dierbaren mochten komen. Ze pakte ene boek ergens vandaag en begon te lezen. Maar toen hij een stem hoorde, een hele bekende, keek hij op. Zijn glimlach werd alsmaar groter. En hij gooide zijn boek naar achteren terwijl hij opsprong. Hij liep beheerst naar Julie toe en duwde Devon weg. Hij legde zijn duim en vinger onde rhaar kin, om haar daarna teder te zoenen.
Teresia keek naar William. "William? Wat gaan we doen" Grinnikte ze. Ze beet op haar lip. Maar ging toen maar zitten.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 12, 2007 20:50:59 GMT 2
Eric strompelde weer weg van Julie, die nu weer een bekende was tegengekomen. Hij trok Devon mee. "Maar wat ga je doen dan?" zei hij nu weer op gedempte toon, en had zijn rug gekeerd naar June en alle anderen door wie dit gesprek niet gehoord mocht worden.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 12, 2007 22:07:14 GMT 2
William keek wantrouwend naar Eric en Devon. Hij vertrouwde het op de een of andere manier niet. "Wat heb ze te..." Hij keek om toen Teresia hem iets vroeg. "Ik weet niet. Je zegt het maar." Hij glimlacht en onderdrukte zijn wantrouwen. June was echt verliefd op die maffe gast, dus dan zou hij ermee moeten leven.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 12, 2007 23:50:10 GMT 2
Julie glimlachte naar Eric en toen naar Devon. 'Ben je verliefd ofzo?' vroeg Devon lacherig. Julie schudde haar hoofd. 'Niet gewoon vrliefd, verloofd!' 'Wat?'piepte Devon. 'JE bent zestien maf kind!' Julie haalde haar schodeurs op, keek even verbaasd toen Devon een stapje naar schter deed door Manuels duw en grijsnde toen hij haar begon te zoenen. Ze benatwoordde zijn zoen en legde haar armen in zijn nek. DEvon staarde hen met open mond aan, tot hij door Eric weer tot de orde werd geroepen. Hij schudde zijn hoofd. 'Ik heb echt geen idee. ik moet denken. Ik meot.. ik heb tijd nodig.' Hij zuchtte.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 14, 2007 8:28:29 GMT 2
"Tíjd." herhaalde Eric het woord schamper "Je hebt geen tijd, binnenkort is het kerstgala en wou je er dan weer met een ander vandoor gaan? Daar klopt iets niet". Zijn mond viel half open toen hij hoorde dat Julie verloofd was en hij staarde haar ongelovig aan. "Hoe kan je dat nou doen!?" zei hij geschokt. Zomaar het vrije leven opgeven.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 14, 2007 17:52:14 GMT 2
Devon schudde zijn hoofd. 'Ik ben niet van plan weer aan een adner te beginnen! Ik ben gek op die twee, ik moet helaas bekennen dat ik niet weet welke van die twee...' Hij schudde zijn hoofd over Julie, maar zei niks meer. ulie stak haar tong uit naar Eric. 'Heel eenvoudig. Hij vroeg me en ik zei ja. Moet ik het nog eens langzaam uitleggen, of denk je dat je het wel begrijpt?' Ze glimlachte naar Manuel en legde haar hoofd tegen zijn borst.
|
|
|
Post by Merel on Dec 14, 2007 18:10:47 GMT 2
Jennice kwam de trap af van de slaapzaal naar beneden. Hoe ze dat voor elkaar kreeg was half een wonder op naald hakken zo hoog als de eifeltoren. Ze had ook nog eens een spiegeltje in haar hand en bekeek daar mee of haar haar wel goed zat. Onder aan de trap bleef ze staan om alles helemaal perfect te doen. Toen het perfect zat volgens haar borg ze haar spiegeltje op en keek de leerlingekamer rond. "Hallo allemaal." Zei ze grijnzend en ging ergens in een stoel zitten, die niet gemaakt was voor een rokje van zo'n kort formaat.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 14, 2007 19:17:01 GMT 2
Hij glimalchte naar Julie en keek naar Devon. "Je lijkt verbaasd, maarja. Wat isser nou/" Zei hij en tilde Julie op om haa rmee te nemen naar de bank. Hij ging zelf zitten, en zette haar op zijn schoot. "Hmm, waar was je? Ik heb je gemist" Slijmde hij maar. Teresia keek naar WIlliam. "WEg van deze drukte?" Ze keek hem aan. Met een rvagende blik.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 14, 2007 19:44:44 GMT 2
June keek opnieuw over haar schjouder en lachte om Erics verbaasde hoofd. Niet dat zij niet verbaasd was, maar ja. William aarzelde even. Het liefste liet hij June niet alleen, maar hij moest zijn leven er niet door laten leiden. "Ja, is goed. Waar wilt U heen mevrouw?"
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 17, 2007 1:24:46 GMT 2
Devon staarde naar Jennice benen en naar de kleine opening ertussen. Hij moest moeite doen om niet iets naar voren te buigen. hij wist toch wat daar zat? Waarom was het dan zo... Hij schudde de gedachet van zich af en keek snel ergens anders naar. 'Ze doet eht erom,'fluisterde hij tegen Eric.
Julie glimlachte en liet zich leiden. 'Ik was opzoek naar jou. Nou, om heel eerlijk te zijn, ik was buiten hardlopen en daarna nog even Jet uitlaten.'
|
|