Eric grijnsde toen hij Jennice's stem hoorde en draaide zich met een ruk om, waardoor hij bijna over een eerstejaars heen liep. "Halloo.." zei hij grijnzend terug en ook zijn blik ging omlaag naar Jennice haar benen, en hij grijnsde bred naar Devon en trok zijn wenkbrauwen op.
Time Tonight - John Frusciante Wonder what it is that makes the world turn slower Wonder what it is that makes me feel so mad Everyone that talks to me I so whish wouldn't I wouldn't evencare except I feel so bad
Jennice glimlachte. "Hoe is het hier? Nog leuke gesprekken ofzo?" Vroeg ze vrolijk en glimlachte naar de jongens. Ze ging wat rechterovereind zitten en bedacht toen dat ze wat uit haar tas nodig had, die naast de stoel had, waardoor ze er heel overdreven overheen ginghangen, want niet zo goed was voor haar rokje, en probeerde zo haar tas te pakken.
"Niet echt" zei Eric en grijnsde even, en stootte dan Devon aan toen Jennice over haar stoel heen boog. Het rokje was echt kort, kort genoeg dat als hij bukte een groot deel van wat een meisje liever verhulde, zou zien (XD)(kont hoor ). Hij grijnsde even breed.
Time Tonight - John Frusciante Wonder what it is that makes the world turn slower Wonder what it is that makes me feel so mad Everyone that talks to me I so whish wouldn't I wouldn't evencare except I feel so bad
William kuchte en pakte een gummetje uit zijn zak. Deze gooide hij naar Eric, die zijn doel behoorlijk goed trof. Namelijk precies gtegen zijn hoofd. "Gedraag je." Zei hij zogenaamd streng.
Et Eärello Endorenna utúlien. Out of the Great Sea to Middle-earth I am come
Sinome maruvan ar Hildinyar In this place I will abide, and my heirs,
Post by greenlightning on Dec 18, 2007 20:25:10 GMT 2
Devon keek vanuit zijn ooghoek naar Jennice en gromde zacht. Opeens boog hij zich heel opvallend voorover en bekeek eens goed wat ich niet onder het rokje verstopte. Hij kwam overeind en grinnikte naar Eric. 'Even zie of ze idnerdaad een vrouw is. Het is inderdaad zo.'
Eric staarde verbaasd naar Devon maar grinnikte dan, en liep nonchalant op Jennice af, terwijl de hormonen door zijn lijf gierden (XD bwaaha). Hij legde zijn hand op haar rug en keek haar aan "Ben je wat kwijt, meisje lief?"
Last Edit: Dec 18, 2007 23:02:45 GMT 2 by Krista -
June rolde met haar ogen, niet dat de jongens dat konden niet. Ze pakte een blaadje me een tekst van William erop en begon die te lezen. WIlliam schudde zijn hoofd. "Jullie zijn echt... Verschrikkelijk." Zei hij met wat minachting in zijn stem.
Et Eärello Endorenna utúlien. Out of the Great Sea to Middle-earth I am come
Sinome maruvan ar Hildinyar In this place I will abide, and my heirs,
Eric draaide zijn hoofd even en keek William onschuldig aan "Nou, dat valt toch wel mee hoor. Je moet niet zo snel je oordeel vellen Will". Vervolgens wendde hij zijn blik weer naar Jennice.
Post by greenlightning on Dec 18, 2007 23:18:53 GMT 2
Devon keek naar William en grinnikte. 'exen zijn er om te pesten. Ik bedoel, als je zo';n schoooheid ooit hebt gehad, dan ga je toch denken..'Hij lachte end acht terug aan hun rlatie. Alsof dat een reltie genoemd mocht worden.... het had nog geen week geduurd.
Shoutbox
There are no posts here. Start the conversation below.