|
Post by Madjic on Dec 18, 2007 23:22:37 GMT 2
William schudde zijn hoofd. "Dan hoe je een meisje nog niet zo respectloos te behandelen." Zijnn stem zo rustig als een kabbelend beekje.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 18, 2007 23:28:55 GMT 2
"Ik hoor niemand klagen hoor!" zei Eric grijnzend en keek van Devon naar William, en dan weer naar Jennice. "Tóch?"
|
|
|
Post by Merel on Dec 19, 2007 17:59:27 GMT 2
{fout fout heel fout XD Wel melig XD} Jennice romelde nog wat in haar tasje en keek toen op. "Ik heb nergens problemen mee.. Als er problemen waren dan..?" Vroeg ze blond als ze was. "Ja eigenlijk zocht ik iets maar kan het niet vinden!" Zei ze terwijl ze opstond en toen vooroverboog om zo in haar tasje te gaan zoeken.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 19, 2007 18:09:21 GMT 2
Devon sloeg een ahnd voor zijn ogen en stond toen op. 'Jennice, leive schat die je bent. Toe. Er zitten hier twee jongens die hun ogen neit van je af kunen houden. Doe me toch een lol, een toon niet alles dat je hebt, of toon het me wel, maar dan neit hier.' Hij grinsde en knipoogde naar Eric.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 19, 2007 18:11:46 GMT 2
Eric ging naast haar staan en boog zich voorover, om ook iets te zien. Hij zag eigenlijk vrij weinig, maar had geen zin dat te zeggen. Hij zou Jennice wel helpen, zo aardig was hij wel.
|
|
|
Post by Merel on Dec 19, 2007 18:20:06 GMT 2
Jennice kwam weer overeind en keek Devon vragend aan. "Alles laten zien? Als ik dat van plan was ga ik of strippen, of doe mijn shirt uit. Als je mijn string interessant vind, vind ik je raar.. Maar het boeit me echt niks hoor." Zei ze grinnikend en keek naar haar tasje en vond toen wat ze zocht. Ze klopte Eric dankbaar even op zijn rug.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 19, 2007 18:23:50 GMT 2
"Graag gedaan mop" zei Eric en klopte Jennice op haar rug, en keek grijnzend naar achteren naar Devon, en knipoogde vet naar hem. "Sommige mensen.." zei hij dramatisch en zuchtte er voor het effect nog even bij "Zijn gewoon geïnteresseerd in strings. Ik niet hoor"
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 19, 2007 18:25:52 GMT 2
Devon schudde zijn hoofd. 'Je string? Ik wil je helemaal naakt, zoals eerst. Ik ben niet vergeten he mooi je naakt bent. Toch zou ik graag mijn geheugen weer opfrissen. Alsof we nog... noujah, niet samen, maar in die tijd voor we samen waren.'
|
|
|
Post by Krista - on Dec 19, 2007 18:31:40 GMT 2
"vage pedofiel" zei Eric grinnikend en gooide een van de kussens van de stoel naar Devons hoof, plofte op de stoel en sloeg zijn armen om Jennice's middel en probeerde haar op zijn schoot te trekken.
|
|
|
Post by Merel on Dec 19, 2007 18:36:09 GMT 2
Jennice liet zich bij Eric op schoot trekken en ging lekker tegen hem aan zitten. "Nou opzich niet eens zo'n heel slecht idee hoor Deef." Zei ze nadenkend en sloeg een arm om Eric zijn hals heen en ging met haar andere hand door haar haar.
|
|