|
Post by greenlightning on Dec 19, 2007 18:39:53 GMT 2
Devon glimalchte. 'Dan meoten we snel zijn ben ik bang.' Hij liep naar haar toe en bood haar zijn hand aan. 'Ga je heel even mee? Je krijgt haar zo weer terug hoor Er,'zei hij en knipoogde. 'Het is zulk heerlijk weer..' Hi glimalchte verleidelijk.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 19, 2007 18:42:07 GMT 2
"Nu-uh" zei Eric en sloeg bezitterig zijn armen om Jennice heen. "Het is míjn Jennice" zei hij grijnzend en stak zijn tong naar Devon uit.
|
|
|
Post by Merel on Dec 19, 2007 20:39:34 GMT 2
"Waarom moeten we snel zijn? Ik zit nog wel even heel lekker.. Maar ik wil wel hoor, los daarvan." Zei ze grinnikend en nestelde zich even lekker tegen Eric aan maar keek Devon verleidend aan.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 19, 2007 23:08:05 GMT 2
William sloeg met zijn hand tegen zijn voorhoofd en stond daarna op. "Werkelijk bedankt, ik denk dat ik eindelijk een goed beeld van je heb." Zei hij een beetje boos tegen Devon. "June ik..." Hij keek naar de plek waar June gezeten had, maar ze zat daar niet meer. HIj keeek om zich heen en zag dat June langs hem heen richting de meisjesslaapzaal was gelopen. Het blaadje met Williams tekst erop had ze verkreukt in haar hand geklemd.
(FOEI!!! Devon vergat June!!!)
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 19, 2007 23:56:20 GMT 2
Devon grinnikte. Hij keek naar Eric en haalde zijn schouders op. 'Ik dacht, even snel, voor we allebei weer bezet zijn en...' Opeens zag hij June en vloekte hij. 'Dat moet ik neit steeds vergeten. June!' Hij keek haar na en sleog zichzelf voor zijn kop. 'Dat was neit erg handig....'
|
|
|
Post by Madjic on Dec 20, 2007 0:05:13 GMT 2
"Goh, denk je?" William keek hem hoofdschuddent aan. "Ik denk dat ik een aardig vermoeden heb wat voor meisjes jij gewend bent, maar ze wil toch echt niet zulke dingen als zij." June bleef even staan en draaide haar hoofd naar Devon. "Ga gezellig bij dat... geval zijn ofzo!" Riep ze woendend en liep toen weer verder.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 20, 2007 1:17:36 GMT 2
Devon deed zijn mond open, leit zin hoofd zakken en schudde zijn hoofd. 'June, wacht! Zo bedoel ik het niet! Het is...' Hij kon het niet uitleggen. Hij had zich in lange tijd neit zo'n idioot gevoeld. Hij rende achter haar aan.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 20, 2007 8:21:33 GMT 2
Eric grinnikte terwijl Devon weg liep en liet zijn hoofd tegen Jennice's schouder rusten. "Die zien we nooit meer, te-rug" zei hij melodieus en keek hoe Devon achter June aan liep. Op dat moment kwam Meija de leerlingenkamer binnen en ploftte moe op een stoel neer. Voor een paar seconden sloot ze haar ogen, totdat ze die weer open deed en de mensen in de leerlingenkamer observeerde. "Waar is Devon?".
|
|
|
Post by Merel on Dec 20, 2007 14:19:24 GMT 2
Jennice grinnikte. "Had er eigenlijk wel zin in.. Na Devon wil heus een andere keer wel." Zei Jennice vrolijk die het hele gedoe amper door had en Meija ook amper waardoor ze het iets te hard zei eigenlijk. "Voorlopig even niet nee." Zei ze grinnikend en keek Devon ook na.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 20, 2007 17:05:29 GMT 2
Devon stopte en schudde zijn hoofd. Dit had geen zin. Hij draaide zich om en liep terug. Hij zag Meija en glimlachte flauw naar haar. Hij keek even naar Jenice en Eric en voelde tranen in zijn ogen branden. Hij wendde zijn blik af en liep de leerlingenkamer uit.
|
|