|
Post by Merel on Dec 20, 2007 17:44:26 GMT 2
"Oke nu vind ik hem zielig.. Sorry Eric momentje hoor." Zei ze en gaf Eric en zoen en stond toen op. "Deef wacht even!" Riep ze hem na en liep snel achter hem aan. Haar hakken hoorde je duidelijk door de leerlingekamer.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 20, 2007 18:48:43 GMT 2
Meija keek Jennice peinzend na en fronsde haar wenkbrauwen. Er was iets vreemds, iets wat was gebeurd in haar afwezigheid. Ze keek Eric vragend aan "Wat was er?". Eric leek diep bedroefd toen Jennice hem alleen niet en keek mokkend voor zich uit, en hoorde Meija eerst niet. Pas toen ze het voor de tweede keer vroeg keek hij op en keek haar verbaasd aan. "uh.. Niets" zei hij toen onschuldig. Hij zou zijn vriend niet verlinken.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 20, 2007 19:49:07 GMT 2
"Pff!" William liet zichzelf weer in de stoel vallen. "Wat wil hij nou eigenlijk?" Hij keek Meija even aan, maar schudde toen zijn hoofd.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 20, 2007 20:58:38 GMT 2
"Dat weet hij nog niet" zei Eric als antwoord op William. "Wát weet hij nog niet!!" zei Meija, nu redelijk geïrriteerd door informatie die duidelijk voor haar werd achtergehouden "William, Eric, wát!!?"
|
|
|
Post by Madjic on Dec 20, 2007 22:23:50 GMT 2
William keek Eric boos aan. "Hij is gewoon een eikel! Hij denk niet eens na voor hij iets doet verdomme! En ik laat hem dit niet doen."
|
|
|
Post by Krista - on Dec 20, 2007 23:03:13 GMT 2
"Je laat hem wat niet doen?" zei Meija, nu bijna schreeuwend tegen William en veerde overeind. "Waar is Devon!? ik ga hem zoeken". Ze stormde naar de andere kant van de leerlingenkamer. Eric haalde zijn schouders op en glimlachtte engeltjesachtig "Dat is nou gewoon.. Devon. Vier meisjes tegelijk hebben". Hierbij dempte hij zijn stem zodat Meija het niet zou horen.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 20, 2007 23:17:16 GMT 2
William keek Meija aan. "Wil je alsjeblieft even je mond houden? Ik ben niet boos op jou, dus schreeuw niet tegen me." Hij sprak vrij rustig, maar nu richtte hij zich weer naar Eric. "Dan is het maar mooi dat ze dat hoorde en zag!"
|
|
|
Post by Krista - on Dec 21, 2007 8:13:12 GMT 2
Meija haalde even diep adem en probeerde rustig te worden. "Ik word gewoon.. aangebrand. Omdat jullie.. iets.. niet vertellen" "En dat is maar goed ook, ga maar lekker" zei Eric en wapperde met zijn hand, waardoor Meija boos de leerlingenkamer verliet. "Misschien wel, misschien ook niet. Misschien wil Devon nog veranderen" zei hij dan weer tegen William.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 22, 2007 14:29:20 GMT 2
William keek Meija na en keek Eric toen wantrouwend aan. "Waarom is zij zo... gefocust op hem?" Zijn vertrouwen in Devon was... Minimaal. Dus alles wat verdacht was linkte hij aan hem.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 22, 2007 20:16:49 GMT 2
Devon stapte bevroren de leerlingenkamer binnen. Buiten ahd het nog wel meegevalen, maar eenmaal binnen merkte hij pas hoe koud hij het eigenlijk had. Zijn shirt was doorweekt en op sommige plaatsen bevroren. Rillend keek hij om zich hen. Jenice was weg, maar Meija stond boos voor hem. Dat was goed... hoe bozer hoe beter. Als ze maar niet ging huilen...
|
|