|
Post by Krista - on Dec 22, 2007 20:27:30 GMT 2
"Devon heeft iets.. dubbels, met Meija en June" verduidelijkte hij met gedempte stem. William was een jongen, hij was aardig. Eric vond dat hij het tenminste wel aan hém mocht vertellen "Dramatisch he" Meija schrok zich eerst dood toen ze half tegen Devon aan liep en staarde hem aan "Wat was je nou doen?" zei ze geërgerd, het kwam er iets heftiger uit dan ze wou.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 23, 2007 2:21:17 GMT 2
William staarde Eric stomverbaasd aan. "Wat? ...." Zijn wangen werden rood van woede en keek om naar Devon. June liep snel langs Devon en Meija heen de leerlingenkamer in. Ze liep snel richting William en Eric. "Flower, waar... je was toch naar boven?" Vroeg William verbaasd. "Waar kom je vandaan?" June glimlachte en gaf hem een kus op zijn wang. "Je was te druk met boos zijn om te merken dat ik weer naar beneden was gegaan. En ik ben net bij Devon geweest. Dus voor je hem nu woedent aanvliegt, moet jke eerst maar even luisteren naar hem."
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 24, 2007 14:24:29 GMT 2
Devon zuchtte diep. 'Sorry May. Ehm, ik moet even met je praten. Het liefst zonder al te veel mensen erbij...' Zijn blik ging over William en toen weer naar Eric. Hij had het verteld.... Devon had boos willen worden, maar daar had hij dt keer het recht neit toe. 'Ik moest even iets regelen met June. Datzelfde moet ik met jou doen. Namelijk... ik moet iets rechtzetten wat ik jullie beiden heb aangedaan.'
|
|
|
Post by Krista - on Dec 25, 2007 11:54:39 GMT 2
"Hee, rustig joh" zei Eric in een poging William te kalmeren "Je bent een jongen toch? Je begrijpt het wel". Hij had geen zin om verantwoordelijk te zijn voor een grote ruzie tussen William en Devon. "Wat?" zei Meija, even geschrokken maar daarna weer boos "Wat zit je nou te zeggen Devon?" ze schudde haar hoofd "Vertel het dan maar, wat je mij en June hebt aangedaan. Nu!"
|
|
|
Post by Madjic on Dec 25, 2007 13:07:05 GMT 2
June slikte en weigerde om naar Meija en Devon te kijken. Ze keek naar Eric en William, om maar niet doelloos voor zich uit te staren. William schudde zijn hoofd. "Natuurlijk begrijp ik het niet! Jij begrijp het niet idioot! June is mijn zusje!" "Of tenminste, zo gedraagd hij het." Vulde June hem bij.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 25, 2007 13:54:49 GMT 2
Devon keek even weg, haalde diep adem en keek Meija toen weer aan. Wees een man, je hebt dit aan jezelf te danken. 'In de eerste plaats, was dit alles nooit de bedoeling. Voor ik met jou begon te flirten en we afspraken op date te gaan, was ik al... half iets met June aan het doen. Later, in de slaapzaal werd het nog een tikje erger en merkte ik echt hoieveel gevoelens ik voor haar had. Aangezien ik jou gewoon een geweldig leuke meid vond, ging ik toch emt je op die date ne kreeg je het voor elkaar, dat stuk van min hart dat nog neit aan June toebehoorde te winnen. Ik heb een week ofzo rondgelopen, verliefd op jullie beiden. Het spijt me echt verschrikkelijk. Ik kon geen keuze maken tussn jullie. Ik heb niks gelogen, ik heb alleen... iets verzwegen.' Hij zweeg opnieuw en wachtte nu haar reactie af. Wat ze ook deed... hij had het verdiend.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 25, 2007 23:11:58 GMT 2
Meija zweeg even en staarde Devon ongelovig aan, en schudde met haar hoofd. "Nee..". Ze stopte weer met praten en lachtte even kort, alhoewel het huilen haar toch nader stond dan het lachen "Je hebt me dus gewoon de hele tijd voorgelogen, met dat 'ik hou van je' en al die andere neppe rotzooi?". Ze begon weer te gillen. Eric had zich omgedraaid en keek, net als een groepje eerstejaars, naar het schouwspel dat bij de deuropening plaatsvond. Hij trok een pijnlijk gezicht.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 25, 2007 23:24:11 GMT 2
Devon opende zijn mond. 'Ik heb nooit gezegd dat ik van je hou...' zei hij voorzictig,'maar ik heb je niks voorgelogn. Ik meende alles wat ik zei. Je bent echt heel belangrijk voor me! Ik wilde niet dat dit zou gebeuren, laat staan dat ik voor een van jullie moest kiezen. Echt...' Hij zuchtte moedeloos. Als ze eht neit zou begrijpen...
|
|
|
Post by Krista - on Dec 25, 2007 23:28:33 GMT 2
"Nou, je had het wel wat eerder mogen zeggen hoor" zei Meija koeltjes en plantte haar handen in haar zij. Ze had vaag het idee dat ze dan groter, ouder en sterker leek, en werd ook meer serieus genomen als ze het deed, dus was het een soort tic geworden. "Dan hoefde ik niet.. verliefd op je te worden?"
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 25, 2007 23:45:35 GMT 2
DEvon zuchtte diep. 'Nee en ik ook niet op jou. Ik vind het echt verschrikkelijk dat ik je dit aandoe. Ik wou dta ik je had ontmoet voor ik June ontmeotte en ik gewoon vol voor jou had kunnen gaan. Je bent geweldig, dat heb ik je al meer dan eens gezegd. Het spijt me echt. Dit had ik neit gewild.' Hij liet zijn blik tot de vloer zakken. Hij had haar gekwetst.... Hij had zichzelf eht liefst uit het raam gegooid.
|
|