|
Post by greenlightning on Dec 26, 2007 15:20:58 GMT 2
Devon grinnikte. 'Als ik het ooit nog eens waag om June of Meija pijn te doen.. dan hop ik dat je me van kant maakt. Ik ben een hufter. Ik heb haar gewaarschuwd, maar ze lijkt te geloven dat ik kan veranderen. Ik hoop dat ze gelijk heeft. Ik hou van haar. Ik wil haar geen pijn doen.' Hij keek William nu recht aan. Zijn donkere bluawe ogen toonden meer emoties dan hem lief was, maar nu mocht die jongen wel zien wat hij voelde.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 26, 2007 15:26:55 GMT 2
Eric keek Devon grijnzend aan en klopte op diens rug "Mooi gezegd" zei hij dan en knikte even, en voelde een soort van zelfmedelijden, dat hij nog nooit een poging had gedaan tot veranderen. Hij dacht aan de woorden van Teresia en zweeg.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 26, 2007 16:05:45 GMT 2
June glimlachte en pakte Devons hand vast. "Dat kun je ook wel." "Dat is je geraden." Wuilliam glimlachte zwak. "Al had ik liever dat dit allemaal niet gehoeven had."
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 26, 2007 18:07:13 GMT 2
Devon knikte. 'Ik weet het. Ik wou dat ik alles ongedaan had kunnen maken. Ik merk wel wat de toekomst brengt, maar ik weet wel,'hij keek naar June en glimlachte. 'Ik ga je nooit meer pijn doen. ik ga doen wat ik me ahd voorgenomen. Je zekerder maken en zorgen dat jij inziet hoe geweldig je bent.' Hij glimlachte even naar Eric en gaf hem een speelse aai over zijn hoofd. 'Komt wel goed, Er. Wij worden ooit brave jongens met ene huisje boompje beestje.' Hij moest er niet aan denken....
|
|
|
Post by Madjic on Dec 26, 2007 18:33:53 GMT 2
June kon het niet laten te lachen. "Dat, of jullie belanden in Azkaban. Dat kan natuurlijk ook nog. Maar uik vind het fijner als je even blijft leven."
|
|
|
Post by Krista - on Dec 28, 2007 11:32:38 GMT 2
"Ik vind Azkaban niet zo'n leuke optie, eigenlijk" zei Eric en rilde "Achter dat ene kind aan, Ryanne Sneep toch? Nou, ze was wel knap. En mentaal niet goed snik". Hij haalde zijn schouders op.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 29, 2007 15:06:29 GMT 2
Devon wierp hem een geschokte blik toe.'VOnd je [haar knap? Ik dacht dat wij dezelfde smaak hadden... Gadver. Ik kreeg kippevel elke ker dat ik haar zag.' Hij schudde zijn hoofd.' PLayen is slecht, maar geen misdaad... toch?'
|
|
|
Post by Madjic on Dec 29, 2007 18:20:38 GMT 2
"Ligt eraan bij wie." Mompelde William en ging zitten. "Als het bij een getrouwd iemand is wel, eigenlijk." June lachte. "Nou, niet zozeer daarom. Maar er kunnen wel gevolgen aan zitten waardoor je in Azkaban beland. Maar als ik jullie was zou ik toch, hoe eng het ook klinkt, voor het huisje boomje beestje idee gaan."
|
|
|
Post by Krista - on Jan 4, 2008 17:31:39 GMT 2
Eric rilde en keek grinnikend naar June "Ik ga het proberen hoor". Hij plofte naast haar op de bank en leunde tegen hem aan, niet dat hij haar van Devon aan het afpakken was, maar hij was moe en een meisje was gewoon ideaal om tegen aan te leunen. "Wie gaat er straks mee voetballen?"
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 5, 2008 15:24:56 GMT 2
Devon lachte en knikte. Hij trok Eric aan zijn shirt omhoog, nam zijn plaats in en trok hem naast zich neer. 'Ik ga wel mee,'zei hij, terwijl hij zijn arm om June heen sloeg. Hij zoende haar zacht op haar voorhoofd en glimlachte.
|
|