|
Post by Madjic on Dec 11, 2007 21:46:28 GMT 2
June keek naar de grond. "Ja maar.... Jij mag hem niet... Is dat het?" Ze keek hem vragend aan. Ze was bang dat haar vrienden hem niet zouden mogen en dat ze straks een keuze tussen Devon of haar vrienden moest maken.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 11, 2007 21:49:27 GMT 2
Hij schudde snel zijn hoofd. "Nee lieverd, dat is het niet. Maar ik zeg niks, je moet het zelf uitvinden" Hij grijnsde zachtjes. "Zin om een wat te doen?" Hij keek haar vragend aan en beet op zijn lip. Ze zou misschien gekwetst worden.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 11, 2007 21:53:29 GMT 2
Traag wandelde Devon naar binnen. Hij rekte zich uit en voelde zich suf. Slapen op een zwerkbal veld was vreemd, maar wel erg ontspannend. Hij keek even de ruimte door en knikte als groet naar wat bekenden. Zijn haren zaten verward, maar niet midner perfect.
Tyra, die net de trap van de meisjesslaapzaal af kwam stond verstijfd en rende de trap weer op.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 11, 2007 22:09:57 GMT 2
June kreunde en zakte onderuit. "Je maakt het me niet echt makkelijk he?" Vroeg ze zuchttend en keek naar Devon. Haar ogen lichtte vrolijk op, maar iets hield haar tegen naar hem toe te stormen. Onderandere het dubbele geluid op de gang. "Wat heeft zij?" Vroeg ze zacht toen ze Tyra nog net zag verdwijnen.
William liep rustig de trap af en keek naar Teresia. "Graag gedaan hoor. Het was een genoegen, en nu weet ik ook waar Dafd zo dik van word."
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 11, 2007 22:12:41 GMT 2
Hij keek naar June. "Wacht even" Hij stond op en liep op Devon af. "Kan ik je even spreken?" Hij keek Devon vragend aan.
Teresia grinnikte. "Dikke eekhoorn. Gegrild lijkt me het lekkerst." Plaagde ze de eekhoorn. Ze beet op haar lip en aaide Carrot. "Maar, maar maar" Zei ze. Ze wist niet meer wat ze wou zeggen.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 11, 2007 22:20:32 GMT 2
Devon keek vragend naar Manuel en haalde zijn schouders op. 'Ik vind het prima.' Hij liep een stukje wg, zodat ze eits mee privicy hadden.
Voorzichtig stak Tyra haar hoofd om de hoek en toen ze zag dat Devon haar niet kon zien, schoot ze langs hem hee, richting June en Teresia. Ze verstopte zich chter de bank.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 11, 2007 22:22:21 GMT 2
Manuel glimlachte. Maar zijn gezicht stond nu serieus. "Ik wil het even hebben over June" Zei hij terwijl hij zijna rmen oevr elkaar keek. "Ik weet hoe je bent, en als je haar één keer iets aandoet waarvan ze pijn krijgt, ik doe je echt wat. Maakt niet uit hoe. Ze is mijn beste vreindin. Want ik ken je, iedereen kent je. Ik wil echt niet dat er iets gebeurt!" Zie hijz acht, maar fel. Hij wou June niet zoals hem zien gaan, echt niet.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 11, 2007 22:27:04 GMT 2
Zowel June als WIlliam keken Tyra verbaasd aan. "Wat doe je?" Vroeg June verbaasd. WIlliam richtte zich op weer op Teresia. "Pas op hoor, straks dan begin ik nog over konijn bmet kerst." Hij keek haar uitdagend aan. "En ik had het hek toch goed dicht gedaan, zoals ik dat elke aavond deed. Ik uren voor dat hok gestaan, ik weet ook niet waarom ik dat deed." Zong hij met een zuivere stem.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 11, 2007 22:30:30 GMT 2
Devon keek Manuel aan, schudde zijn hoofd en draaide zich van hem weg. Nog zonder iets te zeggen liep hij weer naar June toe en leit zich aat haar op de bank zakken. Hij sloeg zijn arm om haar heen en gaf haar een kus op haar mond. 'Hoe gaat het met jou? Sinds de laatste keer dat ik jou zag?'
Tyra keek op en legde haar vinger tegen haar lippen. 'Ik wil niet dat hij me ziet,'fluisterde ze. Toen devon haar kant weer op kwam, schoot ze om de bank heen en verdween achtre een muurtje. Devon zag niks.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 11, 2007 22:47:40 GMT 2
Eric staarde geschokt van Devon naar June, en weer terug naar Devon. Hij snapte zijn vriend niet. Eerst aan Meija vertellen dat je niet meer playt en zeggen dat ze het mooiste meisje ter wereld is, en nou vind ik je hier schoot het door hem heen maar hij sprak het niet hardop uit. Wel was hij boos, dat Devon hem zo de les had durven lezen en nou dit deed. Toen hij merkte dat hij eigenlijk genegeerd werd, kreunde hij hard. "Ik heb een kútleven" zei hij dramatisch en trok een gepijnigd gezicht.
|
|