|
Post by \\ Jess' on Dec 11, 2007 20:54:24 GMT 2
"En wat boeit mij dat? Vind het wel sapnnend" Ze stak haar tong uit terwijl ze ene deur van een slaapzaal opendeed. Ze keek naar de eekhoorn. "But if you mind?" Ze keek hem weer aan.
Manuel zuchtte. "June, ik weet dat je het neit begrijpt. Maar ze gaat never nooti naar Azkaban, niet zolang ik van haar houdt. Never never never. Ik weet dat ik msisers heb gemaakt, en dat ik aan iedereen liefde wil geven. Maar je moet me hierop vertrouwen. Ik zou hetzelfde doen, dat weet je" FLusiterde hij, maar zijns tem werd haast verstaanbaar voor andere.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 11, 2007 20:58:01 GMT 2
June zuchtte. "Ja je zal wel gelijk hebben. Ik hoop alleen niet dat dit impulsief is. Ik zou het niet aankunnen zien om je weer zo down te zien." Ze boog naar voren en gaf hem een vluchtig kusje op zijn wang. "EN nu vraag ik me even af waarom Teresia en William net de Jongensslaapzaal ingegaan zijn."
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 11, 2007 21:00:38 GMT 2
Hij glimalchte. "Ik ben blij dat je je zorgen oevr me maakt. Je bent een lieve meid" Gaf hij toe terwijl hij met een hand doro zijn haren ging. Daarna keek hij p, hij ahd het niet gemerkt. "M isschien haar konijn zoeken. Die is ze kwijt namelijk. Maar wa theb jij de laatste tijd gedaan?" Hij keek haar vragend aan.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 11, 2007 21:12:14 GMT 2
June besloot dat WIlliam wel voor zichzelf kon zorgen en richtte zich weer op Manual. Ze sloeg even het stuk over waarin ze zich verschikkelijk had gevoelt. "Nou, ik heb een hele leuke jongen ontmoet." Zei ze terwijl er een blos op haar wangen verscheen. Dit was eigenlijk de eerste keer dat ze echt tegen iemand vertelde dat ze Devon leuk vond.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 11, 2007 21:15:48 GMT 2
Eric strompelde de leerlingenkamer binnen alsof er net een familielid was overleden en ging zwijgend op een bank zitten, wreef even over zijn gezicht maar was nog steeds stil, iets wat niet iets voor hem was. Maar al die afwijzingen van meisjes waren niet echt goed voor zijn ego.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 11, 2007 21:17:09 GMT 2
Hij keek June even lieflijk aan. "Oke, leuk joh! En vertel eens. Vertel eens wat" Zei hij nieuwsgierig. "Maar het hoeft niet als je neit wilt. Maar echt leuk! Je verdient het echt!" Riep hij zowat heel enthousiast. Hij was oevreind gekomen. "Vertel!" Grinnikte hij.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 11, 2007 21:21:29 GMT 2
June keek even naar Eric, maar besloot dat het haar niet zo heel veel uitmaakte wie het hoorde. "Nou, ik wil het best vertellen. Je hebt in ieder geval recht op zijn naam. Aangezien jij dat ook hebt vertelt." Ze beet even op haar onderlip, maar stak toen van wal. "Hij heet Devon, ken je hem toevallig?"
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 11, 2007 21:24:54 GMT 2
Hij lette niet op Eric enbleef naar june kijken. "Vertel nou!" Drong hij aan. En toen ze zijn naam evrtelde viel zijn mond open. "June" FLusiterde hij. "Ik zeg niks" Zei hij en deed zijn mond weer dicht. "Maa rik ben blij voor je!" Hij drukte een kus op haar voorhoofd en keek toen anar Eric. "Heey Eric" Zei hij.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 11, 2007 21:29:19 GMT 2
Juen fronste haar wenkbrauwen, het was niet echt de reactie die ze verwachtte. "Nee mooi niet! Je veranderd nu niet van onderwerp. Wat is er met hem? Waarom ben je zo... verontwaardigd?"
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 11, 2007 21:37:50 GMT 2
Hij zuchtte. "June, dat kan ik je niet vertellen. Dat zou hij zelf moeten doen. Ik zeg niks" zei hijt egen haar teriwjl hij haar serieus aankeek. "Maar het is je eigen beslissing. Je houdt dnek ik van hem" Zei hij zachtjes tegen haar.
|
|