|
Post by greenlightning on Nov 21, 2007 21:30:56 GMT 2
Devon glimlachte. 'Kijk, daarvoor heb ik nou een beste vriendin die geweldig is in overdranken. Als ik het neit weet, dan vraag ik het haar. Betaal haar de prijs, geef het aan jou en jij betaald mij de prijs. Maar wat denk je? Is het een deal? Afsrpaakje voor een tien?' Hij keek haar uitdagend aan.
|
|
|
Post by Krista - on Nov 21, 2007 21:53:13 GMT 2
"Nou.. goed" zei Meija uitdagend en keek Devon grijnzend faan, terwil ze haar handen in haar zij zette "Maar jij betaald hoor"
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 22, 2007 19:17:40 GMT 2
Devon haalde zijn schoduers op. 'Het zou me een genoegen zijn. Heb je nog voorkeuren wat de plaats betreft? Weet wel dat je nu maar eena cht kirjg en geen tien. Vergeet neit dat we al ruilen tegen een mooi cijfer. Er is geen verder onderhandelen mogelijk.'
|
|
|
Post by Krista - on Nov 22, 2007 19:22:04 GMT 2
"Goed, verzin jij het dan maar hoor" zei Meija en stak plagend haar tong uit "Dan neem ik wel mijn eigen geld mee".
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 22, 2007 21:00:09 GMT 2
Devon lachte. 'Vooruit dan. Ik weet het niet. en kroegje ofzo? Of hebben jullie hier een disco? Ik heb echt super veel zin om te dansen.' Hij danste goed, zeker voor een jongen.
|
|
|
Post by LAURA ?! on Nov 22, 2007 22:08:06 GMT 2
Lukas stak even walgend zijn tong uit om het gedrag van Meija en Devon. Zelf verfrommelde hij het papiertje waar hij net zijn eigen woorden op had gezet met tegenzin, want zelf vond hij het best een goed stukje tekst; voor iemand van zijn niveau in ieder geval. Hij kuchtte eventjes luid en hield zijn rechterhand op zijn hoofd als voorzorg dat Devon het niet weer door de war zou halen. Hij trok zijn knieën nog wat meer op en pakte zijn veer die zo ongeveer verdronken was in het inktpotje.
|
|
|
Post by Krista - on Nov 22, 2007 23:00:09 GMT 2
Meija stak haar tong terug uit naar Lukas en gaapte even. "Uhm.. je hebt twee kroegen, de zwijnskop en de lekke ketel, en daar blijft het wel zo'n beetje bij. En bij de zwijnskop komen rare mensen, trollen enzo. Iemand zei dat die daar een feeks had gezien" ze trok ee een raar gezicht.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 26, 2007 15:38:10 GMT 2
devon gruwelde. 'Doet me denken aan een of ander lelijk wijf dat me uit probeerde te vragen i de trein, odnerweg hier naartoe. Gadevr, ze was minstends drie jaar jonger dan ik, maar was twee keer zo breed en een kop groter! En dan ben ik nog lang...' Hij rilde opnieuw en glimalchte toen verleidelijk naar Meija. 'Gelukkig heb ik jou om naar te kiken en die horror te vergeten. Goed kijken Luukje, misschien steek je er nog wat van op. Meija, mooi, lief en minstends een acht en een half waard, lelijke meisjes in treinen.. nou, je kan net zoals ik wegvluchten anar een adnere wagon...'
|
|
|
Post by Krista - on Nov 26, 2007 20:24:41 GMT 2
Meija glimlachtte en was bang dat ze een hoofd kreeg als een boei, maar dat gebeurde niet. "Máár een acht en een half?" zei ze zogenaamd beledigd "Ik ben minstens een negen waard"
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 26, 2007 20:26:52 GMT 2
'Dat zul je me maar meoten bewijzen tijdens de date. Nu krijg je een acht en een half. Misschien krijg je nog wel hoger dan een negen als de avond voorbij is.' Hij glimlachte uitdagend naar haar, genietend van de aandacht en het plagerige gesprek tussen hen beiden. Ze was erg... interessant.
|
|