|
Post by Krista - on Nov 27, 2007 16:15:46 GMT 2
"Moet je een knuffel?" zei Eric terwijl hij zijn mond net opensperde om een gaap erdoor heen te laten "Kom maar hier dan"
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 27, 2007 20:42:19 GMT 2
Devon lachte en stapte op hem af. 'Knuffels zijn cool. Vooral als het meisje van je dromen gewoon niet komt. Shirie zit vast in de afdeling van moed, of niet? Die hebben jullie toch? En Joey zit daar vast ook bij...' Hij gromde zacht om zijn frustratie te tonen.
|
|
|
Post by Krista - on Nov 27, 2007 21:17:41 GMT 2
Eric grijnsde en sloeg zijn armen om Devon heen "Maar je kent Shirie, die vind Joey toch niet aardig" verzon hij dan om Devon niet van streek te make.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 27, 2007 21:25:50 GMT 2
DEvon gaf hem een knal tegen zijn schouder. 'Dat weet ik ook wel, malloot. Maar hij is nu met haar, terwijl ik dat wil zijn. Lul die hij is...' Hij balde zijn vuisten. Hij en Joey waren geode vrienden, maar als het om Shirie ging werd hij razend.
|
|
|
Post by Krista - on Nov 27, 2007 21:28:12 GMT 2
"Aaauuuw" klaagde Eric en liet Devon los, en wreef met een pijnlijk gezicht over zijn arm "Dat deed pijn joh!" zei hij dan verontwaardigd. "Ik snap best dat je het moeilijk hebt met Shirie enzo" -leugen 1. Hij snapte niet waarom Devon zo moeilijk deed, hij kon toch zelf ook een vriendin zoeken?- 'Maar dan moet je het niet op mij afreageren"
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 28, 2007 17:43:13 GMT 2
Devon zuchtte. 'Sorry man. Het voelt gewoon bagger. Nou ja, het maakt ook niet uit. Heb een date met die schoonheid daar en -fluisterend tegen Eric- ook nog een adner schatje, maar zoalng die er niet is, richt ik mijn aandacht op dit snoepje.' Hij wreef even zacht en vriendschappelijk over de plek en liet zich naast Meija neerploffen.
|
|
|
Post by Krista - on Nov 28, 2007 17:46:30 GMT 2
Eric grijnsde naar Devon en keek dan vanuit zijn ooghoeken naar Meija, stak zijn hand even op en keek dan weer terug "Gezellig. Ik moet ook weer eens een keer uitgaan met een meisje". Hij trok een pruillip "Heb jij ideën?" Meija keek op en staarde van Devon naar Eric. Ze had zo'n gevoel alsof het over haar ging en glimlachtte naar Devon.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 28, 2007 17:52:52 GMT 2
Devon glimlachte terug naar har en knipoogde. Ze was erg interessant en zeker de moeite waard. Hij verwachtte veel van die date met haar. 'Was het maar vast vrijdag,'fluisterde hij tegen haar en wende zich toen tot Eric. 'Er zijn genoeg mooie meisjes, maar bijna allemaal bezet. Als je echt een leuk meisje wil, ik heb hier twee beeldschone exen rondwandelen. Misschien zijn zij iets?'
|
|
|
Post by Krista - on Nov 28, 2007 18:01:27 GMT 2
"Wie?" zei Eric en keek geïnteresseerd naar Devon "Ik bedoel, als ze exen van jóu zijn zijn ze zeker de moeite waard". Dat was in ieder geval wel zo met Shirie maar die naam sprak hij niet hardop uit als Devon erbij was. "Ik ken geen single meisjes" zei Meija nadenkend "Behalve mezelf"
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 28, 2007 18:07:19 GMT 2
' Nog wel,'momeplde Devon en draaide toen snel zijn hoofd de andere kant op, zodat ze hem niet zag lachen. Hij keek half achterover naar Eric. 'Amber en Angelina. Allebei knap, allebei lief, allebei grappig. Angelina is wat velegen en nogal onhandig, maar toch echt de moeite waard. Amber houdt van vrijheid, dus een leuek reltie of soort van relatie, maar wel erg leuk. Ze is heel spontaan en praat veel. Gewoon knikken en beetje meepraten en ze valt als een blok voor je. Weet neit zeker bij welke afdeling ze horen.' Hij probeerde zich te herriinner of dat ooit tegen hem was gezegd. VAst wel, amber praatte over alles...
|
|