|
Post by Krista - on Nov 28, 2007 18:10:33 GMT 2
"Met amber spijbel ik altijd" zei Eric bedachtzaam en vlocht zijn vingers in elkaar "En angelina is óók een ex van mij" hij trok een pijnlijk gezicht. "Ik heb te veel exen, ik zweer je" "Misschien maak je het gewoon te vaak uit" zei Meija nuchter en keek Eric aan, die door deze woorden een pruillip had getrokken en voor zich uit staarde.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 28, 2007 18:14:59 GMT 2
Devon barstte in lachen uit. 'Heel mooi! Go May!' Hij lachte zijn vriend keihard uit, maar al snel verdween die weer van zijn gezicht. 'Wij vallen echt te erg op dezelfde meisjes,' merkte hij droogjes op,'alsof twee mannetjes in hetzelfde territorium jagen. Ik bedoel, we hebben al dezelfde exen, terwijl we aan eht andere eind van de wereld wonen en op school zitten, hoe erg word dat nu?' Hij kon een glimalch neit odnerdrukken, maar was tegelijk bloedserieus.
|
|
|
Post by Krista - on Nov 28, 2007 18:17:45 GMT 2
Eric staarde Devon aan en grinnikte "En uiteindelijk slachten ze elkaar af" voegde hij eraan toe, met de stem van een doorgewinterde natuur documantaire man. Meija glimlachtte breed. Ze vond dit gesprek wel grappig.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 28, 2007 18:24:29 GMT 2
Devon knikte. 'Ja zoiets. Ik ga nog even trainen, ik bedoel, ik moet je wel aankunnen.' Hij grijnsde uitdagend naar Eric. Hij was breed en erg gespeird. daarbij ook nog lang en was gewend om met draken te werken en te trainen, vocht al sinds jongetje met aligators en was enrgens bang voor. Een beetje spottend grinnikte hij.
|
|
|
Post by Krista - on Nov 28, 2007 18:28:04 GMT 2
Eric keek Devon aan en fronsde zijn wenkbrauwen. Was dit een bedreiging? Een uitdaging. "Wat jij wilt" mompelde hij kortaf en rekte zijn benen uit en liet deze op het tafeltje rusten. Meija keek van Devon naar Eric en had een vaag voorgevoel dat dit niet zo goed ging.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 28, 2007 18:30:42 GMT 2
Devon keek hem even aan en glimlachte toen. Hij sleog een ahnd op zijn schoduer. 'nee hoor, Er, er zijn genoeg meisjes hier. Ik heb de mijne al, en als ik de pech heb om mijn meisje te verliezen, dan kan ik altijd nog van jouw restjes leven. Dat overleef ik wel. En ander heb ik deze nog.' Hij keek naar zijn rechter han, balde hem en gaf er een kusje op. Hij grijnde vrolijk.
|
|
|
Post by Krista - on Nov 28, 2007 18:40:17 GMT 2
"Dankje, dat vind ik leuk hoor" zei Eric en grijnsde naar Devon, zijn even boze moment was weer geheel weg. Hij prikte zijn vriend in zijn zij "ik zorg wel dat ik voor vrijdag ook een date heb."
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 28, 2007 18:44:46 GMT 2
Devon knikte en negeerde de prik. Hij rekte zich uit en lachte tevreden. 'Kan je me meteen waarschuwen wat voor meisjes eht zijn en wat ik wel en niet moet doen. Er is misschien geen handleiding voor vrouwen, maar met onze ervaringen samen komen we er ook wel.' Hij grinnikte vrolijk en wierp en lik op Meija. 'Jou moet ik nog helemala ontdekken, maar dat is eigenlijk el zo leuk.'
|
|
|
Post by Krista - on Nov 28, 2007 20:38:00 GMT 2
"Ja, dat is eigenlijk wel handig" zei Eric grinnikend en leunde ver achterover op de bank. "Dan zal ik maar niets verklappen" zei Meija simpel en lachtte tevreden naar Devon.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 28, 2007 21:10:00 GMT 2
Devon schudde zijn hoofd. 'je bent hopeloos! Je wil me gewoon kwellen. Dat is in elk geval iets wat ik wel al weet. je ziet jongens graag lijden.' Hij shcudde zijn hoofd naar Eric maar knipoogde toen.
|
|