|
Post by Krista - on Nov 28, 2007 21:21:49 GMT 2
"Jij was degene die het leuk vond mensen helemaal te ontdekken, draaikont!" zei Meija lachend en deed een poging Devon van de bank af te duwen. Eric grijnsde en deed een kussen over zijn hoofd, en gaapte even.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 29, 2007 12:54:11 GMT 2
Devon lachte, loe een arm om meija heen en trok haar dicht tegen zich aan. 'Moet je nagaan hoe snel ik jou leer kennen. Toch denk ik dat je me erg vaak zal verrassen. Ben benieuwd e zie er erg naar uit.' Hij grijnsde breed, wierp een vragende blik op Eric en schudde zijn hoofd.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Nov 29, 2007 15:15:19 GMT 2
Teresia kwam gapend de trap aflopen terwijl ze wat met haar haar speelde. Ze ging rustig zitten op de bank en keek even naar de mensen in de leerlingenkamer. Ze glimlachte even naar ze en trok toen haa rbenen op. Ze legde haar hoofd op haar benen om slaperig voor zich uit te kijken.
|
|
|
Post by Krista - on Nov 29, 2007 18:43:40 GMT 2
Meija grinnikte en had de neiging Devon in zijn zij te gaan prikken, zij kon daar in ieder geval niet tegen. Eric liet zijn kussen uit zijn handen glijden en keek eerst een tijdje schaapachtig naar Teresia en grijnsde dan breed. "Hoi schoonheid" zei hij kalm "Ben je net wakker?"
|
|
|
Post by \\ Jess' on Nov 29, 2007 19:47:29 GMT 2
Ze glimalchte even om Meija en Devon. Maar ze trok een wenkbrauw op en keek ondertussen naar Eric. "Heb je iets verkeerds gegeten? Voel is aan je vorhoofd" Zei schudde geërgerd haar hoofd.
|
|
|
Post by Krista - on Nov 29, 2007 20:23:43 GMT 2
"Nee" zei Eric vrolijk en hoorde de ergenis van Teresia vrijwel niet. "Ik niet". Hij staarde nog steeds naar Teresia en gooide het kussen dat hij in zijn handen had tegen Devons hoofd.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 29, 2007 20:40:26 GMT 2
Devon bewoog emt het kussen mee en wierp een geergerde blik op Eric. 'waar was dat nou weer voor? Lompe boer die je bent...' Opeens zag hij Teresia. Hij floot en knipoogde. 'Leuk je weer te zien. Lang geleden.' Ze was intressant, maar lang niet zo interessant als Meija. Misschien als die er niet bij was geweest, maar nu had Devon adnere dingen aan zijn hoofd dan zijn vriendin/ flirt. Hij richtte zich weer tot Meija. 'Maar we meoten ook ergens gaan dansen. Zijn er hier geen feesten ofzo?'
|
|
|
Post by Krista - on Nov 29, 2007 20:58:27 GMT 2
Eric keek naar Devon met een blik van 'jij hebt er al een' en liet zijn modderige schoenen op het tafeltje rusten. "Ik heb slaap" zei hij dan kinderachtig. "Uhm..." zei Meija en trok een nadenkend gezicht "In zweinsveld misschien, of als een leerling hier weer een feest geeft"
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 29, 2007 21:04:50 GMT 2
'Tijd voor een feestje! Wat denk je, Er, gaan we feestje geven? Een soort van hoi-ik-ben-hier feestje? Ik heb er echt zin in... Maar goed, dan wel gewoon wat drinken en het gezellig maken. We merken het wwel.' Hij glimlachte blij naar Meija.
|
|
|
Post by Krista - on Nov 29, 2007 21:11:03 GMT 2
"Een feestje?" zei Eric en grijnsde gelukzalig. Dat werd volop drank dan, meisjes en als hij aan boterbier kon komen of aan iets wat die dreuzels drugs noemden. "Wanneer?". "Hij weet nog geen datum gek" zei Meija op bestraffende toon tegen Eric en mepte met een kussen op zijn hoofd, en lachtte terug naar Devon.
|
|