|
Post by \\ Jess' on Nov 30, 2007 11:38:14 GMT 2
Ze zuchtte diep. "Ow, ik word gek van jongens. Als ze dan al zoveel lef hebben. Waarom pakken ze je dan niet meteen op je bek toch?" Ze gromde wat terwijl ze oevreind kwam. Ze legde haar voeten op de tafel en zakte onderuit. "Zucht zucht" Zei ze.
|
|
|
Post by Krista - on Nov 30, 2007 14:05:11 GMT 2
"Zullen we dat dan maar doen?" zei Eric en keek brutaal naar Teresia, en maakte aanstalten om op te staan.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Nov 30, 2007 14:29:57 GMT 2
Teresia troke en wenkbrauw op. "Ben je helemaal gek geworden?" Ze stond op om haar hand op zijn voorhoofd te leggen. Maar trok die snel weg. "Té warm" Zei ze.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 30, 2007 15:36:14 GMT 2
Devon lachte schamper. 'Lieve schat, zei hij tegen teresia en wendde zich tot haar. 'Wist je dat er meisjes zijn die dat liever niet hebben? Die liever je eerst goed willen elren kennen en op het juiste moment met je zoenen? In plaats van de ik met ze begin te bekken, zonder dat ze daar beheofte aan hebben?' Hij glimlachte naar Meija. 'We verzinnen nog wel een datum. Snel.' Hij gaf Eric een duw met zijn rug. 'En we geven hem samen. Word een leuke gastenlijst, denk je niet?'
|
|
|
Post by Krista - on Nov 30, 2007 15:45:02 GMT 2
Meija glimlachtte terug naar Devon en keek weer voor zich uit. In ieder geval dacht hij hetzelfde als haar over zoenen en dat was al een duidelijk teken. "Ik krijg het ook wel warm als jij er bent" zei Eric met een schuine glimlach tegen Teresia. Hij probeerde wat modder van zijn gewaad af te pulken.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Nov 30, 2007 15:47:22 GMT 2
"ja je hebt gelijk. Ik ga maar weer lekker in de boeken. En feestje, ik kom ook. Als het mag dan" Ze grinnikte terwijl ze Eric zijn haar in de war maakte. "Sukkeltje" Zei ze terwijl ze een rondje draaide en toen verdween naar de slaapzaal. Even later kwam ze terug met een aantal boeken en plofte weer neer op de bank.
|
|
|
Post by Krista - on Nov 30, 2007 15:58:03 GMT 2
Eric greep meteen met zijn handen naar zijn haar en pstreek het weer zorgvuldig glad.Niet dat het veel zin had. Zat het eenmaal fout, dan bleef het de rest van de dag zo zitten. Hij trok een pruillip toen Teresia terug kwam. "Ik ben dus zó geen sukkel"
|
|
|
Post by \\ Jess' on Nov 30, 2007 16:02:01 GMT 2
Ze ging zo ziten dat ze haar voeten op zijn schoot kon alten rusten en zakte onderuit. Ze sloeg het boek open. "Dat wil ik nog weleens zien" Zei ze tegen hem terwijl ze haar tong naar hem uitstak. Ze veegde haar blonde plukken uit haa rgezicht en focusde zich op het boek.
|
|
|
Post by Krista - on Nov 30, 2007 16:04:58 GMT 2
"Watch me. Dan zul je 't zien" zei Eric en gaapte even, klopte op Teresia's voeten en begon langzaam met een overdreven uitrekking, wat van zijn benen omhoog tot zijn armen ging. "Ik wil slapen" zei hij klagend.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Nov 30, 2007 16:07:08 GMT 2
"Ga je het slapend doen, knap hoor" Ze trapte hem zacht terwijl ze haar hoofd schuin hield. "MOet mama Teresia je helpen met in slaap komen" Zei ze met een zweeds accent. Ze kwam omhoog terwijl ze haa rboek weglegde. "Slaap Eric slaap, daarbuiten loopt een draak" Zong ze.
|
|