|
Post by Krista - on Nov 30, 2007 16:20:32 GMT 2
"Auw" zei Eric droog en greep Teresia's benen vast, en deed zijn ogen dicht, en liet zijn hoodf naar achterern zakken op de kussens van de bank. "Welterusten"
|
|
|
Post by \\ Jess' on Nov 30, 2007 16:39:03 GMT 2
"Aah zieligerd" Zei ze terwijl ze zo best wel lekker lag. "Waarom ga je nou salpen, jullie moeten een feest plannen. Ohja..." Ze kwam wee rovreind om Eric zijn haar weer door de war te maken.
|
|
|
Post by Krista - on Nov 30, 2007 16:48:25 GMT 2
Eric negeerde Teresia, in ieder geval zo goed als mogelijk was en hield nog steed zijn ogen gesloten. Een grote moeheid overviel hem en hij deed even kort zijn ogen open. "Devon mag het feest plannen, ik doe de gastenlijst wel"
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 1, 2007 16:29:01 GMT 2
'Een draak? waar? Ben ik weer terug op Cuba?' Hij grinnikte zacht en gaf Eric een duw. 'Fijn, ik plan het feest en zal er een paar mensen in betrekken, vind je vast niet erg, dan weet ik tenminste zeker dat er een paar goeie mensen komen. Al hoewel.. meiden zitten wel goed, maar ik weet neit zeker of onze vriendenkringen kloppen..'
|
|
|
Post by Krista - on Dec 2, 2007 20:27:12 GMT 2
"Volgens mij verschillen onze vriendenkringen niet echt heel erg hoor" zei Eric en porde Devon in diens zij, en klemde zijn armen om de voeten van Teresia. Meija glimlachtte en keek Devon aan "Ik mag toch ook wel komen he?" zei ze poeslief en glimlachtte.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 3, 2007 20:53:24 GMT 2
Devon agf haar een kus op haar voorhoofd. 'Ik zit de hele avond te hulen als je niet komt. Wat moet ik nou zonder jou?'vroeg hij liefjes met een uitdagende grijns.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 3, 2007 21:05:20 GMT 2
"Gewoon weer verder gaan waar je mee bezig was voordat je mij ontmoette" zei Meija nuchter maar was toch wel gevleid door dit antwoord.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 3, 2007 23:49:02 GMT 2
Devon barstte in lachen uit. 'Zo, dit poesje heeft wl scherpe klauwtjes. Hoor je dat, Er? Volgens mij is ze neit bepaald van me odner de indruk. ik ben bang dat ik bij dit katje een gebroken hart ga oplopen. Nou, dat merk ik na de date wel.'
|
|
|
Post by Krista - on Dec 4, 2007 22:51:49 GMT 2
"Ik ben geen kat, die stinken" zei Meija nep-beledigd en leunde tegen Devon aan "Dus het is leuker als je me met iets anders vergelijkt, een niet stinkend dier".
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 4, 2007 22:53:55 GMT 2
Devon sloeg zijn arm om haar heen en dacht even na. 'Wat dacht je van een lieve puppie? Of een mooi paard, of een dingo. Toch Cane?' De dingo kwam aanspingen en kwispelde vrolijk. 'Of een lieve Roe. Leueke beesten, maar sterk!'
|
|