|
Post by \\ Jess' on Dec 5, 2007 10:32:42 GMT 2
Teresia trok haar benen terug. "Ik wil ze graag houden" Zei ze met een glimlach. Op dat moment viel tatyanna ongeveer de trap af. Ze kwam oevreind en veegde haar haar naar achter. "Mensen, er meot wat gedaan worden aan de rommel" Yoena volgde Tatyanna en miauwde hard. Tatyanna pakte de poes op en aaide haar. Ze ging tussen Teresia en Eric in zitten. "Goedendag" Zei ze terwijl ze van Teresia naar Eric keek. van eric naar Devon, en van Devon naar Meija.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 5, 2007 14:31:19 GMT 2
Eric wou Teresia weer bij haar benen grepen maar werd afgeleid door het geluid dat de vallende Tatyana maakte en staarde haar verwonderd aan. "Wát?" zei hij verbijsterd en grijnsde dan verontschuldigend, omdat een groot deel van de rommel van hem afkomstig was. "Gaat het?" zei Meija geschokt.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 5, 2007 17:25:31 GMT 2
Devon had geen woord gehoord van wat er werd gezegd. hij staarde met open mond naar de spaanse schoonheid die binnen kwam. Hij vergat even dat hij al met een ander aan eht flirten was en zette zijn zelfverzekerde grijns op. 'Wat verschrikkelijk! Ik heb nog niet eens het genoegen gehad om jou te ontmeoten! Devon Shadows.'Hij knikte naar Tatyana en gimlachte verleidelijk.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 5, 2007 17:29:22 GMT 2
Teresia glimalchte naar Tatyanna. "Heey, ik hoop dat je nog een beetje heel bent? Ik ben Teresia." Zei Teresia tegen Tatyanna. Tatyanna keek even naar Eric. "Geeft niet hoor, moet je zelf weten. Maar ik ben er wel de dupe van" Ze keek weer naar Teresia. "Ik ben Tatyanna, aangenaam. Dit is Youna" Zei ze tevreden en aaide de kat. Die nu lag de spinnen. Ze keek op naar Devon en grinnikte even. "Ik ken jou nog niet. Tatyanna Montez" Ze knikte even kort en stond op om haar hand uit te steken. "Dit is Youna zoals eerder verteld. Aangenaam" Ze keek even naar Meija. Maar toen weer naar Devon.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 5, 2007 17:31:47 GMT 2
(tegen wie heb je eht allemaal Jes?)
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 5, 2007 17:40:12 GMT 2
(Als je goed leest. Eerst tegen Teresia. Dan tegen eric en dan tegen Devon)
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 5, 2007 17:48:15 GMT 2
(heb het al drie keer gelezen, het is me allemala onduidelijk. Maar okeej)
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 5, 2007 17:50:54 GMT 2
{Ik zou het duidelijker maken oke? Proberen }
|
|
|
Post by Krista - on Dec 5, 2007 17:51:23 GMT 2
"Sorry" zei Eric verontschuldigend en was ook redelijk onder de indruk van het uiterlijk van Tatyanna. Maar in plaats van Devon was hij het andere meisje niet vergeten. Meija leek niet echt iets door te hebben en gaapte even, nestelde zich tegen Devons schouder aan en pakte een boek.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 5, 2007 17:54:28 GMT 2
Devon glimlachte naar Tatyana. Ze was zo bot. heel mooi. Intyersse over. Misschien een one-night-stand, verder neit de moeite waard. Hij trok Meija dichter tegen zich aan en glimalchte. 'Wie zou jij graag op het feest hebben?'vroeg hij het meisje. 'Ik zou niet willen dat je je verveeld.'
|
|