|
Post by \\ Jess' on Dec 5, 2007 17:58:59 GMT 2
Ze keek even naar Eric maar toen weer naar Devon. Ze trok haar hand maar terug, die werd toch niet geschud. Ze ging weer zitten en zette Youna weer neer. "Meija? Alles goed?" ze keek heel even naar Meija maar als snel weer naar Eric. "Moet je maar even opruimen" Ze leek net een moeder. Maar dat beoide haar niet.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 5, 2007 18:16:19 GMT 2
"Mij maakt het niets uit" zei Meija rustig en keek naar Tatyanna "ja, tuurlijk" zei ze dan opgewekt. "Ja!" zei Eric en veerde overeind, en liep als een geslagen hond langs Tatyanna "Zal ik meteen doen"
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 5, 2007 18:19:32 GMT 2
Devon staarde Eric met open mond aan. 'er, wat doe je man? Alsjeblieft, zit! Op je plaats!' Hij schudde zijn hoofd. 'Een knap gezichtje en hij laat zich kammen en een halsband omdoen,' zuchtte hij.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 6, 2007 11:31:15 GMT 2
Tatyanna lag voor je het weet lachend op de grond en kwam niet meer bij. "Ik heb al een hondje..." Verder kwam ze niet. Teresia kon haar lach ook niet inhouden en proestte het toen ook uit. Ze keek eric lachend na. "Dit is super erg!" lachte ze terwijl ze weer naar Devon keek.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 6, 2007 18:07:35 GMT 2
Eric had zich net gebukt en kwam overeind, en keek verontwaardig van Eric naar Tatyanna, en dan naar Teresia. "Wát?" zei hij verontwaardigd en zwaaide met de sok in zijn hand, en smeet deze dan naar Devon.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 6, 2007 20:17:00 GMT 2
Devon maakte een protesterend geluid toen de sok recht in zinn gezicht belandde. Walgend pakte hij hem vast en zwaaide ermee. Het zou me niks verbazen als deze van Tris is.' Nonchalant gooide hij hem op een adnere stapel troep en grijnsde naar Teresia. 'Ac, sommige jongens hopen een meisje te krijgen door hun slaafje te zijn, anderen door gewoon een goeie vriend te zijn.'
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 6, 2007 20:21:29 GMT 2
Tatyanna kwam nu echt niet meer bij en plofte met moeite terug op de bank. Teresia keek Devon aan en knikte. "Misschien heb je gelijk. ik hoop ooit ook echte liefde mee te maken. En niet verliefd te worden met iedere jongen. Ze moeten het wel verdienen vind ik" Teresia keek even naar Eric en toen weer naar Devon. Tatyanna knikte en veegde haar tranen weg van het lachen. "Gelukkig heb ik de mijne al gevonden" Zei ze gelukkig. Ze straalde al snel weer en grinnikte nog na.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 6, 2007 20:26:37 GMT 2
"Ha..ha.. ha" zei Eric en keek naar de rotzooi, maar liet het voor wat het was en plofte terug op de bank, en keek kinderachtig voor zich uit.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 6, 2007 20:34:16 GMT 2
Devon wierp een geintersseerde blik op Tatayanna. 'Oh, je bent al bezet? Welke geluksvogel?' Meisjes met een vriend waren een erg leuke uitdaging. Hij keek even verward van Teresia naar Eric en voeld een angstige twijfeling. Teresia was een vriedin. Moest hij haar waarschuwen? Maar eric was en van zijn beste vrienden... Hij zweeg, mar voelde zich neit veel beter/.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 6, 2007 20:43:31 GMT 2
Eric had niets van Devons hersenkronkels en gedachtes gemerkt maar keek nog steeds bot voor zich uit, nog steeds niet blij over het feit dat hij voor hondje werdt uitgemaakt. "Ik ben geen hondje" mompelde hij en fronsde zijn wenkbrauwen.
|
|