|
Post by \\ Jess' on Dec 6, 2007 20:45:28 GMT 2
Teresia grinnikte. "Dat ben je ene katje, of een duifje" Zei ze terwijl ze even haar tong uitstak. Tatyanna keek naar Devon. "Aha, moet je dat weten? Davis, ik weet niet of je hem kent. Huffelpuff. Blonde jongen" Zei ze terwijl ze haar ene been over de andere sloeg. Teresia keek even naar Eric en trok haar wnekbrauw toen op. "Of je bent een klein kindje, dat kan ook nog" Zei ze terwijl ze nu het gesprek van Tatyanna en Devon gin volgen.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 6, 2007 23:50:05 GMT 2
Eric keek Tersia aan en glimlachtte speels naar haar. "En ik vind jou ook heel aardig" zei hij dan plagend en leunde naar achter op de bank, en maakte het zichzelf gemakkelijk op de kussens. Meija keek Tatyanna verrast aan "Écht? Wat leuk!". Ze had wel verhalen van Davis gehoord, mede door Florian, maar dat was een persoon waar ze eigenlijk niet al te graag aan dacht.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 7, 2007 1:04:27 GMT 2
Devon keek haar even aan en schudde toen zijn hoofd. 'Nooit van gehoord. Wel leuk dat je van blonde jongens houdt. I hij een beetje goed/ Ik bedoel, is hij een beetje een goede vriend?' Hij grijnsde uitdagend, nog steeds zijn arm stevig om meija heen geslagen.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 7, 2007 18:10:19 GMT 2
Teresia stak haar hand op. Zoiets van, whatever. Al snel keek ze naar Tatyanna. "Ja, hij is erg aardig, en goed en lief en... Oke ik hou al op. Je zou hem een keer moeten ontmoeten. Oef" Ze leunde achterover. "Ik hou echt van hem weet je" Fluisterde ze. Teresia glimlachte. "Ik wil hem wel een keer zien. Hele graag zelfs" teresia glimalchte van oor tot oor.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 7, 2007 18:30:32 GMT 2
Eric slaakte een diepe zucht, meer omdat de aandacht geheel van hem weg was, greep een kussen en deed deze op zijn hoofd, en probeerde het zichzelf zo gemakkelijk mogelijk te maken op de bank. "Klinkt echt leuk" zei Meija en keek Tatyanna aan.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 7, 2007 18:34:30 GMT 2
Devon knikte. 'Gelukkig maar dat er dan soort jongens zijn. Ik bedoel, als er jongens als deze heir zijn...' Hj gaf Eric een speelse duw tegen zijn schoduer en grijnsde blij. 'Ach, het is maar geod ook. Stel je voor heoveel jongens wel neit achter je aan zouden lopen als je geen vriend ahd. Zou je wel weten wie je moest kiezen?' Hij keek naar Mieja en voelde een glimlach op zijn gezicht.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 7, 2007 18:44:07 GMT 2
Een beetje traag stapte June de leerlingenkamer in. Ze bleef even staan en keek rond wie er waren. Maar voor ze haar hoofd maar had gewend werd ze vooruit geduwd. "Kom op Flower!" Riep Roc en duwde haar verder de leerlingenkamer in. "Ik heb net Luka alles moeten uitleggen omdat jij er niet bij was met je hoofd, ga me nu niet verhinderen de leerlingenkamer in te komen. Glove rende langs het tweetal heen naar binnen en keek de andere aan. Zijn blik bleef even geficeerd op Cane en hij bleef doodstil staan, op zijn houde voor deze nieuwe bewoner.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 7, 2007 19:09:32 GMT 2
Cane zag de hond en begon als een dolle te blaffen en te grommen. Zin staart recht overeind, oren naar achte en tanden ontbloot. 'Hou eens op! Stil. Cane, hier!'Brulde devon en hij draaide zich om. De dingo kromp ineen en rede piepend naar zijn baasje, af en toe omkijkend naar de hond. 'Stom beest, mompeled Devon. Hij sprong over de bankleuning heen en greep de dingo vast bij zijn halsband. Met een gebar draaide hij de riem weer strak om zijn bek. Hij kam overeind en knikte naar Roc. Toen zag hij June en een glimlach sprong op zijn gezicht.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 7, 2007 19:12:14 GMT 2
Nu was het Eric om van Devon naar Meija te kijken en schudde met zijn hoofd, en trok het kussen weer over zijn gezicht. "Nou stil zijn" bromde hij van onder het kussen "Ik ga weer slapen"
|
|
|
Post by Madjic on Dec 7, 2007 19:13:23 GMT 2
June keek van Roc naar Devon en weer terug. "Verdorrie, GLove." Gromde Roc. Maar Glove was al weer afgeleid en ging op een matje op de grond liggen. "Sorry Devon." Verontschuldigde Roc zich en liep naar het groepje. June keek even naar de grond, maar volgde Roc toen aarzelend.
|
|