|
Post by greenlightning on Dec 7, 2007 19:18:42 GMT 2
Devon schudde zijn hoofd. 'Nee, mijn sch7uld. Wie neemt er dan ook een wild beest...'mompelde hij bij zichzelf. Een beetje verward door Junes afstadelijke reactie nam hij de dingo mee naar de bank en zette hem daar wer op de grond. 'En nu blijf je lekekr liggen,'zei hij en ging weer naast Mieja zitten. Hij sloeg weer een arm om haar heen en keek naar Roc. 'Ik wist niet dat je zo'n beest ahd.'
|
|
|
Post by Madjic on Dec 7, 2007 19:24:56 GMT 2
Roc lachte. "Meestal laat ik hem in de jongensslaapzaal of buiten. Het is maar zelden dat hij met mee wilt. Maar Flower vond dat hij vanacht niet buiten mocht blijven." Hij gebaarde even naar June. Hij keek haar even vragend aan toen ze zo vreemd deed, maar schudde het van zich af. "Eric, ga naar de slaapzaal als je wilt slapen." Zei hij lachent. June keek Devon, naast Mija, even aan en sloot haar ogen. "Heey Devon." Wist ze met een schorre stem uit te brengen na ze haar ogen geopend had.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 8, 2007 10:54:11 GMT 2
Tatyanna keek naar de andere die binnen kwamen en stak haar hand op. Ook Teresia deed dat. Allebei tegelijk draaide ze hun hoofd weer terug. Tatyanna sloot voor even haar ogen. En opende deze na een tijdje weer. Teresia ging met haar hand door haar lange blonde haar. "Ik verveel me dus echt te pletter. Wat meot ik doen?" Ze keek de kamer rond en stond op. "Dan maar even Carrot verzorger" Zuchtte ze, en stapte de trap op. Tatyanna deed haar armen over elkaar en stootte Eric hard aan. "Ga boven snurken of whatever. Maar hier heb ikgeen zinin." Ze schoof een eindje op, op de plek waar Teresia net nog zat. Tatyanna aaide Yoena afwezig.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 8, 2007 14:00:12 GMT 2
"Maar hier is het gezelliger, daarbij, heb ik besloten, dat ik jullie gesprek af ga luisteren, straks gaat het over mij!". Hij trok het kussen weer weg en keek Tatyanna plagerig aan.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 8, 2007 14:27:55 GMT 2
Roc grinnikte. "Ja, maar dat doen we heust ook wel als je hier nog bent hoor." Hij keek Eric geamuiseerd aan. Hij sloeg zijn armen even over elkaar en ging in een stoel zitten. "Waar hadden jullie het eighenlijk over?"
|
|
|
Post by Krista - on Dec 8, 2007 16:18:34 GMT 2
"Oh, dat klinkt erg bemoedigend" zei Eric vanonder het kussen en duwde het dan weg, en kwam overeind.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 8, 2007 16:33:16 GMT 2
Devon snoof. 'Echt niet, over mensen praten. Kom op, stelletje wijven.' Hij grijsnde breed en stak zijn hand op naar June. Hij glimlachte, maar voelde zich nog steeds afgewezen. Al snel draaide hij zijn hoofd weer richting Mieja en aaide even over haar arm.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 8, 2007 16:37:12 GMT 2
June slikte even moeilijk en voelde tranen in haar ogen prikken. "Angel, ikke... ga even.. Naar boven." Zei ze moeizaam, haar ogen naar een plaats zoekend waar ze naar kon kijken. Roc keek June verbaasd aan. "June wat is er?" Vroeg hij een beetje bezorgd. "Ik... Niets." June draaide zich onmiddelijk om en rende half richting de trap die naar de slaapzaal van de meisjes leidde.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 8, 2007 16:39:33 GMT 2
"Misschien heeft ze een kater" zei Eric bedenkelijk terwijl hij June nastaarde en zijn schouders ophaalde. Meija trapte Eric en liet haar hoofd naar achter vallen, en glimlachtte ondersteboven naar Devon "hallo"
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 8, 2007 16:46:03 GMT 2
Devon staarde June na. Hij glimlachte naar meija en gaf haar een kusje op haar voorhoofd. 'Hello and bye. Ik meot heel even iets regelen...' Hij stond op, sreek haar nog even zacht over haar wang, keek haar diep in de ogen en sprintte achter June aan. De trap veranderde in een glijbaan en hij donderde er achterover weer af. Hij kwam op zijn voeten terecht, berekende even zijn kansen, sprong en wist zich aan de leuning op te trekken. Behandig trok hij zich op en liep naar de deur van de meidenslaapzaal.
|
|